Nah, niet negatief. Ben oprecht blij dat ik het heb mogen meemaken. Meer iets van billen, blaren en brandenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, nou wat negatief over zoiets leuks
Tis wel zo, naarmate je ouder wordt, wordt je kieskeuriger en dus minder snel verliefd. Maar het kan nog steeds, en blijft irrationeel. Iemand van in de 30 werd verliefd op me de 2e date toen ze in mijn ogen keek, en dacht: " Ja, dat is hem!". Terwijl ik volkomen normaal deed
Ik maak een duidelijk onderscheid tussen liefde op het eerste gezicht en stapelverliefd worden op iemand. In mijn geval was de liefde op het eerste gezicht zo heftig dat er niets meer te verankeren was. En ik ben en was toen ook toch een redelijk nuchtere meid.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:35 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik verlies die onbevangenheid niet.
Tuurlijk moet je leren matigen en zelf beetje stevig verankerd in je leven staan, maar als het niet heftig voelt, voel ik dusdanig weinig dat ik er doodongelukkig van word.
Moeilijk bemiddelbaar. Ik ben het.
Negeer het mens.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:56 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Mijn vriendin had het bij mij, had een praatje met haar gemaakt in een bus, dacht zelf die is wel leuk.
Maar verder niet veel meer interesse getoond, blijkbaar was dat het beste wat ik kon doen, want ik kwam thuis, had ze me opgezocht via internet. Afgesproken en na een paar dagen had ik het, grappige is dat ik nu om haar geef en ze minder interesse blijkt te tonen dan toen. Frustrerend.
Op koeien word je ook niet verliefd, hoe lief ze ook zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Interesse krijgen na het zien van iemand heb ik ook wel hoor, maar echt verliefd nee.
Dan wordt je slechts verliefd op wat jij denkt te zien, je weet totaal niet verder hoe die persoon is.
Het toppunt van nuchterheid, maar die kant gaat het wel op in dit land.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Op koeien word je ook niet verliefd, hoe lief ze ook zijn
zie jij verschil dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:19 schreef Tanin het volgende:
Voor de kijkers links? of daadwerkelijk links?
Uit haar oogpunt links daar zou ik ook op vallen ja.quote:
mmmm juicy beschrevenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef Gary_Oak het volgende:
Eén keer, eind juni 2011.Toen ik haar van een afstand bekeek, had ik het niet verwacht, maar toen ik ineens voor haar stond, wist ik écht niet wat me overkwam.
Het leek alsof de tijd stil stond, en ik zag aan haar dat het wederzijds was.
Ik krijg nog steeds vlinders in mijn buik als ik eraan denk: die verliefde blik van haar, dat verlegen glimlachje en die zachte stem!
Toen haar een tijdje niet meer gezien, maar na een paar maanden later gelukkig weer wel regelmatig.
En blij dat ze was!
Helaas is het cultuurverschil moeilijk te overbruggen, en ik heb dus nog steeds geen date gehad, maar ik blijf hoop houden, want ik weet dat zij alle moeite méér dan waard is!
![]()
![]()
Hahaha ja, ik zit altijd op een roze wolk als ik terugdenk aan die keer dat ik haar voor het eerst zag!quote:
Aww. Ik hoop dat het snel wat wordtquote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik zit altijd op een roze wolk als ik terugdenk aan die keer dat ik haar voor het eerst zag!
Ben eigenlijk benieuwd waarom het nog niks is geworden als jullie beide er hetzelfde over voelenquote:
Ja, ik ben ook heel erg benieuwd hoor!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:47 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ben eigenlijk benieuwd waarom het nog niks is geworden als jullie beide er hetzelfde over voelen. Maar hoop idd dat het snel wat wordt!
Want, het was niet wederzijds?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |