Eerst niet, toen wel, toen niet toen wel etc etcquote:
Als je nou niks zegt...quote:Op maandag 30 januari 2012 16:34 schreef Son-Goku het volgende:
1 keer, 10 jaar verliefd geweest op haar, niks geworden helaas. :/
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Hark het volgende:
Niet. Dat zijn mensen die lust en liefde met elkaar verwarren.
keer of 30? Je bent 16 jaar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel een keer of 30 denk ik. Je ziet iemand, je kijkt elkaar aan en je krijgt een heel apart gevoel van binnen. Als je haar dan leert kennen en het valt niet tegen dan is het liefde op het eerste gezicht. Valt het wel tegen dan niet, maar de eerste impuls is hetzelfde.
Zucht. Als het na het eerste gezicht liefde blijkt te zijn dan geldt het achteraf als liefde op het eerste gezicht. Vaak blijkt het dat dan niet te zijn, maar dat is pas achteraf. Het moment van het eerste gezicht wordt daar niet anders door.quote:
Het gevoel is speciaal, maar het is nergens (rationeel) op gebaseerd. Liefdes die langzaam aan gaan hebben meer toekomstquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:57 schreef Plums het volgende:
1x, via internet. Ik zag een foto en was echt van *boem* en ik zag al gelijk flashes van een toekomst samen. Heel vreemd, maar wel heel leuk. Hebben toen ook een jaar wat gehad, hij was ook 'mn eerste'Zijn nu wel al jaren uit elkaar maar ach, zo gaat dat
Hebben ook geen contact meer ofzo.
Ik hoop wel dat ik op een dag weer een nieuwe liefde op het eerste gezicht tref want dat gevoel is toch wel erg speciaal vind ik
En daar ben je blij mee omdat?quote:
Zegt me echt niks, sorry.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel een keer of 30 denk ik. Je ziet iemand, je kijkt elkaar aan en je krijgt een heel apart gevoel van binnen. Als je haar dan leert kennen en het valt niet tegen dan is het liefde op het eerste gezicht. Valt het wel tegen dan niet, maar de eerste impuls is hetzelfde.
Liefde is stom.quote:
Want?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef Sooph het volgende:
want het is natuurlijk iets wat iedereen een keer wil mee maken
Het lijkt me gewoon mooi.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:55 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Want?
Liefde ja, maar dat is dan ook van een iets andere orde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |