Bij ons zijn ze tot aan groep 8 op vrijdagmiddag vrijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:37 schreef Vicky het volgende:
Bij.ons nooit vrij op vrijdagmiddag.. Gewoon van 8.30 - 14.45
troost je k_i_m, ik heb vandaag vrij en moet ook een inhaalslag maken op schoonmaakgebied.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:39 schreef k_i_m het volgende:
Goedemorgen! [kutsmoes]ik zit weer veel te lekker op mijn reet in mijn lege huis[/kutsmoes] Ik moet weer schoonmaken.
Ja, het gaat heel goed nu. Wegbrengen is ook geen probleem meer!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:35 schreef livelink het volgende:
Het gaat dus nog steeds lekker met Sasha op school? Fijn!
Ik krijg de pil gewoon vergoed. En ik heb hem nog geen maand geleden opgehaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:58 schreef k_i_m het volgende:
Pil is boven de 18 nooit meer gratis, geloof ik.
quote:De traditionele school kent een rooster van 880 lesuren in de leerjaren 1 t/m 4 en 1000
uur voor de groepen 5 t/m 8. Kiest de school voor een 940-uurs rooster voor alle
groepen dan is een overgangsperiode nodig, omdat alle leerlingen verplicht 7520
lesuren onderwijs moeten ontvangen in de 8 jaar basisonderwijs.
De overgangsperiode duurt maximaal 4 jaar, zoals uit onderstaand voorbeeld blijkt.
Ik moet het eigen risico bedrag zelf afrekenen, tot ik aan de grens zit dat het op is. Maar ik haal dat bijna nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik krijg de pil gewoon vergoed. En ik heb hem nog geen maand geleden opgehaald.
En de keer daarvoor hoefde ik ook niet te betalen.
Ik weet overigens niet of het van mn eigen risico afgaat...
Mail je verzekering even, vorig jaar was het in ieder geval zo dat wanneer er een medische noodzaak voor was de pil uit de basisverzekering vergoed kon worden (wel ER dan uiteraard) maar ik weet niet zeker hoe dat dit jaar zit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik was trouwens gisteren weer bij de gynaecoloog vanwege de teruggekeerde problemen en die heeft me nu de pil voorgeschreven. moet ik dat ding ook nog zelf gaan betalen of valt die onder medicijnen? iemand die dat toevallig weet?
ik begin zo langzamerhand te bezwijken onder al die medische kosten die ik zelf op moet gaan hoesten
Ik slik de nep microgynon. Ik ben overigens aanvullend verzekerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moet het eigen risico bedrag zelf afrekenen, tot ik aan de grens zit dat het op is. Maar ik haal dat bijna nooit. Maar raar van die pil, of zouden het bepaalde merken zijn die vergoed worden?
Waarschijnlijk krijg je de pil gewoon daaruit vergoed, bij de basisverzekering krijg je ook weer allerlei gezeik met eigen bijdragen bij de apotheek en zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik slik de nep microgynon. Ik ben overigens aanvullend verzekerd.
Dan zal er ook wel minder vrij zijn door het jaar heen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:59 schreef Estrys het volgende:
ik wil ook iedere vrijdagmiddag vrij![]()
Ik was me er wel over aan het verbazen: iedere vrijdagmiddag vrij tot groep 8. Volgend jaar zal ik mijn werktijden wel aan moeten gaan passen. Ik werk namelijk woensdag en vrijdag de hele dag op het moment. Precies de dagen dat Seb straks 's middags vrij is. Dan heb ik lekker ook iedere vrijdagmiddag vrij
Dat zal wel ja. Ik heb geen idee eigenlijk. Zal het eens opzoeken in de schoolgids.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zal er ook wel minder vrij zijn door het jaar heen.
Bijjvoorbeeld geen vrije week met pasen ofzo.
Ze moeten die uren ergens compenseren.
Omdat ie door (daar is ze weerquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Nooit van gehoord!
ik ging brommers kieken!!
De stichting waar ik voor werk zou het liefst het 940 uren model (dus gr 1-8 dezelfde tijden) zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Ik heb geen idee eigenlijk. Zal het eens opzoeken in de schoolgids.
Ik vind het eigenlijk nergens voor nodig, tot groep 8 vrijdagmiddag vrij hebben. Maar goed, ik ga ook niet kiezen voor een andere school en hem iedere dag 7 km verderop brengen.
* Diaan73 roept: BSO!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:59 schreef Estrys het volgende:
ik wil ook iedere vrijdagmiddag vrij![]()
Ik was me er wel over aan het verbazen: iedere vrijdagmiddag vrij tot groep 8. Volgend jaar zal ik mijn werktijden wel aan moeten gaan passen. Ik werk namelijk woensdag en vrijdag de hele dag op het moment. Precies de dagen dat Seb straks 's middags vrij is. Dan heb ik lekker ook iedere vrijdagmiddag vrij
Ja daar gaat hij ook heen maar ik kan zelf heel makkelijk mijn werkdagen bepalen. Dan zou ik dom zijn als ik niet andere dagen zou gaan werken. Als ik maandag, dinsdag en donderdag hele dagen ga werken dan scheelt dat weer in kosten voor de BSO denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* Diaan73 roept: BSO!!Lennon gaat daar volgend jaar ook naartoe.
Continurerooster lijkt me ideaal trouwens.
Lady, bij mij zit de pil wel in het aanvullende pakket... moet je dus even je verzekering nakijken, het is niet overal zo.
Wat namen betreft... ik las dat er zelfs een kind Peace genoemd is. Ik heb best veel met de naam Peace, maar om dat aan je kind te geven.. nee.
Ow dan is hij bij jouw ouders of heb je andere opvang?? Verschuiven van dagen gaat bij mij niet zo gemakkelijk... als ik dan tegen die tijd nog werk hier heb...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja daar gaat hij ook heen maar ik kan zelf heel makkelijk mijn werkdagen bepalen. Dan zou ik dom zijn als ik niet andere dagen zou gaan werken. Als ik maandag, dinsdag en donderdag hele dagen ga werken dan scheelt dat weer in kosten voor de BSO denk ik.
Continu rooster gaan ze waarschijnlijk op de andere school ook doen. Er is steeds meer vraag naar vanuit de ouders. In dit geval is dat gezamenlijk met de groep brood eten en dan 20 minuten buiten spelen.
Hmm het staat er een beetje krom. Ik ga dagen wisselen zodat ik niet op de halve dagen school BSO nodig heeft. Hij gaat naar de BSO op maandag, dinsdag en donderdag dan. Liefste wil ik schooltijden gaan werken, wat ook wel zou kunnen op mijn werk maar dat is alleen als hij geen zusje of broertje krijgt binnen nu en 9 jaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan is hij bij jouw ouders of heb je andere opvang?? Verschuiven van dagen gaat bij mij niet zo gemakkelijk... als ik dan tegen die tijd nog werk hier heb...
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hmm het staat er een beetje krom. Ik ga dagen wisselen zodat ik niet op de halve dagen school BSO nodig heeft. Hij gaat naar de BSO op maandag, dinsdag en donderdag dan. Liefste wil ik schooltijden gaan werken, wat ook wel zou kunnen op mijn werk maar dat is alleen als hij geen zusje of broertje krijgt binnen nu en 9 jaar![]()
In dat geval maakt het niet uit. Maar ik heb dus ook verhalen gehoord dat ouders per uur ofzo afnemen en daardoor wel benadeeld worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:23 schreef livelink het volgende:
Ik ben heel blij met het continue-rooster. Ik kan me wel voorstellen dat het voor de leerkrachten niet zo fijn is, maar als ouder heb ik het altijd heerlijk gevonden.
En bij ons rekent de BSO in dagdelen en wij betalen dus niet meer dan kinderen van andere scholen die pas om 15.30 uit zijn.
Voor mij zou het niet zo heel veel uitmaken. Overblijven moet ik ook betalen... geen idee hoe dat bij "onze" bso gaat mbt dagdelen of uren. Moet ik me nog in verdiepen. Eerst kind aanmelden voor school.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:20 schreef amaranta het volgende:
Ik ben zowel als leerkracht als als ouder tegenstander van een continue rooster.
Als leerkracht, omdat het vaak ten koste gaat van je eigen pauze. Een pauze waar je ook als leerkracht recht op hebt. Voordeel is wel dat de kinderen eerder weg zijn en dat 's middags meer tijd hebt voor de nietlesgebonden taken. Ik ben zelf echt nooit voor half zes (en op woensdag een uur of vier half vijf) weg. En ben dr altijd al voor 8 uur.
Als ouder lijkt het me niks omdat je kind dus dan veel eerder uit is. Op de dagen dat je als ouder thuis bent kán dat erg fijn zijn. Maar als je afhankelijk bent van BSO dan ben je dus al snel de pineut, want dan moet je extra uren afnemen.
Ow werkelijk? Ik heb haar ook al een tijdje niet meer gezien trouwens, maar ben zelf ook niet zo actief geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef amaranta het volgende:
Waar is Cooki trouwens gebleven? Die heeft al een week niks gepost
(en zo te zien bestaat haar facebookprofiel ook niet meer)
Ik vroeg het me daarstraks ook ineens afquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef amaranta het volgende:
Of ze is er gewoon klaar mee. Zoals ik al zei zit ze ook niet meer op facebook. In ieder geval niet meer op mijn facebook. En ik heb nog berichten met haar gewisseld. En als ik dus daar op klik dan kom ik ook niet meer op haar account uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb even gezocht en het laatste wat ze schreef is haar bedankje voor de award van leukste nieuwkomer. Da's inderdaad precies een week geleden. En een week niet posten is voor Cooki heeeeel lang, dus er is vast iets aan de hand!
ik had haar ook al gemist.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb even gezocht en het laatste wat ze schreef is haar bedankje voor de award van leukste nieuwkomer. Da's inderdaad precies een week geleden. En een week niet posten is voor Cooki heeeeel lang, dus er is vast iets aan de hand!
Ik had van de week ook al zitten kijken en toen had ze nog wel hier en daar gepost, maar de frequentie was drastisch afgenomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef amaranta het volgende:
Ze komt dan vast wel weer terug. De vorige keer dat ze zei dat ze even afstand zou nemen was ze er ook snel weerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of ze is er gewoon klaar mee. Zoals ik al zei zit ze ook niet meer op facebook. In ieder geval niet meer op mijn facebook. En ik heb nog berichten met haar gewisseld. En als ik dus daar op klik dan kom ik ook niet meer op haar account uit.
heeft dit me weer ergens stemmen gekost?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze is vast ook een Reinhildekloon. Award binnen en dan wegwezen
Kan, maar ze was toch ook op de utrechtmeet geweest? Al wil dat natuurlijk niks zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze is vast ook een Reinhildekloon. Award binnen en dan wegwezen
Dat kun je op 2 manieren lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
misschien heeft ze een baan gevonden? Dat zou fijn zijn.
Dat is over het algemeen nooit zo bij mijn posts dus ik weet niet hoe je daarbij komt.quote:
Ja, anders was die 'leukste nieuwkomer-award' naar jou gegaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heeft dit me weer ergens stemmen gekost?
Oh sorry dan verwar ik je met [insert willekeurige andere user]quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen nooit zo bij mijn posts dus ik weet niet hoe je daarbij komt.
Feel the lovequote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
en een Topicicon speciaal voor Lois
join the clubquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:20 schreef Keshet het volgende:
Volgens die definitie ben ik nog steeds een newbie.
'T is een beetje een trauma hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ja, anders was die 'leukste nieuwkomer-award' naar jou gegaan.
Cooki bestaat wel trouwens. Tenminste, daar leek het verdacht veel op op de meet.
Wij vertrekken zo met een groep vrienden en kinderen richting de Belgische Ardennen voor een weekend.
*snirf*quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lois vindt je inwisselbaar buuf
Uiteraard, maar ik vond het ook al lekker rustig zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heeft dit me weer ergens stemmen gekost?
Was het leuk? ja vast wel hè. Nou lekker uitrusten danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:27 schreef Lois het volgende:
Nou ik heb weer vrienden gemaakt hier merk ikI can rest...
Ben vandaag op bezoek bij mijn collega's geweest, ben compleet afgeknoedeld. Nu even dutje doen anders haal ik de finale niet vanavond
Dank!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:17 schreef _Bar_ het volgende:
Veel plezier Ssserpente, ligt er nog sneeuw?
haai! in dreumestopic riep simmu over gemist wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
Als je het over de duivel hebt! Haaai Cooki!Was je er even tussenuit?
Bruine verf ja ... en bruine klei ook ja..quote:Waarom toch koop ik iedere keer verschillende kleuren verf?Ik zou het prima af kunnen met een pot bruin.
heey cookiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:36 schreef Cooki het volgende:
wat elmo al zei: ik probeer ff rustig aan te doen, ivm van alles enzo
jazekers ! en dr zitten een paar dingetjes bij waar ik al tijden naar op zoek was.quote:
ligt eraan waar je hotel staat natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:52 schreef Pvoesss het volgende:
pffff ik ben zo inspiratieloos vandaag.
Ik ga met mijnlekker weg een paar daagjes en heb echt geen idee wat ik wil doen
3 dagen op je hotelkamer zitten is ook zo saai he!
Bij de Van der Valk wel hoor! Daar loopt de vloer gewoon over in het behangquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
En het kassasysteem van de primark mogen ze van mij overal invoeren
Kloptquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef krijtlijk het volgende:
Mooie poepdoos hoor!
Lijkt me ideaal met schoonmaken, maar daarom had je deze ook uitgezocht toch?
en de lege wc rolletjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:48 schreef krijtlijk het volgende:
Van die wasbakjes krijg ik altijd de indruk dat ze er alleen voor de sier inzitten of alleen voor de visite.
Meestal ligt zo'n wasbak vol met tijdschriften of anders een uitgedroogd zeepje die al jaren niet meer gebruikt is.
Ik was graag handen op het toiletquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:48 schreef krijtlijk het volgende:
Van die wasbakjes krijg ik altijd de indruk dat ze er alleen voor de sier inzitten of alleen voor de visite.
Meestal ligt zo'n wasbak vol met tijdschriften of anders een uitgedroogd zeepje die al jaren niet meer gebruikt is.
Oh ja die vergat ik, die verzamelen wij op de stortbak, want wij hebben niet zo'n mini wasbakje.quote:
Wel met een mooi design zeeppompje ipv een uitgedroogd zeepje toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat idd, alles zit onder de spetters en kledders, verder is het een prima krantenbakje en was ik mn handen in de keuken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was nooit m`n handen op het toilet! Doen de kinderen ook niet, geeft veel te veel zooi in dat hok. Dan gewoon in de wastafel in de badkamer, die zit er toch naast
Zat net op mijn telefoon, die liep wat achter geloof ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef krijtlijk het volgende:
Heb je het nu over de stofnestjes in de wasbak?
Die doet gewoon een compleet andere dans.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s/11343218
om zulke dingen te voorkomen, hou ik me ver van aerobics, zumba enz..
Volgens mij heeft die een handicap ofzo. Ze weet de choreografie namelijk wel, en ze doet vervangende (basis) passen bij de moeilijke dingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s/11343218
om zulke dingen te voorkomen, hou ik me ver van aerobics, zumba enz..
Die moest ik nog ff opzoeken op de bon, ook al wil ik de bon niet zienquote:
Ik heb ook een vriendin waarvan de ene van november jaar x is en de ander van september jaar y.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:44 schreef Marrije het volgende:
Ik ben in 1 jaar 2 x bevallen, ik zou niet anders gewild hebben. Ok, daarna wel iets () rustiger aan gedaan.
Ik ook, maar ze zegt dat het gepland was.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou keihard gaan janken als ik 6 weken na aflevering erachter kwam dat ik zwanger was.
Dan zijn je hechtingen dr net uit man. Dwaas. (bij wijze van)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze zegt dat het gepland was.
O, nee, zo bedoel ik het helemaal niet BE!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
Natuurlijk is er voor alles iets te zeggen, en wij dachten die ene week ook 'het zal wel loslopen, want bij Sasha duurde het ook 16 maanden'.
Ik zeg ook niet dat het heel fout is verder hoor, maar ik had wel even een dikkeen zou er zelf eerlijk gezegd, met de kennis van nu en hoe ik het hele gebeuren nu allemaal trek, echt niet aan moeten denken.
Dat was het bij mij ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze zegt dat het gepland was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Meisjes heb ik 50% van de tijd. Maar het is best zwaar alleen. Leyla slaapt dan nu 2 nachten ook bij m. Dan kan ik in elk geval 2 nachten even bijkomen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:53 schreef Saffier het volgende:
Scheelt wel dat je merendeel nu ook alleen moet doen denk ik?
Een derde? Dólgraag. Maar niet met de nasleep van de 2e. En gezien die nasleepnog sleept en niemand mij kan garanderen dat het niet weer gebeurd is een 3e heel onverstandig. Helaas.
Das nog erger dan mijn omaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoorde vanmiddag van iemand die was een nakomertje, zijn jongste zus was 15 jaar ouder. Moeders was 49! toen hij kwam
Dus je kan zeker nog ff pvoes
Lijkt er wel opquote:
Dealquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik zou juist nog wel eens een keer zwanger willen zijn. Dat vond ik toch wel heel bijzonder.
En dan lever ik het kindje dan wel bij jou af, Kim (of TF of FR)
Jouw Bep kreeg je mooi cadeauquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als mijn lijf had meegewerkt had ik er wel 4 of 5 willen hebben. Maar nu mag ik blij zijn dat ik er 3 heb, dat was na nummer 2 eigenlijk al uitgesloten
En geen stuit lijkt mij ook fijn voor je.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:16 schreef __Isis__ het volgende:
Thx! Gaan ons best doen! ook om wat langer zwanger te zijn![]()
Ja geen stuit lijkt me ook wat prettiger hahaha! Ja, ik krijg (als het zover is/mag komen) extra cervix-metingen bij 19 en 24 weken en ik mag inderdaad kiezen of ik bij de vk ga of direct bij de gyn. Liefst gewoon bij de vk en dan wel met de extra controles. Mocht er aanleiding voor zijn, kan ik altijd nog overstappen naar de gyn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En geen stuit lijkt mij ook fijn voor je.
Houden ze je nu extra in de gaten? En mag je kiezen vk of gyn?
Daarom, touchscreenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:57 schreef lily het volgende:
Ik heb vorige week mijn nagels weer eens gedaan.
Met een nepsetje van de drogist.
Het ziet er prima uit, daar niet van (ik ben daar wel bedreven in) maar ik kan nu niet meer fatsoenlijk mailen met mijn blackberry en dat is toch wel erg lastig (en ik heb de extra korte versie nagels notabene).
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:14 schreef trui het volgende:
mijn touchscreen reageert alleen op huid-contact (warmte elektriciteit toch meestal?) dus dan heb je ook een probleem als je nagels lang zijn. als je vingers goed koud zijn trouwens ook.maar verder ben ik nog steeds erg blij met m'n HTC'tje
(mocht je 't lezen, phluphy!
)
ik heb geprobeerd die te haken (gewoon vingerloze wanten hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:34 schreef moussy het volgende:
Je hebt toch ook van de touchscreen-handschoenen, geen koude klauwtjes en toch touchen en screenen
Ik dacht op m'n 33ste ook dat ik klaar was met kinderen krijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind 2 toch echt wel de max,,![]()
Maarja ik ben nog zo jong wie weet hoe ik over 10 jaar denk
Ja, dat hoop ik ook, een cm of 10-15 op zijn minst. Niet 4cm ofzo. (Geen idee of dat is wat jij met 'vrij groot' bedoelt.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Ha wat mooi dat je bank verkocht is BE!Mooi behang!!!
-edit- Over dat behang nog even, ik hoop dat de bladeren vrij groot zijn, dus niet allemaal ielige blaadjes. Dat zou ik het mooist vinden.
Da's precies wat ik ook bedoel.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat hoop ik ook, een cm of 10-15 op zijn minst. Niet 4cm ofzo. (Geen idee of dat is wat jij met 'vrij groot' bedoelt.![]()
)
Ik heb een staal aangevraagd, die komt hopelijk maandag, dan zullen we het zien, als ze te klein zijn dan hoef ik het idd ook niet.
Welnee, ze nemen gewoon een prozacje.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Zet je er dan een felle kleur tegenover? Ik vind t zo, grijs met vallende blaadjes
Ja, paar weken terug hebben we DE bank gevonden. In Enschede.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Be, ik heb het even gemist. Hebben jullie een nieuwe bank gevonden dan?
iets verkeerds gegeten?quote:Op maandag 23 januari 2012 08:44 schreef Vicky het volgende:
Mag het snel 17.00 zijn??
Ik voel me een partij beroerd.. Kotsmisselijk, darmen btje van slag en een behoorlijk zere maag....
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:54 schreef trui het volgende:
er komt een kleurige gehaakte deken op de (nieuwe) bank, weet ik toevallig.
Hey thanks! Want mijn nagels zijn nog steeds dikke prut... Ik dacht dat het van Heller kwam, maar een paar maanden vreten als een idioot heeft het ook niet opgelost.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef moussy het volgende:
Gewoon zo'n potje huid, nagels en haar van kruidvat, je gaat er alleen wel cola van piesen is mijn ervaring
ben je mooi klaar mee!quote:Op maandag 23 januari 2012 08:49 schreef Vicky het volgende:
Trui, loltis een bijwerking van de antibiotica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |