Ze bedoelt scharen en in haar bed.quote:
Op de plekken die zorgen dat de rest niet aansluit!quote:
GFTDMM ERIK!! Ik slikte hem juist in ivm de aforementioned hysteriaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze bedoelt scharen en in haar bed.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Want de genoemde Lesbeaus zijn natuurlijk wel mijnTop of Mind Lesbeaus
. Zo is het ook weer
Die zijn er nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Op de plekken die zorgen dat de rest niet aansluit!
Ja, zeg dat er dan bij! Al mijn goede timmermansadvies! Voor naks!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Die zijn er niet
Twee kaarsrechte balken. De hoek is naar en ik kan niet voldoende kracht zetten.
Deze vond ik dan weer minder grappig, jij manspersoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze bedoelt scharen en in haar bed.
Nou. Euhm. Ik ken dus ook irl lesbionics. En die schijnen het wel te doen. 1 van mn gays en ik gingen het eens doen. Op hun aanwijzingen. Ik werd er nog niet veel wijzer vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat scharen blijft mij een raadsel hoor. Volgens mij ken ik url niemand die dat doet.
Ik moet eerlijk toegeven dat het ook niet een van mijn sterkste grappen was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Deze vond ik dan weer minder grappig, jij manspersoon.
Toch daten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, zeg dat er dan bij! Al mijn goede timmermansadvies! Voor naks!
I bet you say that to all the girlsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh V. I'd be the luckiest girl in the world.. If that did it for me...
Nou niet all the girls, maar wel een paar in dit topic wantquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
I bet you say that to all the girls
Jij ook dat. En jij ook nog eens veul te jongquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh Fiets... Jij weet altijd de juiste dingen te zeggen
Tsjadatisdusdatmeisjeuitverenigdkoninkrijkdatookeensoortvanmijnvriendinnetjeisgeweestennoucontroleertzemeblijkbaarofiknietsuithaal. Heeftzeinoktobermninternetgeschiedenisbekekenentoenhierterechtgekomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]Neuken?
Watnasty vandiestalkerHoekomtzehier?
Mijn enige irlnickkenner buiten DP vertelde laatst ook dat ie een rondje Lesbeau had meegekeken. Voelt dan toch niet fijn.
Neenielschnietfijn!
En wat een jolijt opeens in t topic met al die serieuziteit. Niks leuk dat ik moet werken.
Ach welnee. Ik hou niet minder van jou V, omdat ik ook een beetje van Fiets en Skunk en Lezzer houquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef Vanyel het volgende:
Devalueert de uitspraak wel een beetje.
Isgeweesthe. Maakthetdannogechtveeluitalszemeeleest?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]![]()
[..]
Tsjadatisdusdatmeisjeuitverenigdkoninkrijkdatookeensoortvanmijnvriendinnetjeisgeweestennoucontroleertzemeblijkbaarofiknietsuithaal. Heeftzeinoktobermninternetgeschiedenisbekekenentoenhierterechtgekomen.
HET IS GELUKT! JAJAJAJAJA HATSEFLATS!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:04 schreef skunkasaur het volgende:
Even een random topic change.
[ afbeelding ]
Gloeiende gloeiende ik krijg die balken dus niet tegen mekaar.
In other news: ik kan wel mijn touchscreen bedienen met werkhandschoenen aan
Maar misschien hebben wij wel een piemel..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ach welnee. Ik hou niet minder van jou V, omdat ik ook een beetje van Fiets en Skunk en Lezzer houEn Erik. Maar die wil mij niet
Ironisch genoeg om dezelfde reden dat ik jullie niet wil
Het is karma. Ik zeg het je.
Mja, datzoujedenkenmaarhetisnogsteedseenvervelendgevoel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Isgeweesthe. Maakthetdannogechtveeluitalszemeeleest?
Jijwilneemikaangeenstalkergirlduskanzeinnsopgaar. ofniet?
Dit hadden we al eens uitgelegd en hoort daardoor niet tot stomme opmerkingen over buiten fok toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar van jou hou ik het allermeest hoor V.
WantBeenham
en Sperzieboontjes
en Canei
goezzo! trots op je!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:16 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
HET IS GELUKT! JAJAJAJAJA HATSEFLATS!
Ok, ijzersterke inside info grapquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:46 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
goezzo! trots op je!
en verder verdwijn ik hier. ja. pff tss ik ga wel ergens heen waar ik WEL erkenning krijg. * LizzyAdam belt vader
oh wacht..![]()
Nou, nee, ik kan het me wel voorstellen hoe of wat, maar ik wil toch graag de detailsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit hadden we al eens uitgelegd en hoort daardoor niet tot stomme opmerkingen over buiten fok toch?
Want
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |