Of een revolver. in Alphen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:33 schreef o.us het volgende:
Neem altijd een emmer mee, zei mijn oude oom uit de Alpen.
Ah mooi, dit helpt al. Ben niet de enige.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bridget Maasland...irritante nep spontane wauweldoos.
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Domme snol die denkt dat ze de wereldvrede kan bewerkstellen.quote:
Nee, dat ben jij.quote:
Bij dom kan ik niks terugzeggen. Maar blond ?quote:
Nu zelf het tong filmpje posten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij dom kan ik niks terugzeggen. Maar blond ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:56 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nu zelf het tong filmpje posten.
tot vadaag grquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten.
Tot morgen wilde ik posten.
Maar dat is vandaag al.
Tot vandaag.
Maak er wat van.
Maar jij hebt een Samsung logo als UI, dus jouw onterecht verklaring is onterecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht onterecht.
Elke mannelijke FOK!ker zou dees palen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:01 schreef zyntex het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is wel nice toch snap deze ophef niet
Maar dat is Bridget Maasland niet hoor. Dat is Bracha van Doesburg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Elke mannelijke FOK!ker zou dees palen.
Die is ook al ouder geworden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar dat is Bridget Maasland niet hoor. Dat is Bracha van Doesburg.
Bridget:
[ afbeelding ]
quote:
omg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, "Mees", dan weet je het wel..
Dat jij nou een smerige lesbo bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:26 schreef wise het volgende:
niks mis mee.
Alsof menig fokker hier nee tegen zou zeggen![]()
![]()
![]()
GTFO
wat is dit voor een persoonlijke aanvalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij nou een smerige lesbo bent.![]()
![]()
ABCDE
wendy>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>bridgetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:15 schreef napoleonfour het volgende:
Samen met Wendy van Dijk gewoon van de domtoren afgooien
Wendy is even erg en misschien nog wel erger met dat ik-neuk-het-baasje-dus-ik-mag-alles-gedrag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
wat is dit voor een persoonlijke aanval
[..]
wendy>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>bridget
liever wendy dan bridgetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wendy is even erg en misschien nog wel erger met dat ik-neuk-het-baasje-dus-ik-mag-alles-gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Sikko71 het volgende:
Normaal gesproken had je bij haar een bakje kibbeling op de markt afgerekend maar ergens is er iets gruwelijks misgegaan
Deze beschrijving voldoet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Sikko71 het volgende:
Normaal gesproken had je bij haar een bakje kibbeling op de markt afgerekend maar ergens is er iets gruwelijks misgegaan
Geld na het neuken ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik kan haar ook niet uitstaan maar zou haar wel geven.
Das Ellen van Lange.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Da's toch dat wijf met de gekke lange nek en die kikkerogen?
grote schijfquote:
ding is zo groot daar heb je aan 1 mond niet genoeg aanĦquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou daar dagen aan kunnen likke mang
Waarom?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef tong80 het volgende:
Waarom hebben jullie het over haar uiterlijk
Kan mij het schelen of ze knap mooi lelijk aantrekkelijk of afstotelijk is.
Het is gewoon een kuthoer.
Inderdaad. Laatste toupet die ik heb gekocht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:43 schreef ThaTim het volgende:
tong was niet tevreden toen hij 50 euro voor haar betaald had
Arrogant, denken overal een mening over te kunnen hebben, humorloos, zichzelf zo belangrijk vindend, eigen kledingmerk ontworpen door iemand anders, eigen hondenprogramma omdat ze toevallig een hond heeft, haar mening gevend als niemand er naar vraagt, omhoog vallen omdat je VJ was en dan je plaats nog niet weten, in RTL-Boulevard zitten alsof ze Albert persoonlijk is terwijl die wel humor heeft, nooit accepteren dat iemand een andere mening heeft dan wordt ze vals, een ijskoude rotkop zonder gevoelens.quote:
Toen ze nog lekker was. Hoe ouder ze wordt, hoe lelijker ze isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar dat is Bridget Maasland niet hoor. Dat is Bracha van Doesburg.
Bridget:
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
bridget of dachażquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:06 schreef antfukker het volgende:
[..]
Toen ze nog lekker was. Hoe ouder ze wordt, hoe lelijker ze is
Je weet waarom het momenteel zo koud is in Nederland? BM kwam op haar bezem overvliegen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:33 schreef tong80 het volgende:
....uitleggen ?
Ik kots op dit soort wijven.
Ben ik de enige ?
Ben benieuwd naar de mening van andere vrouwen.
En waar de haat vandaan komt.
Mees van Maasland, omg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, "Mees", dan weet je het wel..
Valt mee man gewoon beetje puffy nipples maar ze heeft wel appeltietjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:34 schreef wise het volgende:
[..]
ding is zo groot daar heb je aan 1 mond niet genoeg aanĦ
Gatverdamme.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Valt mee man gewoon beetje puffy nipples maar ze heeft wel appeltietjes
Jezus, Tong.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef tong80 het volgende:
in RTL-Boulevard zitten alsof ze Albert persoonlijk is terwijl die wel humor heeft,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |