SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
quote:Whehe, ken ik al natuurlijk. Weer even kijkenquote:.
![]()
Cool, is dat een kerk? Die lampen moet je met glowstone aan fenceposts doen ofzo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi gaat je afmaken. LOL w8, hij lijkt ook op Hitler! Wacht
.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef Sinji het volgende:
Deze doet me denken aan Pharrell, LOL
[ afbeelding ]
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik moest aan een van die honderden obscure Counterstrike 1.5 maps denkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:57 schreef Maisnon het volgende:
Jajong:
[ afbeelding ]
ben nog aan de verlichting aan het werken![]()
Maak kreeft voor me om het goed te maken.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Aightquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maak kreeft voor me om het goed te maken.![]()
![]()
Hallo sletjes. Ik heb de baan, ik ga vanaf nu omgeving Ferdinand Bol onveilig maken. Die shit was spang mi gadoThais
![]()
![]()
Congratz, wat voor baan eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Hallo sletjes. Ik heb de baan, ik ga vanaf nu omgeving Ferdinand Bol onveilig maken. Die shit was spang mi gadoThais
![]()
Houd ik je aanquote:
Ah, nice! Ga je nu helemaal stoppen bij de AH?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha Verthongen wil weg, nu moeten jullie het doen met Ooijer.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Geconfisqueerd spul van de Megaupload baas die onlangs opgepakt is:
Check al die auto's gek. Piiijnlijk![]()
![]()
24 auto's.. What thequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:25 schreef Sinji het volgende:
Geconfisqueerd spul van de Megaupload baas die onlangs opgepakt is:
[ afbeelding ]
Check al die auto's gek. Piiijnlijk [ afbeelding ]
Bij een Thaise afhaaldinges.quote:
Yes, iig. Ik ga pas over een paar weken ontslag indienen omdat ik deze maand zwart betaald krijg bij die Tasty Kitchen omdat nog geen contractquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
Ah, nice! Ga je nu helemaal stoppen bij de AH?![]()
![]()
Zou ik niet zo openbaar posten, straks snitcht Allure_ je.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Yes, iig. Ik ga pas over een paar weken ontslag indienen omdat ik deze maand zwart betaald krijg bij die Tasty Kitchen omdat nog geen contract![]()
Of jij, je woont toch om de hoekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou ik niet zo openbaar posten, straks snitcht Allure_ je.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |