Winston Gerschtanowitz, Lieke van Lexmond en Frank de Boerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:34 schreef zarGon het volgende:
Dus, welke BN'ers moeten we boycotten? Een lijstje was wel zo makkelijk.
En dat van de voorzitter van de apple fanclubquote:Ik kan niet positief over een product of dienst twitteren, zonder twintig mensen aan m’n broek te hebben die vragen of ik soms betaald word voor zo’n tweet.
Hij is niet zozeer erg. Ik vind de media die zulke social-media 'experts' uitnodigen een stuk vervelender.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:45 schreef raptorix het volgende:
Alexander Klöpping![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Typisch een mannetje dat "zelfbenoemd" expert is, iedereen met een beetje kennis van de industrie neemt deze knakker niet serieus.
Ja want gratis spullen aannemen is verkeerd?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:34 schreef zarGon het volgende:
Dus, welke BN'ers moeten we boycotten? Een lijstje was wel zo makkelijk.
Mwa uitgaande van 250 "werkdagen" per jaar is dat toch 187.5k, alleen in de avonduurtjes. Zoveel verdienen gtst actrices niet hoor. Laat staan Alexander Klöpper.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:37 schreef JoPiDo het volgende:
ik denk niet dat de tablet het enige is dat die bn'ers kregen; 750 euro/avond is weinig
Een soort van gadgetskundige geloof ik. Jong en snel en zo, die de ouwe lullen die bij DWDD voor de tv hangen even komt uitleggen wat er op andere schermen gebeurt. Niettemin heb ik de indruk dat het vrij intelligente jongen is met een brede blik die zelfstandig kan nadenken.quote:
Je bedoeld een halfe nicht, die nog nooit iets zelfstandig bereikt heeft, en zich laat betalen om de expert uit te hangen, met alle respect hoor, maar toen deze jongen nog op de lagere school had runde ik al me eigen webshops, en toen deze jongen nog de kleuterschool zat ruilde ik al software achter het ijzeren gordijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een soort van gadgetskundige geloof ik. Jong en snel en zo, die de ouwe lullen die bij DWDD voor de tv hangen even komt uitleggen wat er op andere schermen gebeurt. Niettemin heb ik de indruk dat het vrij intelligente jongen is met een brede blik die zelfstandig kan nadenken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bedoeld een halfe nicht, die nog nooit iets zelfstandig bereikt heeft, en zich laat betalen om de expert uit te hangen, met alle respect hoor, maar toen deze jongen nog op de lagere school had runde ik al me eigen webshops, en toen deze jongen nog de kleuterschool zat ruilde ik al software achter het ijzeren gordijn.
Jezus wat een foute post.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bedoeld een halfe nicht, die nog nooit iets zelfstandig bereikt heeft, en zich laat betalen om de expert uit te hangen, met alle respect hoor, maar toen deze jongen nog op de lagere school had runde ik al me eigen webshops, en toen deze jongen nog de kleuterschool zat ruilde ik al software achter het ijzeren gordijn.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Verkapt-check-mij-beroemd-zijn-topic.
Brandt het zo erg als zo iemand meer succes heeft dan jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu nog een keer leren schrijven en het wordt misschien nog een keer wat met je..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je frustratie spuit echt uit je oren, net als je frustratie over dat andere mensen Apple producten gebruiken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |