Vooral wanneer dit samengaat met volledig katerloos wakkerwordenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die nachten zijn het tofst inderdaad
Zwarte gaten in je geheugen en geen flauw idee hebben hoe je levend thuisgekomen bent
Zo slechtquote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Hai deer
[ afbeelding ]
Haider
[ afbeelding ]
Hider
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Hai deer
[ afbeelding ]
Haider
[ afbeelding ]
Hider
Whehequote:
Dit en jezelf buitensluiten is ook geen succes danquote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die nachten zijn het tofst inderdaad
Zwarte gaten in je geheugen en geen flauw idee hebben hoe je levend thuisgekomen bent
Fruitquote:Op zondag 22 januari 2012 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb ziek honger en alleen een bak met aardbeien en ananas voor me staan, maar dat vult niet zo
.
Hehe, ook herkenbaar ja. Of bij de verkeerde halte uitstappen en geen flauw idee hebben waar je bentquote:Op zondag 22 januari 2012 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit en jezelf buitensluiten is ook geen succes dan.
Jaa, dat klinkt goed idd! Dat is zo lekker somsquote:Op zondag 22 januari 2012 15:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fruit
Ik hou het heel gezond op een salade met pasta vandaag.
Wat valt er nou met mandarijnen te maken?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Wij hebben altijd kilos mandarijntjes in huis, dus daar werk ik nu mee
Nomakquote:Op zondag 22 januari 2012 13:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoin!
Triphop so nice op een grauwe zondag
Mandarijnen moet je waarderen hoe ze zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat valt er nou met mandarijnen te maken?
Gebakken banaanquote:Op zondag 22 januari 2012 15:52 schreef Maisnon het volgende:
mandarijnen zijn wel snel saai om te eten vind ik.
We hebben ook vaak bananen, goed voor in de yoghurt
Ik dacht 'werk ik nu mee' in de zin van één of ander kunstwerk ofzoquote:Op zondag 22 januari 2012 16:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mandarijnen moet je waarderen hoe ze zijn
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kerels die niet van zichzelf mooi krullende wimpers hebben (no homo).
quote:
quote:
Mooi juistquote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Trouwens, CB vindt me gay om deze.
[..]
[..]
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht 'werk ik nu mee' in de zin van één of ander kunstwerk ofzo.
Trouwens, CB vindt me gay om deze.
[..]
[..]
[..]
Pics!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor.Ik heb zelf ook zulke wimpers.
Die tyfus BB van me heeft een niet functionerende camera.quote:
Jij hebt duidelijk geen winpers.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die tyfus BB van me heeft een niet functionerende camera.
Als ik die probeer op te starten bitcht hij van: Could not start the camera. Close other applications and try opening the camera again.
Tijdens het persen voel ik me altijd Winning.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen winpers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |