SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly, dWc?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:17 schreef Juminelle het volgende:
Een weddenschap winnen en dan dit krijgen
Wedden dat je die niet in 1x op kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly, dWc?
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Waaat, zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly, dWc?
! Wat heb je d'rvoor moeten doen dan?
![]()
Die Heinz bakjes zijn spangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly, dWc?
![]()
Nee, want de helft ga ik bewaren voor vannachtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wedden dat je die niet in 1x op kan
Niets. Ik had een discussie met een gast die claimde dat ik geen gelijk had, maar dat had ik dus welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waaat, zeker! Wat heb je d'rvoor moeten doen dan?
Die zoetzure sausquote:
Wel een faal om een bucket-bet aan te gaan zonder 100% zeker te zijn van je winst.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef Juminelle het volgende:
Niets. Ik had een discussie met een gast die claimde dat ik geen gelijk had, maar dat had ik dus wel
Stiekem je handen wassen enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef Sinji het volgende:
Nice, bij de Thai werken. Laat me raden, de zaak is in handen van Chinezen?
Ik vraag me altijd af of medewerkers in restaurants misbruik maken van de keuken. I know I would
Niet eens, de baas is een Nederlanderquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me altijd af of medewerkers in restaurants misbruik maken van de keuken. I know I would
Echt epic als je het vergelijkt met de AHquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet eens, de baas is een NederlanderEn het is ook geen échte thaise keuken, Thaipeople koken die shit, doen het in een verpakking en sturen het daarheen en wij moeten het warm maken verpakken en verkopen
![]()
Kinda sad though maar ik mocht proeven en het is echt bazenshit
![]()
Oh, en het leuke is dat ik gewoon gratis mag eten als ik werk en buiten werktijden krijg ik 50% korting. Dubbel win
Ik heb in een keuken gewerkt, maar daar werd echt schoon met alles omgegaan en geen rare dingen met eten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef Sinji het volgende:
Is wel goed te eten, alleen duur voor de portie die je krijgt. En Surinaams/Javaans/Chinees sowieso boven Thaisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet eens, de baas is een NederlanderEn het is ook geen échte thaise keuken, Thaipeople koken die shit, doen het in een verpakking en sturen het daarheen en wij moeten het warm maken verpakken en verkopen
![]()
Kinda sad though maar ik mocht proeven en het is echt bazenshit
![]()
Oh, en het leuke is dat ik gewoon gratis mag eten als ik werk en buiten werktijden krijg ik 50% korting. Dubbel win
Ik had deze week de slechtste Roti ooit gehad. Afhaal hier in Leeuwarden. Was fucking waterig en de kip was flauw als een malle. Alsof ze ineens moesten bezuinigen ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is wel goed te eten, alleen duur voor de portie die je krijgt. En Surinaams/Javaans/Chinees sowieso boven Thais.
Zo zag het er wel uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:48 schreef Maisnon het volgende:
flauw en waterig, dat klinkt echt als diarroti
Whehe, roti in Leeuwarden. Dat klinkt als een frietje stoof in Istanbul of een hutspotschotel in Paraquayquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik had deze week de slechtste Roti ooit gehad. Afhaal hier in Leeuwarden. Was fucking waterig en de kip was flauw als een malle. Alsof ze ineens moesten bezuinigen ofzo
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, roti in Leeuwarden. Dat klinkt als een frietje stoof in Istanbul of een hutspotschotel in Paraquay.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, roti in Leeuwarden. Dat klinkt als een frietje stoof in Istanbul of een hutspotschotel in Paraquay.
Applied sciences of swagology. He went to swag-collegequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:54 schreef Juminelle het volgende:
Sinji, welke opleiding doe jij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |