quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:32 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb vannacht over mijn Nokia E7 heen gekotst en nu issie ook stuk.
Nouja, deze is met zo'n uitklaptoetsenbord. Klapsysteem is echt heel stevig, en telefoon ook. Alleen de software is gewoon ronduit kut. (Symbian)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nokia smartphones hoor ik sowieso nooit goede verhalen over eigenlijkGeen idee of het klopt hoor, de 'normale' Nokia's zijn wel baas
Klopt, vooral de E71 ben ik groot fan van. Kon niet veel, maar wat ie kon deed ie super.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb een E71 en E72 gehad en dat waren fijne telefoons. Alleen het toetsenbord vond ik te klein en de software is ronduit achterhaald.. Regelmatig vastlopers en traaag,
Ja, misschien had ik het inderdaad een beetje moeten nuanceren, over Symbian hoor ik nooit goede verhalen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb een E71 en E72 gehad en dat waren fijne telefoons. Alleen het toetsenbord vond ik te klein en de software is ronduit achterhaald.. Regelmatig vastlopers en traaag,
Heerlijke telefoons, alleen de software soms inderdaad. Maar ik blijf hem trouw. Enige wat ik nog moet uitvinden is hoe de navigatie erop werkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Mallet het volgende:
Nou daar zeg je me wat. Ik heb mezelf daar echt een aantal keer goed in verdiept maar ik heb het nooit aan de praat gekregen. Ondanks ik dan -eindelijk- de software had geïnstalleerd kon ik nooit een GPS signaal ontvangen en dan was er weer geen taal geïnstalleerd. Gekloot.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:32 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Heerlijke telefoons, alleen de software soms inderdaad. Maar ik blijf hem trouw. Enige wat ik nog moet uitvinden is hoe de navigatie erop werkt.
Prettige auto's, mits het de handgeschakelde versie is. Die 4 traps automaten die Citroen en Peugeot overal in blijven lepelen kunnen echt niet meer..quote:Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef Pizzabodem het volgende:
Had nog niet zo op de auto gelet voor morgen, maar zie dat ik 220 km mag afleggen in een Citroen C5. Een stuk beter dan de Citroen C1 van vorige week denk ik
Ook zo'n semiautomaat met zo'n "mooie" stengel achter het stuur?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb onlangs de eerste keer in een C4 automaat gereden, maar daar word je inderdaad écht niet vrolijk van. Ik reed zo lang in de eerste versnelling dat ik eraan twijfelde of ik automaat reed..
Haha, been there, done that!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef S-RS het volgende:
Haha, als je het over zoeken hebt. Heb me laatst rot gezocht naar de spiegel verstelling in een vivaro, spoorloos.... In putten nog even bij een andere vivaro gekeken, en daar zat die gewoon in de deur. Bij die vivaro die ik mee had kon ik hem toch echt niet vinden, wat reed dat kut zeg
Daar ben je niet de enige in hoor. Bij particulieren is dat vaak zo of bij dealers waar auto's helemaal ingebouwd staan waardoor er eerst auto's verplaatst moeten worden en jij vervolgens met steken eruit kunt komen.. Dan rij ik meestal ook een stuk verder en stop ik ff snel om mijn navigatie in te stellen en soms de spiegels goed te zetten.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:04 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben dus niet de enige die faalt met dingen vinden?Vooral bij particulieren die ook echt blijven staan tot je helemaal weggereden bent, dan ga je helemaal haasten en dan zet ik hem uiteindelijk een kilometer verderop maar neer om alsnog op m'n gemakje alles te zoeken
Vrouwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |