SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Lu is ook wel te slecht voor een 3e ronde eigenlijkquote:
twitter:Infostrada2012 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 12:48:06There will be no USA player among Last 16 in Men's Singles @AustralianOpen for the first time in Open era. @ESPN10s @christophclarey reageer retweet
Funky Flo Mayer als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:49 schreef Szura het volgende:
Speelde tegen De Voest (LL) en Serra
Op wie z'n plek in het schema kwam Rikkert eigenlijk terecht?
Mayerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:49 schreef Szura het volgende:
Speelde tegen De Voest (LL) en Serra
Op wie z'n plek in het schema kwam Rikkert eigenlijk terecht?
Ik ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:09 schreef TheArt het volgende:
Wat gebeurde er precies? Ik zat in de trein, kon het niet zien.
Waarom verbaast me het ook weer niet dat dit juist van Toompje komtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:12 schreef TheGeneral het volgende:
Dolgopolov sloeg een diepe bal op de baseline van Tomic, hij sloeg hem wel terug (geen call), maar stopte en keek naar de umpire en deed zijn racket omhoog voor de challenge. De bal die daarna terug kwam van Dolgo ging uit en Tomic deed net alsof hij niet had gechallenged. Terwijl hij dus duidelijk het spel stopte en de challenge aanvroeg.
Klopt ja, ik had echt zoiets van WTF? Maar die umpire deed alsof er niks aan de hand was, en probeerde het weg te wuiven. Dolgo zei alleen nog, "well that's a shitty decission" en verloor de game.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:12 schreef TheGeneral het volgende:
Dolgopolov sloeg een diepe bal op de baseline van Tomic, hij sloeg hem wel terug (geen call), maar stopte en keek naar de umpire en deed zijn racket omhoog voor de challenge. De bal die daarna terug kwam van Dolgo ging uit en Tomic deed net alsof hij niet had gechallenged. Terwijl hij dus duidelijk het spel stopte en de challenge aanvroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |