Voor mijn visualisatie is het vele malen leuker als ik inbeeld dat je tapdansen bedoelt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef lezzer het volgende:
Ik moet straks gaan tappen![]()
15 jaar niet gedaan, maar ik verheug me enorm op het stapels tappen
Ja, het is zeg maar dat de tap permanent open staat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor mijn visualisatie is het vele malen leuker als ik inbeeld dat je tapdansen bedoelt.
Wat, geen bier? Laat dat daten dan maar zitten zeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik bier dronk kwam ik langs!
QFTquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij hebt toch ook al meerdere nicks gehad Lezzer?
Dat vind ik dus iets... Dat zou ik dan weer niet kunnen... Ik heb wel op verschillende fora, verschillende nicks, maar op ieder forum "ben" ik gewoon die persoon. Het zou ook geen zin hebben, want ik zou toch binnen no time weer te herkennen zijn.
Dus enkel een nick change zou geen zin hebben, dan zou ik mijn hele inetgedrag moeten veranderen.
Maar ja. Het blijft een kut iets.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
DancingPhoebe
lezzer
LizzyAdam
mignonne
skunkasaur
Tha_Erik
DJMO
Dizzy-Miss-Lizzy
Bakfiets.
quote:
Ja, maar dat was vanwege stalkers op fok. Dus dat heeft eigenlijk wel gewerkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij hebt toch ook al meerdere nicks gehad Lezzer?
Geen idee wie die eerste twee zijn, maarquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2005:
shinji_united
V.en.A
DancingPhoebe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |