SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plus pace lichten en je hebt snachts vrije baanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Klopt idd niet, WAAR DE VLUCHTSTROOK VAN ONS IS had het moeten zijn. Binnenkort nog even van die blauwe lampjes in m'n gril monteren
Dat zou dan meerdere definities kunnen hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Klopt idd niet, WAAR DE VLUCHTSTROOK VAN ONS IS had het moeten zijn. Binnenkort nog even van die blauwe lampjes in m'n gril monteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:39 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dat zou dan meerdere definities kunnen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn 325 iX kwam er graag voor uit de garagequote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:27 schreef Catch22- het volgende:
Geen gladheid
e30's houden niet van gladheid (en tevens pekel)
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:39 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dat zou dan meerdere definities kunnen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pas 1x gehad in m'n E46... hetkoelvloeistofreservoir was gescheurd en m'n temperatuur ging dus naar rood. Even af laten koelen toen snel naar benzinepomp koelvloeistof gekocht (wist nog niet dat ie toen zo erg lek was) en kon ik nog 1 km ofzo rijden om de auto veilig te parkeren
Facts don't care about your feelings
Heheh dat had ik een paar jaar terug met mn oude E39. Ik reed langs de suikerfabriek in Halfweg en precies op het stuk dat je weer 100 mag trapte ik op de kickdown en op een gegeven moment zat mn voorruit onder kvs. Slang bij de resevoir was gescheurdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]pas 1x gehad in m'n E46... hetkoelvloeistofreservoir was gescheurd en m'n temperatuur ging dus naar rood. Even af laten koelen toen snel naar benzinepomp koelvloeistof gekocht (wist nog niet dat ie toen zo erg lek was) en kon ik nog 1 km ofzo rijden om de auto veilig te parkeren
Vroeger had je nog de A205....vroeger....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja... waarom mag je nu nog maar 100 op de A200??? Vroeger was het 120, echt een lekker weggetje om te planken.
snapte nooit waarom die weg 100 was. 3 baans kaars recht en geen kip dat daar woont.quote:
Dat vraag ik mij nou ook af van de A4.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:47 schreef Matty___ het volgende:
[..]
snapte nooit waarom die weg 100 was. 3 baans kaars recht en geen kip dat daar woont.
Voor de veiligheid, toch wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:47 schreef Matty___ het volgende:
[..]
snapte nooit waarom die weg 100 was. 3 baans kaars recht en geen kip dat daar woont.
zeker wel want nu is dezelfde weg veilig genoeg voor 130quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor de veiligheid, toch wel.
wow. die remleiding is een dure. Zeker als de tank ervoor onderweg moet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Boe..
Net apk..
Remleiding
Remslangen
Stabilisator stang
Achter remblokken
Koplampen stellen
Zie ik ook regelmatig, maar de indruk van zn meissie zegt al genoeg dat ik gewonnen heb terwijl ik normaal rijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Gisteravond trouwens een mooi stukje.
Ik sta stil bij een stoplicht wat met 2 banen naar rechts gaat, naast mij komt een gepimpte kadett te staan met een zooi plakletters op de ramen, met een gozer erin met een blond ding ernaast.
Hij kijkt naar mij, ik kijk naar hem, en ik hoor woem woem WOEMMMMM.
Ik kijk nog maar eens, hij kijkt weer terug, en ik denk van zal ik provoceren?
Maar blijkt al niet nodig. Stoplicht springt op groen, ik trek normaal op en hoor intussen WOOOOEEEMM iiiiiiieeeeeeeee.
Met piepende banden trekt meneer op, knalt de hoek om en scheurt ervan door. Om 150 meter verderop hard te remmen want daar moest hij links af.
Niet normaal, wat een kaffer. Zeker indruk maken op zn delletje.
Sowieso een Kadett die het tegen een BMW denkt op te kunnen nemen. Nouja, hij won natuurlijk dit keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |