Ze heeft alweer lang haar. En trouwens is ze ondanks die rare foto en kort haar ook hier nog mooier dan die chick die jij net dropte.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] GEIL MAN.Vooral die open paardenmuil.
Nee, die Chobot is ook niet appetijtelijk, maar die Sylvie....
Tsja, het zal aan mij liggen maar dat wijf heeft behalve goede tieten helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze heeft alweer lang haar. En trouwens is ze ondanks die rare foto en kort haar ook hier nog mooier dan die chick die jij net dropte.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja, het zal aan mij liggen maar dat wijf heeft behalve goede tieten helemaal niets. En ze is ZO FUCKING KLEIN he. Jezus, ik heb d'r meermaals gesproken (studio's). Zij is met recht een IPH'tje, en dan ben ik niet eens zo heel erg lang
(1.85 ofzo?)
Ok ook Uit die tijd:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja, het zal aan mij liggen maar dat wijf heeft behalve goede tieten helemaal niets. En ze is ZO FUCKING KLEIN he. Jezus, ik heb d'r meermaals gesproken (studio's). Zij is met recht een IPH'tje, en dan ben ik niet eens zo heel erg lang
(1.85 ofzo?)
Tsja sorry hoor maar dat hoofd is echt buiten proporties. Fucking brede kaaklijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdamme, die paardenbek
Scarlet kan er op foto's fucking lekker uitzien, maar soms is het ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja sorry hoor maar dat hoofd is echt buiten proporties. Fucking brede kaaklijn.
Maargoed, een waar we het allemaal wel op kunnen dan
[ afbeelding ]
Tsja sorry, nee. En dat komt echt niet vanwege O my god look at the way her knee's look I'd definetly not tap that. Ze heeft gewoon niets IMHO.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok ook Uit die tijd:
[ afbeelding ]
Is toch gewoon lekker wijf man
Maar aan 't eind van de dag zou 99% van mannelijk Fok! haar wel douwen, en Silvie... Ook 99% eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Scarlet kan er op foto's fucking lekker uitzien, maar soms is het ook
Scarlet Johansson zag er laatst echt niet uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja sorry hoor maar dat hoofd is echt buiten proporties. Fucking brede kaaklijn.
Maargoed, een waar we het allemaal wel op kunnen dan
[ afbeelding ]
Ja godver, hehe. Zo kan ik wel 100 vrouwen verzinnen die er soms goed uit zien en soms niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Scarlet Johansson zag er laatst echt niet uit
Het moet idd je smaak maar zijnquote:
Dat is het hele ding. Mijn vriendin draagt vrijwel nooit make-up (heel misschien dat mascara-achtige-iets ofzo (Hoe de fuck heten al die vrouwenproductenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar over al die wijven zit een dikke plamuurlaag. Zonder makeup zijn ze lelijk
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Overrated Scarlet. Voorstellen zonder tieten. Wie geilt er dan nog op?
Tepeltjes mogen niet, kutjes ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Hoe ver mag je gaan met posten van pix op FOK!?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tepeltjes mogen niet, kutjes ook niet.
Ke.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:
Ik kokhals altijd als ik macaroni eetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef Caland het volgende:
Moet ook altijd kokhalsen als ik een los stuk tomaat eet. Terwijl het in een gerecht verwerkt dan wel weer lekker vind.
Google staat uit in dit topic. Zou niet moeten uitmaken volgens mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik haar gezicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:52 schreef Roffamannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een vrouw![]()
Zal wel een behaarde kut hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:52 schreef Roffamannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een vrouw![]()
Was inderdaad wel een kleine teleurstelling. Ik scrolde van onder omhoogquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik haar gezicht.
Zou je denken? Eigenlijk geen idee wie ze is of waar ze vandaan komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |