quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Angela kan hem nu toch traceren? Ik hoop dan ook wel dat ze het volgende seizoen gewoon beginnen met het einde van die Pelant, al ben ik bang dat ze het wel weer over een heel seizoen zullen uitsmeren, die verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:28 schreef dz5b604 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verplaats je in zijn schoenen. Dat jij getrouwd bent met de liefde van je leven en dat je ook samen een kind hebt. Collega's met wie je zeer goed overweg kan. Ook al is de kans zeer minimaal, dan zou ik persoonlijk niet het risico willen lopen dat diegene mijn familie, of random mensen wat aan doet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef dapluiz het volgende:
Ik vind het zelf dan weer frustrerend dat ie het niet gewoon tegen Bones zegt ... Of zou die echt zo bang zijn dat ie overal afgeluisterd word ..
Wel goede ep hopen dat pellant(?) snel terug komtquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Seizoen is weer begonnen! Moet hem nog kijken, maar toch even een schopje dus
Bedankt voor de schop, was het vergeten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Seizoen is weer begonnen! Moet hem nog kijken, maar toch even een schopje dus
ja, is het klaar? dan kan ik nu de laatste van season 8 en de eerste paar van seizoen 9 kijken...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo, eindelijk van Pelant af! Leuk hoe het team getuige was van de proposalBrennan weet eindelijk waarom Booth het toen in eerste instantie afkapte, yay! Blij dat Flynn niet schuldig was aan Pelant helpen. Benieuwd naar de identiteit van degene wie al die andere mensen had vermoord, en wat Pelant wist..
Zover wij weten is het klaar jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, is het klaar? dan kan ik nu de laatste van season 8 en de eerste paar van seizoen 9 kijken...ik heb gewacht tot ik zeker wist dat het klaar zou zijn, kon hier zó slecht tegen.
En juist omdat ie irritant was, was ie leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:23 schreef DaMart het volgende:
Ik vond de stagiair van de week erg irritant, maar dat was volgens mij ook de bedoeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |