abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107976088
Ik speel nu zelfs architect. Dan moet ik de huizen van andere sims decoreren naar hun stijl.
Huizen. O+
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:36:59 #32
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108011160
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef Lithia het volgende:
Ik speel nu zelfs architect. Dan moet ik de huizen van andere sims decoreren naar hun stijl.
Huizen. O+
Kan je dat bij ambities doen? Wat leuk zeg!

Ik heb sinds kort de sims 3+ beestenboel en buurtleven accessoires pakket.
Ik heb ze gekocht via origin download, online dus. Maar nu wil ik er een nieuwe uitbreiding set bij kopen, maar kan ik die dan in de winkel kopen, aangezien er nu flinke aanbiedingen zijn. Doet die het dan wel. als het originele gedownload is?
En welke uitbreidingset vinden jullie het leukst? En welke is het meest uitgebreid?
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_108011351
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Ik heb ze gekocht via origin download, online dus. Maar nu wil ik er een nieuwe uitbreiding set bij kopen, maar kan ik die dan in de winkel kopen, aangezien er nu flinke aanbiedingen zijn. Doet die het dan wel. als het originele gedownload is?
En welke uitbreidingset vinden jullie het leukst? En welke is het meest uitgebreid?
Ja, bij ambities inderdaad.
Op jouw andere vraag weet ik helaas geen antwoord. Speel het niet lang genoeg. :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:08:58 #34
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_108014725
quote:

Dat kan gewoon. Ik heb juist twee uitbreidingen via Origin gekocht, terwijl ik de rest in de winkel kocht.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:01:41 #35
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108022392
quote:

[..]

Ambities en Levensweg voegen het meeste toe aan het basisspel.
Die zou ik dan het eerste kopen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108029277
Wat voegt Levensweg toe behalve dat je een kinderdagverblijf kunt starten..? De rest heb ik nog niet zo ontdekt...
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:54:01 #37
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108031910
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat kan gewoon. Ik heb juist twee uitbreidingen via Origin gekocht, terwijl ik de rest in de winkel kocht.
Okee, nou dan ga ik er 2 kopen, ambitie en levensweg :p Ik ben benieuwd!

Ik vond beestenboel erg leuk, maar de paarden tevreden houden erg moeilijk!
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:56:07 #38
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108032006
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef Sosha het volgende:
Wat voegt Levensweg toe behalve dat je een kinderdagverblijf kunt starten..? De rest heb ik nog niet zo ontdekt...
Kinderen kunnen kattenkwaad uithalen, slaapfeestjes houden, ...
Tieners kunnen autorijles krijgen van hun ouders.
Volwassenen krijgen een midlifecrisis inclusief bizarre verlangens.
Je kunt nu drankjes maken aan de scheikundetafel waarmee je inzichtvaardigheid ook omhoog gaat.
Etc.
Goede toevoegingen voor het basisspel.
pi_108032982
Dank je!

Ik heb Levensweg en Beestenboel vorige week gekocht en geïnstalleerd, maar nog niet zoveel gespeeld. Druk, druk en moe. Net weer een nieuw gezinnetje gemaakt met een kat (vorige week had ik een gezin gemaakt met een paard, een hond en een kat, maar dat vond ik toch wat te veel van het goede, haha!). Leuk hoor. Alleen jammer dat ze de 'stem' van de kat niet hebben laten 'spelen' door een echte kat... Dit klinkt zo nep, haha.
  donderdag 16 februari 2012 @ 02:10:26 #40
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108034673
Kwam het toevallig tegen op Usenet, 37GB met alle uitbreidingen, ff gedownload. Maar helaas zit er geen readme bij.

Maar moet je alle spellen op volgorde installeren? En welk spel moet je dan opstarten?
pi_108035247
Nou, de sims 3 spel zelf als eerste lijkt me het handigst. Alle andere expansion packs kan je op willekeurige volgorde doen volgens mij.
pi_108046185
Welk spel je dan moet opstarten, vraag ik me ook af. Ik heb zelf eerst Levensweg geïnstalleerd en daarna het nieuwere Beestenboel, dus ik speel automatisch met die laatste cd, maar ik wil wel eens proberen wat er gebeurt als je Levensweg opstart met de bijbehorende cd.

Onder in het opstartscherm kun je trouwens wel de juiste volgorde zien.
pi_108046594
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 02:10 schreef Quisho het volgende:
Kwam het toevallig tegen op Usenet, 37GB met alle uitbreidingen, ff gedownload. Maar helaas zit er geen readme bij.

Maar moet je alle spellen op volgorde installeren? En welk spel moet je dan opstarten?
Ik heb Quisho gepm'ed met wat handige links aangezien niet helemaal legaal ;) Mocht iemand anders daar ook behoefte aan hebben, pm maar even.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:07:59 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_108051075
Ik heb gehoord dat je de uitbreidingen in de juiste volgorde dient te installeren en dan met de aalerlaatste uitbreiding opstart.
Fuck the EBU.
pi_108051605
Hm, oke. Ik deed het op een willekeurige volgorde installeren en ik heb geen problemen gekregen. Misschien per ongeluk een goede volgorde geïnstalleerd. :P
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:30:09 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_108051631
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef Lithia het volgende:
Hm, oke. Ik deed het op een willekeurige volgorde installeren en ik heb geen problemen gekregen. Misschien per ongeluk een goede volgorde geïnstalleerd. :P
Zou kunnen, of het is een fabeltje. Heb het zelf nooit uitgetest, maar zou het wel een faal vinden van EA als je het echt in de volgorde van uitgave zou moeten installeren.
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:59:12 #47
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_108085470
Fabeltje hoor, heb ze vaak genoeg in een andere volgorde geïnstalleerd, je moet gewoon de nieuwste uitbreiding die uit is gekomen(dus als je bijv Wereldavonturen en Na Middernacht hebt, moet je Na Middernacht opstarten) kiezen.
  zondag 19 februari 2012 @ 02:04:52 #48
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108138586
Ik ben nu voor het eerst :@ de Sims 3 Beestenbende aan het spelen, maar wat vreemd dat je niet kunt kiezen voor interactie met je huisdier. :{
Je moet dus steeds wachten tot ze het uit zichzelf doen.

En nog een kleine irritatie: de Sims die in je buurt komen wonen, hebben regelmatig poepgroen haar. :r
Gelukkig kun je met testingcheatsenabled true sinds een bepaald uitbreidingspakket alle Sims aanpassen in Sims creëren, ook de Sims die je op openbare kavels tegenkomt.
Is meteen handig om ze een ander gezicht te geven, aangezien alle Sims die in je buurt komen wonen vanaf een bepaald moment hetzelfde gezicht hebben.
pi_108150385
Huh? Je kan wel kiezen voor interactie? Heb je meteen de patches gedownload?

Ik heb vrijdag Slaap en Badkamer accessoires gekocht maar wat valt dat tegen zeg! Paar bloemetjes, 1 nieuwe badkamer (die veel lijkt op de badkamer die bij Luxe accesoires zat) en 1 slaapkamer. Wel wat nieuwe pyjamas maar voor de mannen zijn het er maar 2. Je kan beter spullen op de gratis websites downloaden en zelfs in de store zitten er mooiere dingen tussen.
pi_108150749
Ik krijg weer helemaal zin om te installeren.. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_108173198
Volgens mij kun je helemaal niet spelen voordat je alle patches hebt... En inderdaad, je moet gewoon interactie kunnen hebben met je dieren...

Trouwens, ik vind het bijzonder moeilijk om peuters te selecteren die ik te gast heb als houder van kinderdagverblijf. Ik moet iedere keer sterk inzoomen en het spel op pauze zetten om een toddler aan te kunnen klikken... Duurt lang tot ik zo'n 'persoon'-muisaanwijzer te zien krijg, moet eerst flink bewegen over de peuter om een aanklikbaar plekje te vinden. Hebben meer mensen hier last van? Ik word er heel chagrijnig van.
pi_108187111
Kinderdagverblijf? Zat dat bij een uitbreidingspakket of een accessoirepakket?

Ik heb ook vaak dat ik pas nieuwe spullen of interacties krijg als ik mn game update of een nieuwe uitbreiding erop zet die dan mn vorige uitbreiding wakker schud :') Ik ontdekte eergister ook allemaal nieuwe dingen die bij mn vorige uitbreiding hoorden te zitten maar pas na installatie van een pakket zichtbaar waren (en nee ik ben niet in de war met de iccoontjes of downloads ;) )
pi_108190600
Een kinderdagverblijf (of fungeren als oppascentrum ofzoiets) zit in de uitbreiding Levensweg.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 20 februari 2012 @ 16:52:40 #54
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108191912
Weet iemand waar ik de patch voor Beestenbende kan downloaden waarmee ik wel voor interactie met de huisdieren kan kiezen?
Vreemd genoeg kan ik wel voor interactie met zwerfdieren kiezen ... :?

Die katten klinken inderdaad nep.
Die honden klinken beter, want mijn kat keek helemaal geschrokken naar m'n computer toen ze dat geblaf hoorde. :P

Wel waardeloos dat ze bij Beestenbende een optie van Levensweg hebben beperkt: bij Levensweg kun je bepaalde levensfasen langer of korter maken en met Beestenbende erbij kun je ze alleen maar korter maken. -O-
Sims zijn te lang baby of peuter en te kort kind. Ik had voordat ik Beestenbende had dus ingesteld dat ze 2 dagen baby, 6 dagen peuter en 9 dagen kind zijn.
En nu kunnen ze niet langer dan 7 dagen kind zijn. }:|
pi_108192292
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:

Klinkt anders zo ongeveer als mijn siamees. Katten kunnen verschillende geluiden maken ;)
Van 'Prrrr' tot "Mroaw" tot "Mauw". :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_108201975
Ja, maar 't is superduidelijk dat een mens de 'stem' van de katten heeft 'ingesproken' ipv een echte kat :P
  maandag 20 februari 2012 @ 21:42:41 #57
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108205372
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet iemand waar ik de patch voor Beestenbende kan downloaden waarmee ik wel voor interactie met de huisdieren kan kiezen?
Vreemd genoeg kan ik wel voor interactie met zwerfdieren kiezen ... :?

Die honden klinken beter, want mijn kat keek helemaal geschrokken naar m'n computer toen ze dat geblaf hoorde. :P

Wel waardeloos dat ze bij Beestenbende een optie van Levensweg hebben beperkt: bij Levensweg kun je bepaalde levensfasen langer of korter maken en met Beestenbende erbij kun je ze alleen maar korter maken. -O-
Sims zijn te lang baby of peuter en te kort kind. Ik had voordat ik Beestenbende had dus ingesteld dat ze 2 dagen baby, 6 dagen peuter en 9 dagen kind zijn.
En nu kunnen ze niet langer dan 7 dagen kind zijn. }:|
Wat vreemd, ik heb beestenbende en geen levensweg, maar ik kan toch de duur van levensfasen langer of korter laten duren.
Ik merk wel nu ik het spel langer speel dat er veel fouten in zitten, bijv als de sims eten maakt en het niet eet. ZO irritant. Terwijl dat wel hoort. Bij opdienen niet, maar bij gewoon eten wel.
pi_108205871
Ik heb ineens problemen met sims die klagen dat ze niet naar boven kunnen naar hun bedje, terwijl er niets in de weg staat. Moet ik ze stapje voor stapje de trap op begeleiden :?
  donderdag 23 februari 2012 @ 02:30:57 #59
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108290077
Al die bugs en foutjes zijn nog steeds niet gefixt ... er staat ook nog steeds "Er loopt een potentiële geliefde op de kavel rond", terwijl het "(..) geen potentiële (..)" moet zijn.

Ik heb de Master Controller Base + Cheats maar gedownload.
Als je goede vrienden met iemand bent en die persoon krijgt één ster, dan krijg jij ook één ster als je beste vrienden met die persoon wordt. :{
Strontvervelend.

Als dit werkt, kan ik zorgen dat mijn Sims gewoon bevriend kunnen raken met beroemde Sims (en dat moet regelmatig, omdat het je collega's zijn of je baas is) en dan zelf niet meer beroemd hoeven te zijn.
Het is lang niet zo erg als die vampiers :r :r :r, maar bij sterren én vampiers hoort er gewoon een optie te zijn waarmee je dat kunt uitschakelen (alleen in Bridgeport de sterren niet natuurlijk).
pi_108309888
Wat ik ook niet snap, is het volgende: als ik iemand uitnodig bij mij thuis, krijg ik na een paar sim-uren de melding dat alleen mijn Sim en zijn/haar gast "nog over zijn" :? ... Eh... Alsof het ooit iets anders was..? 't Is niet dat ze samen van een feestje komen of dat ik daarvoor een feestje op m'n kavel had ofzo... Rare melding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')