Kan je dat bij ambities doen? Wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef Lithia het volgende:
Ik speel nu zelfs architect. Dan moet ik de huizen van andere sims decoreren naar hun stijl.
Huizen.
Ja, bij ambities inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Kan je dat bij ambities doen? Wat leuk zeg!
Ik heb sinds kort de sims 3+ beestenboel en buurtleven accessoires pakket.
Ik heb ze gekocht via origin download, online dus. Maar nu wil ik er een nieuwe uitbreiding set bij kopen, maar kan ik die dan in de winkel kopen, aangezien er nu flinke aanbiedingen zijn. Doet die het dan wel. als het originele gedownload is?
En welke uitbreidingset vinden jullie het leukst? En welke is het meest uitgebreid?
Dat kan gewoon. Ik heb juist twee uitbreidingen via Origin gekocht, terwijl ik de rest in de winkel kocht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik heb ze gekocht via origin download, online dus. Maar nu wil ik er een nieuwe uitbreiding set bij kopen, maar kan ik die dan in de winkel kopen, aangezien er nu flinke aanbiedingen zijn. Doet die het dan wel. als het originele gedownload is?
En welke uitbreidingset vinden jullie het leukst? En welke is het meest uitgebreid?
Ambities en Levensweg voegen het meeste toe aan het basisspel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Kan je dat bij ambities doen? Wat leuk zeg!
Okee, nou dan ga ik er 2 kopen, ambitie en levensweg :p Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan gewoon. Ik heb juist twee uitbreidingen via Origin gekocht, terwijl ik de rest in de winkel kocht.
Kinderen kunnen kattenkwaad uithalen, slaapfeestjes houden, ...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef Sosha het volgende:
Wat voegt Levensweg toe behalve dat je een kinderdagverblijf kunt starten..? De rest heb ik nog niet zo ontdekt...
Ik heb Quisho gepm'ed met wat handige links aangezien niet helemaal legaalquote:Op donderdag 16 februari 2012 02:10 schreef Quisho het volgende:
Kwam het toevallig tegen op Usenet, 37GB met alle uitbreidingen, ff gedownload. Maar helaas zit er geen readme bij.
Maar moet je alle spellen op volgorde installeren? En welk spel moet je dan opstarten?
Zou kunnen, of het is een fabeltje. Heb het zelf nooit uitgetest, maar zou het wel een faal vinden van EA als je het echt in de volgorde van uitgave zou moeten installeren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef Lithia het volgende:
Hm, oke. Ik deed het op een willekeurige volgorde installeren en ik heb geen problemen gekregen. Misschien per ongeluk een goede volgorde geïnstalleerd.
Klinkt anders zo ongeveer als mijn siamees. Katten kunnen verschillende geluiden makenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Die katten klinken inderdaad nep.
Wat vreemd, ik heb beestenbende en geen levensweg, maar ik kan toch de duur van levensfasen langer of korter laten duren.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet iemand waar ik de patch voor Beestenbende kan downloaden waarmee ik wel voor interactie met de huisdieren kan kiezen?
Vreemd genoeg kan ik wel voor interactie met zwerfdieren kiezen ...![]()
Die katten klinken inderdaad nep.
Die honden klinken beter, want mijn kat keek helemaal geschrokken naar m'n computer toen ze dat geblaf hoorde.![]()
Wel waardeloos dat ze bij Beestenbende een optie van Levensweg hebben beperkt: bij Levensweg kun je bepaalde levensfasen langer of korter maken en met Beestenbende erbij kun je ze alleen maar korter maken.![]()
Sims zijn te lang baby of peuter en te kort kind. Ik had voordat ik Beestenbende had dus ingesteld dat ze 2 dagen baby, 6 dagen peuter en 9 dagen kind zijn.
En nu kunnen ze niet langer dan 7 dagen kind zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |