Waarom?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef svetan het volgende:
Het is overigens wel goed geplant dat ze op zaterdagmiddag aankomt
Ze gaan het zondag bij het jeugdjournaal uitzendenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Gia het volgende:
Vind zaterdag juist een ongunstige dag. Veel mensen/kinderen die naar een vereniging moeten, grote boodschappen doen, naar de markt, kinderprogramma's op tv enz.....
Zondag is een veel betere dag, eigenlijk.
bron:telegraaf.nlquote:Zeilmeisje loopt record mis
Zeilmeisje Laura Dekker komt dit weekend aan op Sint Maarten, waar ze een jaar geleden begon aan haar reis rond de wereld. Ondanks dat ze dan inderdaad de jongste zeilster is die ooit in een jaar de wereld rond zeilde, kan ze een plek in het Guinness Book of World Records wel vergeten.
Dat heeft niet te maken met haar persoonlijke prestatie, maar met Guinness. Die heeft namelijk onlangs besloten om de categorie 'jongste' niet langer in het boek op te nemen. 'We voeren een beleid waarbij we ongepaste recordpogingen van minderjarigen niet bestraffen, steunen of aanmoedigen,' zo luidt de uitleg volgens de Wereldomroep.
Ook de World Sailing Speed Record Council, de officiële instantie voor zeilrecords, heeft geen leeftijdscategorie. "Bij ons gaat het om de snelheid," zo laat de organisatie weten
http://www.rnw.nl/nederla(...)en-voor-laura-dekkerquote:Laura Dekker komt dit weekend aan op Sint Maarten. Daar begon een jaar geleden haar poging om als jongste solozeiler ooit de wereld rond te varen. Een officieel record zit er voor de 16-jarige Laura niet in. Maar haar aankomst zal er niet minder overweldigend om zijn.
Op Sint Maarten zal Laura worden opgewacht door haar ouders en de minister-president van het Antilliaanse eiland. Er wordt ook een feest georganiseerd op een privéjacht in de haven. Vader Dick Dekker denkt dat bij elkaar zo'n duizend mensen zijn dochter zullen verwelkomen.
Precies, niks nieuws onder de zon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:05 schreef Tide het volgende:
Wel een record maar geen vermelding in het Guinness boek. Dat wist Laura al voor haar vertrek.
En niet bij de WSSRC.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:05 schreef Tide het volgende:
Wel een record maar geen vermelding in het Guinness boek. Dat wist Laura al voor haar vertrek.
De ETA van de vlucht uit AMS is 12:40 lokale tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:06 schreef Tide het volgende:
De familie zal nu bijna landen of al geland zijn op St. Maarten.
Ik breek aan de lopende band records. Maar ik hou het ook niet meer bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:12 schreef svetan het volgende:
Het zal wel altijd een record worden genoemd...... ook als het niet in de heilige boeken wordt bijgeschreven. Overigens heeft ze meerdere records gebroken waarvan ik het overzicht zo langzaam een beetje kwijtgeraakt ben.
Klopt het is daar 5 uur vroeger dan hier. Ze zijn om 8 uur vetrokken en het is ongeveer 9 uur vliegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De ETA van de vlucht uit AMS is 12:40 lokale tijd.
Je eerste records vergeet je niet toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik breek aan de lopende band records. Maar ik hou het ook niet meer bij.
Mijn belangrijke records vergeet ik niet.quote:
Ik denk niet dat mijn kleinkinderen later zullen weten wie Laura Dekker was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:12 schreef svetan het volgende:
Het zal wel altijd een record worden genoemd...... ook als het niet in de heilige boeken wordt bijgeschreven. Overigens heeft ze meerdere records gebroken waarvan ik het overzicht zo langzaam een beetje kwijtgeraakt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |