Cijfers. Er zijn gemiddeld 1.1 miljoen mensen in A"dam, ELKE DAG VAN T JAAR. Er wonen er 700k.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan jij weten want je woont je hele leven al in Amsterdam?
Ja want mensen in zaandam, almere, hoofddorp,oostzaan,landsmeer en Amstelveen komen nooit in Amsterdam. Je redeneert wel erg simpel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cijfers. Er zijn gemiddeld 1.1 miljoen mensen in A"dam, ELKE DAG VAN T JAAR. Er wonen er 700k.
Voor elke 2 inwoners dus 1 tourist. Stel je eens voor: voor elke twee mensen 1 politieagent.. Get it?
Wat een malloot. Zou hij zelf ook naast de Kuip wonen? Of toch dichter naast het Excelsior of Sparta-stadion.quote:
Hij zat wel in de wedstrijd vandaag. Word hij in de 65e minuut gewisseldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is gewoon te dom alleen, en als hij eenmaal niet in de wedstrijd zit kan je beter met 10 man spelen.
Zolang het maar dicht bij zijn "vrienden" is. Anders durft hij zijn huis waarschijnlijk niet uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een malloot. Zou hij zelf ook naast de Kuip wonen? Of toch dichter naast het Excelsior of Sparta-stadion.
Ik mag hopen voor hem dat hij stijf van de pillen staat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een malloot. Zou hij zelf ook naast de Kuip wonen? Of toch dichter naast het Excelsior of Sparta-stadion.
iPwn kent alleen tourist.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
Tourist is trouwens met een 'e': Toerist.
Nee man, laatst kwam ik Brabantse sletjes tegen bij de Coconuts. Gingen ze helemaal zeggen dat het een klotestad was. Dus ik vraag wat kom je dan doen? Gewoon normaal.... gingen ze helemaal flippen dat het een klotestad wasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...het is heerlijk volk man.Kan er prima mee overweg. Tilburg is echt een arbeidersstad, het is alleen een gruwelijk lelijke stad. Maargoed, als je eenmaal je leventje er hebt is het prima te doen. (wil na m'n studie overigens wel verhuizen.)
Als je uit Oss komt...quote:
dat is gewoon helpmefok hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor hem dat hij stijf van de pillen staat.
Tja... blijft zonde dat Derijck is vertrokken. Want anders was het gewoon weer Play offs geworden. Al is de selectie wel erg krap, en zo'n Visser ben ik nog niet overuit. Al is het wel grappig dat hij is doorgebroken omdat ik hem persoonlijk ken(de).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij zat wel in de wedstrijd vandaag. Word hij in de 65e minuut gewisseld, na een heerlijk hakje.. Wesley speelde bagger (die had beter gewisseld kunnen worden), maar heeft natuurlijk veel krediet opgebouwd. Hopen dat die weer op zijn oude niveau komt.
Dit soort reacties.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor hem dat hij stijf van de pillen staat.
Ja en alle Rotterdammers zijn hysterische kale knakkers. Zie filmpje.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man, laatst kwam ik Brabantse sletjes tegen bij de Coconuts. Gingen ze helemaal zeggen dat het een klotestad was. Dus ik vraag wat kom je dan doen? Gewoon normaal.... gingen ze helemaal flippen dat het een klotestad wasDie wijven daar zijn echt fucked up.
Net als die aflevering van wegmisbruikers. Hysterische teven:
Dan zeg je toch gewoon dat ze de tering kunnen genieten om vervolgens op zijn Rotterdams te zeggen dat ze kunnen 'opkankeren'.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man, laatst kwam ik Brabantse sletjes tegen bij de Coconuts. Gingen ze helemaal zeggen dat het een klotestad was. Dus ik vraag wat kom je dan doen? Gewoon normaal.... gingen ze helemaal flippen dat het een klotestad wasDie wijven daar zijn echt fucked up.
Of gewoon nigga-style.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat ze de tering kunnen genieten om vervolgens op zijn Rotterdams te zeggen dat ze kunnen 'opkankeren'.
Visser speelde wel redelijk vandaag. Niet echt het niveau wat je nastreeft, maar als backup prima. Hoe kende je hem?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... blijft zonde dat Derijck is vertrokken. Want anders was het gewoon weer Play offs geworden. Al is de selectie wel erg krap, en zo'n Visser ben ik nog niet overuit. Al is het wel grappig dat hij is doorgebroken omdat ik hem persoonlijk ken(de).
Is een SCF'er die gast.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfde school, en voetbalclub. Hij is ook een Delfenaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Visser speelde wel redelijk vandaag. Niet echt het niveau wat je nastreeft, maar als backup prima. Hoe kende je hem?
Gast... Wtf doe jij in de Coconuts? Ben je zwart ofzo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik dolde castillion ook altijd vroeger. En toch speelt hij bij Ajax/RKC en ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfde school, en voetbalclub. Hij is ook een Delfenaar.
Je snapt me toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon hoolie zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |