abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107048349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef Mallet het volgende:

[..]

Als je echt ook niet meer inzetbaar bent vanuit je originele regio moet je dat wel telefonisch laten aanpassen. Volgens mij zoeken ze nml gewoon op regio en dan zien ze jou in regio A.. En dan klikken ze op je en staat er dat je inzetbaar bent vanuit regio B.. Kans op werk is dan een stuk kleiner. Zeker als het niet dicht bij elkaar ligt.
Je verhaal klinkt inderdaad wel logisch, zal het binnenkort inderdaad even doorgeven!

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:15 schreef invine het volgende:

[..]

Gewoon bellen dat je verhuisd bent en vanuit die locatie wil werken, heb ik ook gedaan. Ging van Eindhoven naar Amsterdam en was geen probleem, ze vroeger zelfs of ik mijn postadres wilde behouden of niet.
Ah oké, postbus behou ik dan wel gewoon. Dikke kans dat het daar kwijt raakt, veilig thuis niet ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik dus :7
Hehe :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, verbaasde mij ook dat ik die gratis kon krijgen terwijl ik niet zo'n heel hoog abonnement heb genomen.
Ik wou dat ik dat kon zeggen :')
pi_107048353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:40 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik weet niet welke telefoon jij hebt, maar op de telefoon van mij en die van m'n vader(beide S2) loopt die vast als je als melodie eentje kiest die doorloopt. Dus als je er eentje selecteert die tijdens het voorbeeld door blijft gaan loopt die vast. Als die tijdens het voorbeeld maar één keer gaat, is het goed ;)
Ik heb ook een S2. Begrijp wat je bedoelt, ga het ff testen.
pi_107048589
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:20 schreef S-RS het volgende:

Ik wou dat ik dat kon zeggen :')
Ik heb 'm via studentmobiel.nl besteld, bij de provider zelf was hij ook niet gratis :P
pi_107055801
Maandag ritje naar Groningen vanaf Amersfoort, mag zelf begintijd bepalen tussen 9 - 16 uur... beetje matige auto dat dan weer wel...
pi_107066624
Om nog even terug te komen op BB's, het zijn gewoon echt kut telefoons. Heb 2 9700's gehad en ben nu bezig met mijn 2de torch. Ze gaan allemaal kapot bij mij, krijg gelukkig wel via de garantie een nieuwe. Toen er van de zomer een aanbieding was van eerste 6 maanden een geheel gratis Iphone abonnement, heb ik die er maar bij genomen. Zou met werk echt niet meer zonder kunnen!
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:03:50 #31
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_107066822
Hoe ga jij dan met je telefoons om? Mijn 9700 werkte perfect, tot die werd gejat. Nu heb ik een 9800 Torch en die functioneert ook nog altijd prima.
#26 || Luciano da Silva
pi_107067343
Heb zelf een iPhone 4 en een Blackberry Bold 9780.
Heb de zelfde abbo als BAC92. 6 maanden gratis en dan pas betalen en me blackberry was van me vorige 1 jarige abbo, doet het nog steeds perfect met een prepaid kaartje.
pi_107067657
Ik heb vannacht over mijn Nokia E7 heen gekotst en nu issie ook stuk.
Nee.
pi_107067705
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:32 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb vannacht over mijn Nokia E7 heen gekotst en nu issie ook stuk.
_O-

Nokia smartphones hoor ik sowieso nooit goede verhalen over eigenlijk :P Geen idee of het klopt hoor, de 'normale' Nokia's zijn wel baas :7
pi_107067945
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O-

Nokia smartphones hoor ik sowieso nooit goede verhalen over eigenlijk :P Geen idee of het klopt hoor, de 'normale' Nokia's zijn wel baas :7
Nouja, deze is met zo'n uitklaptoetsenbord. Klapsysteem is echt heel stevig, en telefoon ook. Alleen de software is gewoon ronduit kut. (Symbian)
Alleen issie niet kotsbestendig.
Nee.
pi_107068821
Ik heb een E71 en E72 gehad en dat waren fijne telefoons. Alleen het toetsenbord vond ik te klein en de software is ronduit achterhaald.. Regelmatig vastlopers en traaag,
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:12:50 #37
182073 invine
blablabla etc.
pi_107068915
Mijn htc desire HD ziet er niet uit, loopt vast en kan soms mijn telefoon niet opnemen (dan crasht er iets intern en moet ik pincode opnieuw invoeren), maar heeft al heel wat klappen overleefd :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_107069314
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb een E71 en E72 gehad en dat waren fijne telefoons. Alleen het toetsenbord vond ik te klein en de software is ronduit achterhaald.. Regelmatig vastlopers en traaag,
Klopt, vooral de E71 ben ik groot fan van. Kon niet veel, maar wat ie kon deed ie super.
Nee.
pi_107070990
x6 is soms best chill. maar meestal niet.
pi_107071045
quote:
Ja, misschien had ik het inderdaad een beetje moeten nuanceren, over Symbian hoor ik nooit goede verhalen.

Maar nu heb ik een Nokia 6233 en dat is gewoon een bazending _O_
pi_107071535
Ik heb een iPhone 4 en dat werkt voor dit werk uitstekend, echter is dit al de 4e iPhone in een jaar tijd.. en het waren allemaal problemen die niet ontstaan zijn door onzorgvuldig gebruik, maar gewoon puur technisch falen van Apple. Mijn 1e iPhone herkende van de één op andere dag de SIM-kaart niet meer. Nieuwe gekregen, maar die gaf na 2 maanden ofzo geen uitgaande audio meer. Gesprekspartners konden mij dus niet verstaan. Toen weer een nieuwe gekregen, maar die laadde na een paar maanden opeens niet meer op. Steeds stond er ook op de reparatiebon: fout niet gevonden, toestel omgeruild. :P Inmiddels doe ik alweer een paar maanden met deze iPhone, dus fingers crossed.. :)

Even ontopic over het werk. Vandaag nog een ritje gekregen in een Sprinter met laadlift. Ving veel wind op de A12, maar dat is ook vrij logisch. Voor me zat een Megane met Frans kenteken waarvan opeens dikke zwarte rookwolken kwamen ..
Komende week even focussen op tentamens, daarna weer volle bak knallen :)
pi_107077405
Had laatst ook een Crafter met laadlift, die vangen echt veel wind inderdaad!

Zal maandag ook wel weer huilen worden, heb een Caddy, Jumpy en nog een wissel voor de Jumpy zal dus ook wel een busje zijn... (En nog een Polo..)
pi_107082853
Ik vind busjes rijden eerlijk gezegd best leuk om te doen. Het manoeuvreren door krappe krappe straatjes en parkeren zie ik dan juist als een uitdaging. Ok, het gaat niet snel, maar ik houd me meestal toch wel aan de maximale snelheid :)
  zondag 22 januari 2012 @ 12:32:08 #44
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_107091943
quote:
Heerlijke telefoons, alleen de software soms inderdaad. Maar ik blijf hem trouw. Enige wat ik nog moet uitvinden is hoe de navigatie erop werkt.
pi_107092071
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:32 schreef ajaxcruijff het volgende:

[..]

Heerlijke telefoons, alleen de software soms inderdaad. Maar ik blijf hem trouw. Enige wat ik nog moet uitvinden is hoe de navigatie erop werkt.
Nou daar zeg je me wat. Ik heb mezelf daar echt een aantal keer goed in verdiept maar ik heb het nooit aan de praat gekregen. Ondanks ik dan -eindelijk- de software had geïnstalleerd kon ik nooit een GPS signaal ontvangen en dan was er weer geen taal geïnstalleerd. Gekloot.

Overigens had ik de E71 en die was prima, maar ik moest zo nodig weer de E72 hebben.. Dat was eigenlijk een teleurstelling. Die vond ik veel minder degelijk. Heb hem ook maar een maand of 2 gehad.
  zondag 22 januari 2012 @ 12:38:58 #46
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_107092160
Dat is dus het probleem. Kan makkelijk op de kaarten lopen, maar als ik dan tijdens een uur rijden wacht op een gps signaal, heeft die dat aan het einde van de rit nog niet. En wil het niet via internet laten lopen.
pi_107092163
Als navigatie op de E71 en E72 gebruikte ik altijd Sygic, werkte prima.
pi_107092239
iPhone4, jailbreaken en TomTom (West-Europa :') ) erop gegooid. Werkt als een tiet.
Alleen bij de inlogomgeving van EW wil hij wel eens kloten.
pi_107092647
Had nog niet zo op de auto gelet voor morgen, maar zie dat ik 220 km mag afleggen in een Citroen C5. Een stuk beter dan de Citroen C1 van vorige week denk ik :D
.
pi_107093205
Op mijn BlackBerry werkt de EW inlogomgeving ook niet goed. Evenals het autotransport formulier. Dan ga ik altijd via Opera.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')