abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:03:50 #31
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_107066822
Hoe ga jij dan met je telefoons om? Mijn 9700 werkte perfect, tot die werd gejat. Nu heb ik een 9800 Torch en die functioneert ook nog altijd prima.
#26 || Luciano da Silva
pi_107067343
Heb zelf een iPhone 4 en een Blackberry Bold 9780.
Heb de zelfde abbo als BAC92. 6 maanden gratis en dan pas betalen en me blackberry was van me vorige 1 jarige abbo, doet het nog steeds perfect met een prepaid kaartje.
pi_107067657
Ik heb vannacht over mijn Nokia E7 heen gekotst en nu issie ook stuk.
Nee.
pi_107067705
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:32 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb vannacht over mijn Nokia E7 heen gekotst en nu issie ook stuk.
_O-

Nokia smartphones hoor ik sowieso nooit goede verhalen over eigenlijk :P Geen idee of het klopt hoor, de 'normale' Nokia's zijn wel baas :7
pi_107067945
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O-

Nokia smartphones hoor ik sowieso nooit goede verhalen over eigenlijk :P Geen idee of het klopt hoor, de 'normale' Nokia's zijn wel baas :7
Nouja, deze is met zo'n uitklaptoetsenbord. Klapsysteem is echt heel stevig, en telefoon ook. Alleen de software is gewoon ronduit kut. (Symbian)
Alleen issie niet kotsbestendig.
Nee.
pi_107068821
Ik heb een E71 en E72 gehad en dat waren fijne telefoons. Alleen het toetsenbord vond ik te klein en de software is ronduit achterhaald.. Regelmatig vastlopers en traaag,
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:12:50 #37
182073 invine
blablabla etc.
pi_107068915
Mijn htc desire HD ziet er niet uit, loopt vast en kan soms mijn telefoon niet opnemen (dan crasht er iets intern en moet ik pincode opnieuw invoeren), maar heeft al heel wat klappen overleefd :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_107069314
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb een E71 en E72 gehad en dat waren fijne telefoons. Alleen het toetsenbord vond ik te klein en de software is ronduit achterhaald.. Regelmatig vastlopers en traaag,
Klopt, vooral de E71 ben ik groot fan van. Kon niet veel, maar wat ie kon deed ie super.
Nee.
pi_107070990
x6 is soms best chill. maar meestal niet.
pi_107071045
quote:
Ja, misschien had ik het inderdaad een beetje moeten nuanceren, over Symbian hoor ik nooit goede verhalen.

Maar nu heb ik een Nokia 6233 en dat is gewoon een bazending _O_
pi_107071535
Ik heb een iPhone 4 en dat werkt voor dit werk uitstekend, echter is dit al de 4e iPhone in een jaar tijd.. en het waren allemaal problemen die niet ontstaan zijn door onzorgvuldig gebruik, maar gewoon puur technisch falen van Apple. Mijn 1e iPhone herkende van de één op andere dag de SIM-kaart niet meer. Nieuwe gekregen, maar die gaf na 2 maanden ofzo geen uitgaande audio meer. Gesprekspartners konden mij dus niet verstaan. Toen weer een nieuwe gekregen, maar die laadde na een paar maanden opeens niet meer op. Steeds stond er ook op de reparatiebon: fout niet gevonden, toestel omgeruild. :P Inmiddels doe ik alweer een paar maanden met deze iPhone, dus fingers crossed.. :)

Even ontopic over het werk. Vandaag nog een ritje gekregen in een Sprinter met laadlift. Ving veel wind op de A12, maar dat is ook vrij logisch. Voor me zat een Megane met Frans kenteken waarvan opeens dikke zwarte rookwolken kwamen ..
Komende week even focussen op tentamens, daarna weer volle bak knallen :)
pi_107077405
Had laatst ook een Crafter met laadlift, die vangen echt veel wind inderdaad!

Zal maandag ook wel weer huilen worden, heb een Caddy, Jumpy en nog een wissel voor de Jumpy zal dus ook wel een busje zijn... (En nog een Polo..)
pi_107082853
Ik vind busjes rijden eerlijk gezegd best leuk om te doen. Het manoeuvreren door krappe krappe straatjes en parkeren zie ik dan juist als een uitdaging. Ok, het gaat niet snel, maar ik houd me meestal toch wel aan de maximale snelheid :)
  zondag 22 januari 2012 @ 12:32:08 #44
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_107091943
quote:
Heerlijke telefoons, alleen de software soms inderdaad. Maar ik blijf hem trouw. Enige wat ik nog moet uitvinden is hoe de navigatie erop werkt.
pi_107092071
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:32 schreef ajaxcruijff het volgende:

[..]

Heerlijke telefoons, alleen de software soms inderdaad. Maar ik blijf hem trouw. Enige wat ik nog moet uitvinden is hoe de navigatie erop werkt.
Nou daar zeg je me wat. Ik heb mezelf daar echt een aantal keer goed in verdiept maar ik heb het nooit aan de praat gekregen. Ondanks ik dan -eindelijk- de software had geïnstalleerd kon ik nooit een GPS signaal ontvangen en dan was er weer geen taal geïnstalleerd. Gekloot.

Overigens had ik de E71 en die was prima, maar ik moest zo nodig weer de E72 hebben.. Dat was eigenlijk een teleurstelling. Die vond ik veel minder degelijk. Heb hem ook maar een maand of 2 gehad.
  zondag 22 januari 2012 @ 12:38:58 #46
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_107092160
Dat is dus het probleem. Kan makkelijk op de kaarten lopen, maar als ik dan tijdens een uur rijden wacht op een gps signaal, heeft die dat aan het einde van de rit nog niet. En wil het niet via internet laten lopen.
pi_107092163
Als navigatie op de E71 en E72 gebruikte ik altijd Sygic, werkte prima.
pi_107092239
iPhone4, jailbreaken en TomTom (West-Europa :') ) erop gegooid. Werkt als een tiet.
Alleen bij de inlogomgeving van EW wil hij wel eens kloten.
pi_107092647
Had nog niet zo op de auto gelet voor morgen, maar zie dat ik 220 km mag afleggen in een Citroen C5. Een stuk beter dan de Citroen C1 van vorige week denk ik :D
.
pi_107093205
Op mijn BlackBerry werkt de EW inlogomgeving ook niet goed. Evenals het autotransport formulier. Dan ga ik altijd via Opera.
  zondag 22 januari 2012 @ 13:28:28 #51
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_107093796
Ligt aan de software op de oudere versies van de Bold. Op mijn Torch werkt alles prima, en kan ik zelfs transportformulieren printen als ik mijn BB zou aansluiten op een draadloze printer :D
#26 || Luciano da Silva
pi_107095926
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef Pizzabodem het volgende:
Had nog niet zo op de auto gelet voor morgen, maar zie dat ik 220 km mag afleggen in een Citroen C5. Een stuk beter dan de Citroen C1 van vorige week denk ik :D
Prettige auto's, mits het de handgeschakelde versie is. Die 4 traps automaten die Citroen en Peugeot overal in blijven lepelen kunnen echt niet meer..
pi_107104278
Heb onlangs de eerste keer in een C4 automaat gereden, maar daar word je inderdaad écht niet vrolijk van. Ik reed zo lang in de eerste versnelling dat ik eraan twijfelde of ik automaat reed..
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_107104342
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb onlangs de eerste keer in een C4 automaat gereden, maar daar word je inderdaad écht niet vrolijk van. Ik reed zo lang in de eerste versnelling dat ik eraan twijfelde of ik automaat reed..
Ook zo'n semiautomaat met zo'n "mooie" stengel achter het stuur? :D
pi_107104555
Ik had laatst zo'n semiautomaat Fiat 500. Wat een irritante automaat. Kickdown op de snelweg naar de 2e versnelling bij inhalen van een vrachtwagen. Alleen toen kwam hij alsnog niet vooruit :')
.
pi_107107390
Die stengel is waardeloos. Ik heb me de laatste keer helemaal het heen-en-weer gezocht voordat ik überhaupt dat ding gevonden had :')
pi_107108203
Haha, als je het over zoeken hebt. Heb me laatst rot gezocht naar de spiegel verstelling in een vivaro, spoorloos.... In putten nog even bij een andere vivaro gekeken, en daar zat die gewoon in de deur. Bij die vivaro die ik mee had kon ik hem toch echt niet vinden, wat reed dat kut zeg :')
pi_107108307
Ik ben dus niet de enige die faalt met dingen vinden? :') Vooral bij particulieren die ook echt blijven staan tot je helemaal weggereden bent, dan ga je helemaal haasten en dan zet ik hem uiteindelijk een kilometer verderop maar neer om alsnog op m'n gemakje alles te zoeken :')

Vrouwen.. :')
pi_107108548
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef S-RS het volgende:
Haha, als je het over zoeken hebt. Heb me laatst rot gezocht naar de spiegel verstelling in een vivaro, spoorloos.... In putten nog even bij een andere vivaro gekeken, en daar zat die gewoon in de deur. Bij die vivaro die ik mee had kon ik hem toch echt niet vinden, wat reed dat kut zeg :')
Haha, been there, done that!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_107108944
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:04 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben dus niet de enige die faalt met dingen vinden? :') Vooral bij particulieren die ook echt blijven staan tot je helemaal weggereden bent, dan ga je helemaal haasten en dan zet ik hem uiteindelijk een kilometer verderop maar neer om alsnog op m'n gemakje alles te zoeken :')

Vrouwen.. :')
Daar ben je niet de enige in hoor. Bij particulieren is dat vaak zo of bij dealers waar auto's helemaal ingebouwd staan waardoor er eerst auto's verplaatst moeten worden en jij vervolgens met steken eruit kunt komen.. Dan rij ik meestal ook een stuk verder en stop ik ff snel om mijn navigatie in te stellen en soms de spiegels goed te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')