Ziet er strak uit, waar heb je hem laten zetten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er sinds gisteren op.
Bonkerk. Die kerel is daar een begrip he? Ik geloof dat elke zaankanter onderhand wel een tattoo van hem heeft.quote:
hahahahaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef Louboutin het volgende:
Ik wil heel graag een zwaluw op mn pols, loop al een jaar met het idee rond haha.
Ik ben in ieder geval heel tevreden met het werk wat hij bij mij heeft geleverd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:10 schreef 75020 het volgende:
Jazeker, alleen de portretten zijn niet helemaal zijn ding zag ik. Ik zag er één van hem die er echt niet uitzag maar verder ken ik veel mensen die een mooie tattoo van hem hebben.
Ik vind hem vrij massief, maar mischien komt dat omdat hij op de foto net gezet is. Plaats je nog eens een foto wanneer hij er al even op zit?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er sinds gisteren op.
Zo hallo late reactie van deze kant.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb de mijne laten plaatsen bij Paul & Friends in Brussel. Met name Gaetan kan daar goed overweg met detail. (Is wel franstalig)
Nah dat valt ook wel mee denk ik, ik was in ieder geval niet bepaald onder de indruk en heb besloten om het niet bij Bonkerk te laten doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:32 schreef 75020 het volgende:
[..]
Bonkerk. Die kerel is daar een begrip he? Ik geloof dat elke zaankanter onderhand wel een tattoo van hem heeft.
Begrijpelijk, je wil bij een tattoo niet dat er iets 'lost in translation' is..quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:31 schreef Eirick het volgende:
[..]
Zo hallo late reactie van deze kant.
Thanks, maar ik zoek eigenlijk een Nederlandstalige of evt Engelstalige artiest. M'n Frans is niet meer wat het geweest is.
Mooi! Leuke plaatsing ook zeg!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:43 schreef Høken het volgende:
[..]
Dit is 't geworden
[ afbeelding ] :
Wauwquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:43 schreef Høken het volgende:
[..]
Dit is 't geworden
[ afbeelding ] :
Meid, als hij zoiets kleins en persoonlijks niet kan accepteren is hij niet helemaal lekker. Ga ervoor, het betekent zoveel voor je.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:44 schreef Hitomi het volgende:
Gisteren en vandaag nog maar weer eens bij mijn vriend laten vallen dat ik toch echt graag die tattoo wil om mijn moeder mee te herinneren. Heb hem toen ook een photoshop laten zien van wat ik (ongeveer) wil. Hij lijkt het meer te accepteren!
Nu maar weer een paar weekjes stil zijn en dan nog eens laten vallen denk ik
Dit is wat ik liet zien:
[ afbeelding ]
Tsja, aan de ene kant vind ik dat ook, aan de andere kant als hij jet echt geen fijn idee vindt komt er ook een negatieve lading aan te hangen. En op deze manier verplicht ik mezelf ook tot het langer nadenken over de tattooquote:Op maandag 20 februari 2012 01:32 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Meid, als hij zoiets kleins en persoonlijks niet kan accepteren is hij niet helemaal lekker. Ga ervoor, het betekent zoveel voor je.
Dat is van zijn probleem de jouwe maken. Wat is dat toch met sommige mannen hé? Je bent de tweede alquote:Op maandag 20 februari 2012 10:20 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Tsja, aan de ene kant vind ik dat ook, aan de andere kant als hij jet echt geen fijn idee vindt komt er ook een negatieve lading aan te hangen. En op deze manier verplicht ik mezelf ook tot het langer nadenken over de tattoo
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:38 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Mooi! Leuke plaatsing ook zeg!
quote:
Danku, danku.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef Blistering het volgende:
Super vet! En daar wil ik de mijne ook ongeveer!
Erg mooi geworden Hoken
Heel mooi!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:43 schreef Høken het volgende:
[..]
Dit is 't geworden
[ afbeelding ] :
Mooi! Heel mooi!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh, ik moet mijn update nog posten!Hij is nu bijna af
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mooi! Heel mooi!
Erg gaaf, die Indiaase stijl. Heb ik zelf ook, maar niet in kleur. Maar nu ik het zo zie, ga ik daar 's over nadenken
Tof!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fantastische kleuren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, heb je nog meer pics?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:20 schreef Poekel het volgende:
Klaar!
[ afbeelding ]
Nu mooi laten genezen.
quote:
La Boucherie Moderne in Brussel zou je wel kunnen helpen denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:39 schreef infp2009 het volgende:
[..]...deze stijl, is die ook ergens in NL te vinden? Dit of Yann Black.
Ja, best wel!quote:
Ik spreek van tevoren een richtprijs af en doe vast een aanbetaling, de rest + een beetje extra neem ik mee en betaal ik na het zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef Blistering het volgende:
Wellicht een beetje een vreemde vraag, maar hoe gaat dat eigenlijk met betalen als je een tattoo laat zetten? Ik heb bij m'n Vegas-tattoo geen cent hoeven te betalen, en volgende week ben ik dus weer aan de beurt. Maar dit keer wil ik niet dat hij het als een vriendendienst ziet, wil absoluut gewoon wel iets betalen.
Bespreek je dat van te voren ofzo? Want meeste shops hebben geen pin-automaat, dus dan moet je toch ongeveer weten hoeveel geld je mee moet nemen. Iemand enig idee?
Dat is de standaard procedure toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:00 schreef Seven. het volgende:
Ik spreek van tevoren een richtprijs af en doe vast een aanbetaling, de rest + een beetje extra neem ik mee en betaal ik na het zetten.
Verschilde bij mij van plek tot plek. Onder mijn sleutelbenen vond ik heel erg meevallen tot er net een puntje sleutelbeen mee werd gepikt. Kuit en onderarm vond ik niet pijnlijk (ook niet dat ik nou zeg, woohoo, fijn gevoel! maar eerder onprettig) en mijn onderrug vond ik een bitchquote:
ik beaam het sleutelbeen verhaal... het holletje tussen sleutelbeen en je schouder zelf is echt naar. verder deed het net onder mn knie best zeer en richting mn oksel ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:14 schreef GimmeGore het volgende:
Verschilde bij mij van plek tot plek. Onder mijn sleutelbenen vond ik heel erg meevallen tot er net een puntje sleutelbeen mee werd gepikt. Kuit en onderarm vond ik niet pijnlijk (ook niet dat ik nou zeg, woohoo, fijn gevoel! maar eerder onprettig) en mijn onderrug vond ik een bitch
Dat plekje wat je beschrijft, ik had daar het gevoel alsof hij in mijn nek aan het prikken was in plaats van iets boven het sleutelbeenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef withxhonor het volgende:
[..]
ik beaam het sleutelbeen verhaal... het holletje tussen sleutelbeen en je schouder zelf is echt naar. verder deed het net onder mn knie best zeer en richting mn oksel ook.
Trouwens, om hier ff op terug te komen. Wat moest je betalen voor deze tattoo? Dan krijg ik een beetje eein indicatiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:43 schreef Høken het volgende:
[..]
Dit is 't geworden
[ afbeelding ] :
Dat verschilt toch echt per shop. Ik heb tattoos van twee verschillende shops, de een had een uurprijs van 100 euro en de ander van 50 euro.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Trouwens, om hier ff op terug te komen. Wat moest je betalen voor deze tattoo? Dan krijg ik een beetje eein indicatie
JA! Zodra hij richting ruggengraat ging, leek het wel of er zenuwen bloot lagenquote:
te diep gezet, dan zit er littekenweefsel onder. Heb ik zelf ook bij mijn polsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:20 schreef LizzyAdam het volgende:
wat een mooie tattooages hier!
Kleine. Vraag: ik heb er zelf 3. De eerste twee (op mn lies en op mn voet) voel je niet zitten, als je er met je vingers overheen gaat. De 3e, tussen mn schouderbladen voel je heel duidelijk zitten, vooral de outline is erg duidelijk. (misschien niet onprettig, voel ik 'm zelf ook nog eens) maar hoe komt dit? Dieper/minder diep gezet of heeft het met mn huid te maken?
Het moet ook geen 1:1 kopie worden natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:22 schreef Sjoewe het volgende:
Andermans tattoo's kopieren is voor veel artiesten toch wel een soort not done. Heb je het al aan hun voorgelegd?
dan zoek je nog wat plaatjes op van wat je echt mooi vind en op je arm wil, neem dat mee als inspiratie voor de artist en laat een eigen ontwerp maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:30 schreef FoXje het volgende:
[..]
Het moet ook geen 1:1 kopie worden natuurlijk.
Dat is ook wat ik bedoeldequote:Op zondag 26 februari 2012 10:34 schreef fathank het volgende:
[..]
dan zoek je nog wat plaatjes op van wat je echt mooi vind en op je arm wil, neem dat mee als inspiratie voor de artist en laat een eigen ontwerp maken.
Ik heb helemaal geen korstjes/jeuk/whatever gehad bij mijn tat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:07 schreef Høken het volgende:
Hoe lang duurt het bij jullie eigenlijk voordat een tattoo helemaal genezen is? Die op m'n rug duurde het 2 weken voordat echt alle korstjes eraf waren, en die op m'n arm 5 á 6 dagen.
Wat apart hahah. Ik heb bij die op m'n arm ook amper jeuk gehad. Heel even soms, maar niet zo erg als die op m'n rug.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen korstjes/jeuk/whatever gehad bij mijn tat.Het leek meteen al alsof ik hem al een tijdje gehad.
Ik denk dat dat verschilt met hoe groot hij is/kleur/je huid.
Ik heb de mijne (mijn eerste) nu 2,5 week.. Er staat een tekst op de zijkant van mijn voet, daar beginnen de korstjes pas sinds een paar dagen af te vallen, nu ongeveer de helft eraf. Er staat ook een 'tekening' bovenop mijn voet, en die was na 1,5 week wel genezen...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:07 schreef Høken het volgende:
Hoe lang duurt het bij jullie eigenlijk voordat een tattoo helemaal genezen is? Die op m'n rug duurde het 2 weken voordat echt alle korstjes eraf waren, en die op m'n arm 5 á 6 dagen.
En hoe ze hem zettenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen korstjes/jeuk/whatever gehad bij mijn tat.Het leek meteen al alsof ik hem al een tijdje gehad.
Ik denk dat dat verschilt met hoe groot hij is/kleur/je huid.
Ik kan het ook onderschrijven. Heel weinig last gehad tijdens het genezen, en Errol is een topgozer, plus gewoon een fijne sfeer in die shop.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:55 schreef charmed_angel het volgende:
Wij gaan voortaan gewoon naar Inkstitution Rotterdam!
Errol, niet mijn meest favoriete persoon qua gezelligheid enzo, maar een vakman 1e klas! Damn die vent is goed! Heb ook 1 plaat van hemquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:55 schreef charmed_angel het volgende:
Wij gaan voortaan gewoon naar Inkstitution Rotterdam!
De korstjes zijn er bijna helemaal af, nu nog velletjes en de huid voelt nog droog. Kan ik het beste doorsmeren met Bepanthen of stoppen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hoe lang bleven jullie smeren? Bijna alle korstjes zijn eraf, er zit nu een vliesje overheen op de meeste plekken, maar hij blijft nog wat droog aanvoelen.
Gewoon lekker blijven smeren. Kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Gaaaaaf, Blistering!
Omdat mijn vraag (en tattoo) tot nu toe genegeerd blijven, even de vraag herhalen:
[..]
De korstjes zijn er bijna helemaal af, nu nog velletjes en de huid voelt nog droog. Kan ik het beste doorsmeren met Bepanthen of stoppen?
Strak, erg mooi!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Blistering het volgende:
Tadaa! Deze foto is 1 minuut nadat 'ie gezet is. Morgen wel betere picca's alstie uit het plastic is. Ben er echt blij mee!
[ afbeelding ]
Death or glory Jelle? Wel 's ontmoet bij Rintoquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:32 schreef Blistering het volgende:
Dank menschenPicca's alstie genezen is komen over 1/2 weken wel
Hij's echt super inderdaad, Jelle heeft topwerk geleverd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |