Je verhaal klinkt inderdaad wel logisch, zal het binnenkort inderdaad even doorgeven!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef Mallet het volgende:
[..]
Als je echt ook niet meer inzetbaar bent vanuit je originele regio moet je dat wel telefonisch laten aanpassen. Volgens mij zoeken ze nml gewoon op regio en dan zien ze jou in regio A.. En dan klikken ze op je en staat er dat je inzetbaar bent vanuit regio B.. Kans op werk is dan een stuk kleiner. Zeker als het niet dicht bij elkaar ligt.
Ah oké, postbus behou ik dan wel gewoon. Dikke kans dat het daar kwijt raakt, veilig thuis nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:15 schreef invine het volgende:
[..]
Gewoon bellen dat je verhuisd bent en vanuit die locatie wil werken, heb ik ook gedaan. Ging van Eindhoven naar Amsterdam en was geen probleem, ze vroeger zelfs of ik mijn postadres wilde behouden of niet.
Hehequote:
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, verbaasde mij ook dat ik die gratis kon krijgen terwijl ik niet zo'n heel hoog abonnement heb genomen.
Ik heb ook een S2. Begrijp wat je bedoelt, ga het ff testen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:40 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik weet niet welke telefoon jij hebt, maar op de telefoon van mij en die van m'n vader(beide S2) loopt die vast als je als melodie eentje kiest die doorloopt. Dus als je er eentje selecteert die tijdens het voorbeeld door blijft gaan loopt die vast. Als die tijdens het voorbeeld maar één keer gaat, is het goed
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:32 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb vannacht over mijn Nokia E7 heen gekotst en nu issie ook stuk.
Nouja, deze is met zo'n uitklaptoetsenbord. Klapsysteem is echt heel stevig, en telefoon ook. Alleen de software is gewoon ronduit kut. (Symbian)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nokia smartphones hoor ik sowieso nooit goede verhalen over eigenlijkGeen idee of het klopt hoor, de 'normale' Nokia's zijn wel baas
Klopt, vooral de E71 ben ik groot fan van. Kon niet veel, maar wat ie kon deed ie super.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb een E71 en E72 gehad en dat waren fijne telefoons. Alleen het toetsenbord vond ik te klein en de software is ronduit achterhaald.. Regelmatig vastlopers en traaag,
Ja, misschien had ik het inderdaad een beetje moeten nuanceren, over Symbian hoor ik nooit goede verhalen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb een E71 en E72 gehad en dat waren fijne telefoons. Alleen het toetsenbord vond ik te klein en de software is ronduit achterhaald.. Regelmatig vastlopers en traaag,
Heerlijke telefoons, alleen de software soms inderdaad. Maar ik blijf hem trouw. Enige wat ik nog moet uitvinden is hoe de navigatie erop werkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Mallet het volgende:
Nou daar zeg je me wat. Ik heb mezelf daar echt een aantal keer goed in verdiept maar ik heb het nooit aan de praat gekregen. Ondanks ik dan -eindelijk- de software had geïnstalleerd kon ik nooit een GPS signaal ontvangen en dan was er weer geen taal geïnstalleerd. Gekloot.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:32 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Heerlijke telefoons, alleen de software soms inderdaad. Maar ik blijf hem trouw. Enige wat ik nog moet uitvinden is hoe de navigatie erop werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |