abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:10:33 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107040932

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Takaiki | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia | Troel | Maarten-Pieter | Samzz | Miss_ Dynastie |

2pp0kgm.gifavaboom.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngcute_cupcake.JPGAngels_teu20[1].gifmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpgstupidfok.GIFss.JPGafbeelding%20MP.gif2vjyjix.jpgfok.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_107040982
TT over TS. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107040989
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef Qwea het volgende:
jullie missen m?
Ja natuurlijk :Y , hoe gaat het met je ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_107040998
Heej Q?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107041017
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:09 schreef indaha het volgende:

[..]

O van je schoonzus dus, ik meende van je zus die gelijk met jou zwanger was .
Maar dit is nog wel heel jong , ik hoop dat ze snel opknapt
Daar heb ik een neefje van
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:12:11 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107041018
als iemand van jullie DE oplossing heeft voor het hoogleggen van mijn been, hoor ik het graag. Heb er nu tig kussens onder, maar hij blijft kut liggen en pijn doen. Omlaag is helemaal niet grappig :X
pi_107041049
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Daar heb ik een neefje van
Het is de leeftijd -O- , ik haal je hele familie door elkaar :@
pi_107041060
Vandaag voor de laatste keer opgepast bij de pups..morgen gaan ze weg ;( :P
pi_107041126
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef Qwea het volgende:
als iemand van jullie DE oplossing heeft voor het hoogleggen van mijn been, hoor ik het graag. Heb er nu tig kussens onder, maar hij blijft kut liggen en pijn doen. Omlaag is helemaal niet grappig :X
Bij het groene kruis of iets dergelijks een ziekenhuisbed huren, kost 1 euro per dag :)
pi_107041163
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vandaag voor de laatste keer opgepast bij de pups..morgen gaan ze weg ;( :P
Nu al ,hoe oud zijn ze nu dan al ?
pi_107041187
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef indaha het volgende:

[..]

Nu al ,hoe oud zijn ze nu dan al ?
Bijna 8 weken!
pi_107041251
Deze had ik gisteren nog gemaakt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107041255
quote:
Uit ervaring: piepschuim! Ergens een flink stuk scoren, helemaal naar gemak zagen en daar een zacht kussentje op. Welkom terug :*
pi_107041333
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef indaha het volgende:

[..]

Het is de leeftijd -O- , ik haal je hele familie door elkaar :@
En zo groot is mijn familie niet.
Mijn nichtje heeft het RS virus. Wij gaan dus niet op ziekenbezoek.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:19:03 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107041365
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja natuurlijk :Y , hoe gaat het met je ?
Mhaw. Mijn enkel doet behoorlijk pijn :') Maar verder wel goed. Tis alleen ff kut. Kan hem niet zo best kwijt ook.

ff in Sneek een douchehoes (sealtight) gekocht en ik heb net lekker staan douchen :9

Ouders bleven eten en paps en mams hebben ff het huis snel wat schoongemaakt en toen is paps ff chinees gaan halen. Ze zijn net de deur uit.

Baloe heeft me NIET gemist :') die had meer oog voor mijn vader dan voor mij :X Blij dat ik weer thuis ben. Nu nog wat anders.

Ik wilde ff als "bedankje" dat ze dr vrije avond (want ze was allang breed en vrij en wilde het doorgeven aan een andere arts, maar dat wilde ik liever niet) voor me opofferde een bedankje geven de 2de van februari. IK vond het een grappig idee om een scalpel met initialen en achternaam te laten graveren. Jullie?

En ik heb trek in bier.
pi_107041368
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

En zo groot is mijn familie niet.
Mijn nichtje heeft het RS virus. Wij gaan dus niet op ziekenbezoek.
Arm ding.
pi_107041378
quote:
Je hoofdeind kan ook niet omhoog?
Anders zal ik zeggen ga andersom liggen.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:19:18 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107041381
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
Heej Q?
ja schat?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:19:30 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107041395
PM voor de shabu dames.
pi_107041482
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja schat?
Heb jij het met de doc nog over gehad of je heeeeel misschien afgelopen weekend toch de HAP had moeten bellen, gezien de staat waarin je maandag het zkh in rolde? :+
pi_107041640
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef Qwea het volgende:
PM voor de shabu dames.
Gelezen. ;( :*
En Maes haar inbox zit vol dus die heb ik effe gepushed. :7
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:24:45 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107041653
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb jij het met de doc nog over gehad of je heeeeel misschien afgelopen weekend toch de HAP had moeten bellen, gezien de staat waarin je maandag het zkh in rolde? :+
Ja en nee.

Ik kwam binnen, enkel bloot, zij kijken. Zij raar kijken, vragen hoelang dit zo was, ik zeggen vanaf vrijdag, zij raar kijken, ik zeg nog tegen dr ; ja, donderdag haalde ik het verband eraf. Druppel bloed, niet zoveel aan de hand. Vrijdag kwam er wondvocht uit en was het wat rood... ik heb toen vrijdag GELIJK de poli gebeld, maar jij was er niet. Die zeiden dat ik tot Maandag het aan moest kijken. Nou, het is maandag en hier ben ik.

Je zag dr pissig fronzen en kijken bij dat poli verhaal. Dus ik verwacht dat iemand daar op zijn flikker heeft gehad. Vanmorgen drukte ze me ook op het hart dat als er van het weekend iets was, zij dienst had op de spoed, en ik daar naar toe moest bellen en ervoor moest zorgen dat ze haar gingen halen of zorgden dat ze me terug belde... want "dan wordt je iig niet afgewimpeld op de poli"
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:24:58 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107041665
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gelezen. ;( :*
En Maes haar inbox zit vol dus die heb ik effe gepushed. :7
Thnx babe.
pi_107041793
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja en nee.

Ik kwam binnen, enkel bloot, zij kijken. Zij raar kijken, vragen hoelang dit zo was, ik zeggen vanaf vrijdag, zij raar kijken, ik zeg nog tegen dr ; ja, donderdag haalde ik het verband eraf. Druppel bloed, niet zoveel aan de hand. Vrijdag kwam er wondvocht uit en was het wat rood... ik heb toen vrijdag GELIJK de poli gebeld, maar jij was er niet. Die zeiden dat ik tot Maandag het aan moest kijken. Nou, het is maandag en hier ben ik.

Je zag dr pissig fronzen en kijken bij dat poli verhaal. Dus ik verwacht dat iemand daar op zijn flikker heeft gehad. Vanmorgen drukte ze me ook op het hart dat als er van het weekend iets was, zij dienst had op de spoed, en ik daar naar toe moest bellen en ervoor moest zorgen dat ze haar gingen halen of zorgden dat ze me terug belde... want "dan wordt je iig niet afgewimpeld op de poli"
Telefonische diagnoses zijn altijd lastig. Voor hetzelfde geld wat het van het weekend hetzelfde gebleven of wat beter gegaan. Maar nu weet je haar te vinden in ieder geval. ^O^
pi_107041843
Hoi Qwea!

Welcome back!
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')