SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon toch beter. Hopelijk vanaf volgende week weer zoals normaal.Kijk alsjeblieft seizoen 4. Zelden zo'n sterk seizoen van een Nederlandse serie gezien. Heftig, schokkend, geen cheesy happy-endings zoals Flikken Maastricht en zoals gisteren.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef PeterKelder het volgende:
Ik volg het sinds dit seizoen weer (heb tenminste de eerste drie afleveringen gezien) en ik moet zeggen: inhoudelijk zit het heel sterk in elkaar, absoluut beter dan in het begin
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef Flitskikker het volgende:
Hmm, matige aflevering gisteren.Dat klinkt wel veelbelovend zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon toch beter. Hopelijk vanaf volgende week weer zoals normaal.
[..]
Kijk alsjeblieft seizoen 4. Zelden zo'n sterk seizoen van een Nederlandse serie gezien. Heftig, schokkend, geen cheesy happy-endings zoals Flikken Maastricht en zoals gisteren.Ga ik zeker checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klinkt wel veelbelovend zegGa ik zeker checken
Daar heb je wel gelijk in. Ben benieuwd hoe zich dat manifesteert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wat ik me herinner was S04E01 wat saai, maar daarna werd ik keer op keer verrast. Laat me weten wat je ervan vond!
Sowieso komt het volgende week nog terug, maar ik hoop dat het voorlopig een blijvend iets is. Net als de 'angstaanvallen' van Evert en Bram die is gedegradeerd tot brigadier. Zolang het de spanning van de serie niet in de weg zit mag dat mij betreft wel worden uitgewerktquote:Op maandag 18 januari 2016 23:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ben benieuwd hoe zich dat manifesteert.
Zal ik zeker doen! Komt na Chicago Fire s1 en Les Revenants s2 aan de beurtquote:Van wat ik me herinner was S04E01 wat saai, maar daarna werd ik keer op keer verrast. Laat me weten wat je ervan vond!
Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:42 schreef Woods het volgende:
Die undercover actie is wel erg snel voorbijhad gehoopt dat het wel 2 of 3 aflveringen werd uitgesmeerd maar dit iedereen weer eind goed
Seizoen 4 begint wel met de cliffhanger van seizoen 3, maar verder komt er niet heel veel terug volgens mij.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:37 schreef PeterKelder het volgende:
Zal ik zeker doen! Komt na Chicago Fire s1 en Les Revenants s2 aan de beurt
Kan mij trouwens herinneren dat ik de eerste twee afleveringen van seizoen 3 ook wel gezien heb, maar ben toen afgehaakt. Misschien dat seizoen eerst even oppakken als het van belang is voor de lange lijnen in seizoen 4.
Zeker!quote:
Goede analyse/conclusiequote:Op maandag 25 januari 2016 13:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker!
De problemen van Fenna en Evert werden goed belicht, Bram met zijn "bureauwerk" (en zeker die sneer naar Carla toe), en die Samantha waarvan je nog steeds niet zeker weet wat haar bedoelingen zijn.
Maar buiten dat was de verhaallijn rond de case van deze aflevering ook gewoon heel mooi en best wel actueelBij de afwikkeling van de zaak had ik wel gemengde gevoelens: aan de ene kant vond ik het wel mooi (Bram
), en aan de andere kant ook wel zielig (Darya mag blijven, maar ouders moeten weg)...
Oh, en: Darya
Voorproefje voor volgende aflevering zag er ook goed uit trouwens
Zeker, eindelijk eens een slechte afloopquote:Op zondag 29 januari 2017 21:39 schreef Flitskikker het volgende:
Heftige aflevering weer
Daarom kijk ik geen Flikken Maastricht meer. Bij Moordvrouw heb je tenminste geen zoetsappige happy endings en op-het-nippertje-reddingen.
Minste van het seizoenquote:Op zondag 5 februari 2017 21:59 schreef Flitskikker het volgende:
Rare/rommelige montage opeens deze aflevering.![]()
Die scène in de taxi, hoe nep kun je het krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |