quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:59 schreef bigbass het volgende:
De kerstdagen zijn in aantocht, net als het nieuwe jaar;
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:05 schreef bigbass het volgende:
ok, ok, gefixt. Ik had geen zin om de hele OP aan te passen
quote:
Zeur niet, je hebt al watquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:59 schreef bigbass het volgende:
Hmm, de veiling loopt en ik heb opeens een sociaal levenben te vaak niet huis om 12 uur en overdag loopt er weinig leuks af...
Als hem uitgespeeld hebt zie ik je wel in het PS3 ruiltopicquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Wat wilde je hebben dan?
Heb Dead Island PS3 binnen, was vergeten om nog bij te snipen, maar niemand wilde er blijkbaar overheen. Nog genoeg puntjes voor een leuke goodie (of goodies?) ook
Oh god, hier komen de 300 punten jongens!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Zal ook eens beginnen met serieus bieden ja
En toch heb ik de gesigneerde bierfiltjes weten te bemachtigen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:47 schreef lizardtattoo het volgende:
Haha nee hoor, ik had al gezegd dat ik er minder heb dan vorig jaar.
Tot nu toe alleen een paar keer een paar punten ingezet voor dingen waarvan ik dacht 'ach, misschien wel leuk', maar nu ga ik dus maar eens echt iets uitzoeken en daar op bieden.
-edit- tadaa Lemmings in tha pocket -edit-
Je moet wachten tot dee crew aangeeft wat je moet doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef DenXD het volgende:
Wat gebeurd nou precies als je een veiling wint? Moet je ergens je adresgegevens hebben staan op je profiel of nemen ze contact op?
Thanksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je moet wachten tot dee crew aangeeft wat je moet doenGebeurt altijd pas na afloop van alle veilingen (mailtje sturen met adres en gewonnen prijzen enzo als het goed is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |