quote:
Is je wasbak toevallig niet van de muur geflikkerd?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wauw dikke flits, superdikke boem en de hel barst los met regen..
Dat zou raar zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is je wasbak toevallig niet van de muur geflikkerd?
Eerst water, de rest komt laterquote:
Ik weet alleen niet of je nog wel te kaap'ren mag...quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry dat ik daar om moet lachen, maar dat was wat gebeurde hier achter mijn computer.
Heb nog een baard dus ik zit nog wel goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of je nog wel te kaap'ren mag...
Da's ook waar, maar ik had nog niet gelezen wat de reden wasquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok... maar een gevoel dat weg is haal je toch nooit meer zo terug denk ik... hoeveel je ook praat
Driekwartjaar weten dat het uit zal gaan maar niet precies weten wanneer is ook niks, nee. *ervaring*quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is beter zo, dat besef is vandaag wel steeds meer tot me gekomen.
Ik heb me eindelijk weer eens geschorenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb nog een baard dus ik zit nog wel goed.
Kut ik had moeten zeggen:quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb nog een baard dus ik zit nog wel goed.
Ik heb nooit losse velletjes aan mijn lip die ik per ongeluk los kan trekkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb net per ongeluk zo'n velletje van mn lip losgetrokken![]()
Ik wel, als ik droge lippen heb.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb nooit losse velletjes aan mijn lip die ik per ongeluk los kan trekken
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef MisterO het volgende:
Erik had jij nou een keer met steve gezoend?
Ha! jij hoerquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:45 schreef Steve het volgende:
Alleen geneukt. Zoenen zou te intiem worden.
Ik wil niet op Steve's [HOMO]-zoenlijst terecht komen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:47 schreef MisterO het volgende:
Jammer, dat was een leuke onthulling geweest
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:49 schreef wonderer het volgende:
Ik zou het wel snappen als Erik met Steve zou willen zoenen
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:49 schreef wonderer het volgende:
En andersom nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:49 schreef wonderer het volgende:
Dat is ook alweer 2 jaar geleden ofzo. Kan best dat ik je nu weer zo voorbij zou lopen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:51 schreef Keukenkast het volgende:
Ik vind het grappig dat Steve mij herkent, maar ik Steve niet
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is ook alweer 2 jaar geleden ofzo. Kan best dat ik je nu weer zo voorbij zou lopen..
Dat doe ik soms met mensen die ik regelmatig ziequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is ook alweer 2 jaar geleden ofzo. Kan best dat ik je nu weer zo voorbij zou lopen..
Ik heb dat heel vaak, dat ik mensen gewoon niet zie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe ik soms met mensen die ik regelmatig zie.
Ja, tuurlijk, maar daar ging het toch niet over?quote:
Dat zijn ook de stomste vragenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben altijd als de dood om herkend te worden en dan allerlei vragen te moeten beantwoorden over hoe het gaat en dat soort dingen.
Ik weet nooit wat ik dan vertellen moet
Zo cynisch ben ik niet, hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:09 schreef Cavalinho het volgende:
Gewoon "goed en met jou?" zeggen want meestal vragen ze hoe het met jou gaat omdat ze zelf wat kwijt willen, of ze hebben niet eens echt de bedoeling om naar iets te gaan luisteren.
waar?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ondertussen is er een kleine oorlog begonnen op het internet..
Oh? Vertel!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ondertussen is er een kleine oorlog begonnen op het internet..
Oeh, ik ga eens even mijn nerd-kanalen langs dan. Altijd leuk om te zienquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
FBI heeft Megaupload offline gehaald, en nu is Anonymous de één na de andere website aan het offline gooien van de overheid en grote bedrijven.
In dat geval zeg je gewoon exact wat je op dat moment voelt, liefst in 1 woord, met bijbehorende uitdrukking op je gezicht. Altijd goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zo cynisch ben ik niet, hoor.
Het overgrote gedeelte van de mensen is hartstikke oprecht.
Blauw.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:33 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
In dat geval zeg je gewoon exact wat je op dat moment voelt, liefst in 1 woord, met bijbehorende uitdrukking op je gezicht. Altijd goed.
Dus, even oefenen:
"Hey hallo jij hier? Hoe gaat het?"
Daar denk ik even liever niet aan, als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
en hoe voelde jij je met je vriendje dan?
nee maar ik ben benieuwd naar je kleurenspectrum, ik vind blauw niet eens zo'n sombere kleurquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Daar denk ik even liever niet aan, als je het niet erg vindt.
"I'd love to run away."quote:
Slaap lekker, TMMquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
en hij heeft het tegen mij he, dat ie met mij wel weg zou willen lopen
*dat ga ik even in de binnenkant van mijn ogen bekijken*
weltrusten
Ik ben juist overgestapt van Android naar iPhone.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:48 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon, trouwens* wonderer gaat met de tijd mee
Android
Ja, jij loopt voor op mijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:50 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik ben juist overgestapt van Android naar iPhone.
JuiceDefender is goed om batterijverbruik te monitoren. Scheelt enorm.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:52 schreef wonderer het volgende:
Zijn er nog apps die ik echt MOET hebben? Ik wil er graag eentje die dataverbruik in de gaten houdt..
Nou, ik ben erg blij met mijn overstap. Maar ik heb geen hekel aan Android, ik gebruik mijn HTC ook nog steeds. ( Ik loop met twee telefoons rond.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Geef mij maar Android over iPhone hoor.
Yeah, maar dataverbruik is wel handig om te weten, omdat ik echt geen flauw idee heb hoeveel bijvoorbeeld een kwartiertje fokken kost.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Al die monitor apps zuipen zelf alleen maar geheugen en batterij.
Heb ik alquote:En Grindr..
Dat JuiceDefender is fijn, dat scheelt aantoonbaar in je batterij. En je kunt regels in stellen voor het in- of uitschakelen van Wifi en 3G. Dus als je thuis bent, dan gebruikt-ie Wifi (maar niet de hele tijd ivm batterij), dat soort dingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar dataverbruik is wel handig om te weten, omdat ik echt geen flauw idee heb hoeveel bijvoorbeeld een kwartiertje fokken kost.
[..]
Heb ik alMoet alleen nog even een foto uploaden.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 05:26 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Inmiddels bij m’n middelbare school vriendin aangekomen in Grafton. Beetje relaxen en met de kiddies spelen. Vanavond BBQ op de porch. Ff opladen voor het tweede gedeelte van de reis
Wat heb ik gemist?!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt zo kut voor je dat je reis zo overschaduwd wordt!
Ehhh...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:05 schreef Waxxer het volgende:
...door een rrrrrinkelende wekkerrrrr...?
Dat z'n vriend het uitgemaakt heeft, en er allemaal andere shit uit NL opeens gebeurde waardoor Ang3l niet echt kan genieten van zijn reis.quote:
Heb je dat ook weer meegemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ben je dan ook echt meteen wakker of heb je vaak wat meer moeite om op te staan? En drink je dan thee, koffie of wat anders bij het ontbijt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh...
Ik word altijd wakker met het duikboot alarm van de iPhone.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je dat ook weer meegemaakt.Angdriël, vroeger ging men in militaire dienst om een echte vent te worden. Jij hebt deze reis gedaan.
Deze spin paste niet in een zakdoekje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die sprong en je hoorde gewoon PLOK op de kast heel hard.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik bikkel doorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat z'n vriend het uitgemaakt heeft, en er allemaal andere shit uit NL opeens gebeurde waardoor Ang3l niet echt kan genieten van zijn reis.
Niet opeens dan door een giftige slang of spin gebeten worden hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bikkel door
It takes more than a broken hard and a couple of suicides to kill me.
't gaat heel traditioneel: snoozen, nog een keer snoozen, dan gaat alarm nr 2 af, dat is iets met een big ben, werkt ook niet, voor 10 minuten later heb ik dan nog een ander alarm staan (car horn), en langzaamaan bedenk ik me dat ik wel erg vaak dat ding probeer stil te krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ben je dan ook echt meteen wakker of heb je vaak wat meer moeite om op te staan? En drink je dan thee, koffie of wat anders bij het ontbijt?
een smartphone, maar geen vast internet op je telefoon?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:54 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat had ik op mijn vorige telefoon en dat wil steeds maar verbinding met internet hebben dus dat heb ik weer uitgezet
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:58 schreef De_Directeur het volgende:
Taskkillers zijn overbodig voor Android, overigens.
Ik ben verliefd. Laat mijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Voel je niet gaatjes opkomen als je alleen al het plaatje ziet?.
Jaaaaaa! Me too!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef Steve het volgende:
Ik heb zin om in een warm land in een mooie omgeving in een zwembad te liggen.
Dat is zoiets als kopjes afspoelen voor je ze in de vaatwasser zet. Het hoeft niet, en is zelfs slecht voor de vaatwasser.quote:
Hoezo slecht?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:22 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dat is zoiets als kopjes afspoelen voor je ze in de vaatwasser zet. Het hoeft niet, en is zelfs slecht voor de vaatwasser.
Dat vet wat eraf druipt is juist goed. Mijn ouders spoelden af, maar daardoor is JUIST de vaatwasser gaan lekken zei de vaatwassermonteurmannetje met mannendecolleté.quote:
Nee, Android is geen Windows, het regelt zelf de resources.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar als ik geen taskkiller gebruik, verbruikt ie dan niet meer batterij?
Precies.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat vet wat eraf druipt is juist goed. Mijn ouders spoelden af, maar daardoor is JUIST de vaatwasser gaan lekken zei de vaatwassermonteurmannetje met mannendecolleté.
dus voor een HTC is het niet goed?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:28 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Nee, Android is geen Windows, het regelt zelf de resources.
http://www.androidworld.n(...)kkillers-in-android/
HTC is een fabrikant die ook toestellen maakt met Windows, maar als je een HTC Android hebt, nee, dan is het niet goed. En ook niet nodig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus voor een HTC is het niet goed?
hmmlooquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom zegt niemand hallo terug
Stink ik uit m'n mond?
ik dacht dat je het alleen tegen de meisjes hadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom zegt niemand hallo terug
Stink ik uit m'n mond?
ik heb een HTC legend met HTC sense, geldt het daarvoor?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:33 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
HTC is een fabrikant die ook toestellen maakt met Windows, maar als je een HTC Android hebt, nee, dan is het niet goed. En ook niet nodig.
Als je jouw batterij wilt sparen, dan kun je beter Juice Defender gebruiken, maar dat is geen task killer.
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb een HTC legend met HTC sense, geldt het daarvoor?
dan heb ik hem bij deze op jou advies verwijderdquote:
Heel goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan heb ik hem bij deze op jou advies verwijderd
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan heb ik hem bij deze op jou advies verwijderd
Maar jij zegt het, dus dan moet het en kan het...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:02 schreef De_Directeur het volgende:
Maar het blijft wel je eigen verantwoordelijkheid hoor.
Goed zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:20 schreef Keukenkast het volgende:
Hoi allemaal!
Ik voel me stukken beter!
Is dat die met het uitgescheurde sterretje?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef Renesite het volgende:
NEEEEEEE FRIESE CARGLASSSSSSSSREC![]()
![]()
LAME
Geen idee. Het had ook Zweeds kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat die met het uitgescheurde sterretje?
Wel meer niet, maar dat zijn open profielen die ik zo kan bekijken.quote:
Iedereenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:49 schreef Steve het volgende:
Cosmo heeft iedereen op fb.. Ideaal om via te zoeken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb Cosmo ook op facebook geloof ik
Boi van station gepluktquote:
Ok vet cool man ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boi van station geplukt
Wakker geworden vanochtend
Ontbijtje geregeld
Lekker chillen
Boi op de trein
Boodschappen met moeders
Vacatures hunten
Chillen
Vanavond verjaardagje en boi weer van station plukken.
Ja, nou, het is allemaal heel belangrijk en allesbepalend.quote:
Duhquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je chickie moet niet vergeten uit te checken, want dat kan gevolgen hebben.
Dus drie keer een stationhoertje opgepikt? Kost dat niet handenvol geld?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boi van station geplukt
Wakker geworden vanochtend
Ontbijtje geregeld
Lekker chillen
Boi op de trein
Boodschappen met moeders
Vacatures hunten
Chillen
Vanavond verjaardagje en boi weer van station plukken.
Ik ben een pimp.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus drie keer een stationhoertje opgepikt? Kost dat niet handenvol geld?
Aan het werk jij!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:54 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ik lees mezelf terug en ik ga dientengevolge even verder met dat wat ik moet doen.
Negative.quote:
Je moet Pat even vragen of je tussen ons in mag slapen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil, maar helemaal naar Groningen...
Delfzijl is de mijne.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Amsterdam is het hoogst wat ik in Nederland kom momenteel.
Topstad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er zondagquote:
Oh, fuck, echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat z'n vriend het uitgemaakt heeft, en er allemaal andere shit uit NL opeens gebeurde waardoor Ang3l niet echt kan genieten van zijn reis.
Ik denk niet dat ik Erik zou herkennen.quote:
Ik jou wel, maar ik zou je negeren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik Erik zou herkennen.. Ik let echt zo niet.
.
Geweest met Eurosonic, heel veel gezellige kroegenquote:
Zwolle, dat is ook zo stuitend noordelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
IK KNAUW NIETquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar! Jullie kunnen gezellig knauwen met elkaar!![]()
Kauw wel. Maar knauw niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:57 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Wel zo binnensmonds met je tanden op elkaar?
Zet eens een stukje online danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kauw wel. Maar knauw niet.
Ik heb een hele zwoele telefoonstem. Enigszins nasaal. Maar men hoort nooit of ik uit Groningen kom
Ik hoor het wel van je, maar ik heb ook voorkennis. Misschien maakt dat uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kauw wel. Maar knauw niet.
Ik heb een hele zwoele telefoonstem. Enigszins nasaal. Maar men hoort nooit of ik uit Groningen kom
De_Leidinggevendequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef De_Directeur het volgende:
Misschien moet ik een nieuwe kloon aanmaken. De_Directeur komt zo autoritair over, en er is een andere Fok!er met een nickname die er veel op lijkt.
O em Gee I hatequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:01 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Zet eens een stukje online dan
Budel is zo'n eind weg. Ben er 1x doorheen geweest, lang geleje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:16 schreef Steve het volgende:
Duidelijk dat niemand hier in Budel is geweest.
De_Dokterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef De_Directeur het volgende:
Misschien moet ik een nieuwe kloon aanmaken. De_Directeur komt zo autoritair over, en er is een andere Fok!er met een nickname die er veel op lijkt.
Nou zeg, zag je mijn grapje niet eens?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef De_Directeur het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan iets heel anders dan De_Beroep.
Het_Beroep zou het dan ook moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef De_Directeur het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan iets heel anders dan De_Beroep.
Just call me The Doctor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou zeg, zag je mijn grapje niet eens?
G.E/G_E, Great_Expectations/Great.Expectations, dat was het toch wel zo'n beetje?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh jawel hoor, alle 285 persoonlijkheden..
Wat voor prut schaft het vanavond? Lekker Nasi ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:18 schreef De_Directeur het volgende:
Ik was tegelijk aan het koken. En koken en Fok!en op een iPhone, dat is best lastig.
Oinaru_Isan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:20 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
G.E/G_E, Great_Expectations/Great.Expectations, dat was het toch wel zo'n beetje?
Kip Yakitori.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat voor prut schaft het vanavond? Lekker Nasi ?
Je kunt jezelf wellicht Salmonella_Vergiftiging noemen na vanavondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Kip Yakitori.
Normaal gesproken kook ik niet.
Ik kook überhygienisch.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt jezelf wellicht Salmonella_Vergiftiging noemen na vanavond
Niks? Da's niet veel, je moet toch wel wat naar binnen proppen? Anders een soepje? Of Noodles, ook heerlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hier... uhm.... geen idee nog. Niks?.
Ik ben te lui om voor mezelf eten te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niks? Da's niet veel, je moet toch wel wat naar binnen proppen? Anders een soepje? Of Noodles, ook heerlijk.
Heel gezondquote:
Dit was wel zelfgemaakte friet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:00 schreef De_Directeur het volgende:
Ik eet nooit friet of fastfood ofzo. Hoogstens frietjes als bijgerecht in een restaurant.
Je hebt liever twéé snackjes!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:56 schreef Steve het volgende:
Ik hadfriet met snack
.
Ik wist niet dat dat op de planning stond, meestal zorg ik zelf dan voor iets anders, want ik hou daar niet zo van.
Mja hoe zat dat ook alweer? Wij zijn bijna even lang volgens mij, maar jij bent twee emmers lichter.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit was wel zelfgemaakte friet..
Maar ik zou dat zelf ook niet zo snel gaan halen. Dan ga ik liever wat anders halen.
Ik ben 1.87 meter lang ongeveer, en weeg nu 71 kilo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef Waxxer het volgende:
Mja hoe zat dat ook alweer? Wij zijn bijna even lang volgens mij, maar jij bent twee emmers lichter.![]()
Ja zie je wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben 1.87 meter lang ongeveer, en weeg nu 71 kilo.
Ja naja, misschien is het een 'andere bouw' (dus niet de zware-botten-flauwekul). Maar ja, gewicht dit, gewicht dat...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zijn allemaal spieren, dat meerdere gewicht.
Ik heb aanleg om zwaar te worden. Daarom beweeg ik vrij veel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:26 schreef Waxxer het volgende:
Ja zie je wel!Ga jij eens snel wat babi ketjap, snackjes en frieten scoren!
Mja, ik was zeeerrr goed op weg, tijdens stage ben ik weer aangekomen. Beweeg het er nu, zo goed en zo kwaad als het gaat, weer af. Dat gaat in het voorjaar altijd wat beter, want ben een pussy qua weersomstandigheden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb aanleg om zwaar te worden. Daarom beweeg ik vrij veel..
Oh bah, de 2e homo dood? Hij ging toch juist beter en die andere slechter?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Best dramatisch, GTST. Edwin staat op het punt te overlijden....
Als je eenmaal in een sportritme zit ga je het ook echt missen als je een tijdje overslaat, dan merk je dat best goed aan je lichaam.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
1.87, 80kg. Sport niet, eet niet bewust. Ik ga later zo dik worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |