quote:
Is je wasbak toevallig niet van de muur geflikkerd?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wauw dikke flits, superdikke boem en de hel barst los met regen..
Dat zou raar zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is je wasbak toevallig niet van de muur geflikkerd?
Eerst water, de rest komt laterquote:
Ik weet alleen niet of je nog wel te kaap'ren mag...quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry dat ik daar om moet lachen, maar dat was wat gebeurde hier achter mijn computer.
Heb nog een baard dus ik zit nog wel goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of je nog wel te kaap'ren mag...
Da's ook waar, maar ik had nog niet gelezen wat de reden wasquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok... maar een gevoel dat weg is haal je toch nooit meer zo terug denk ik... hoeveel je ook praat
Driekwartjaar weten dat het uit zal gaan maar niet precies weten wanneer is ook niks, nee. *ervaring*quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is beter zo, dat besef is vandaag wel steeds meer tot me gekomen.
Ik heb me eindelijk weer eens geschorenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb nog een baard dus ik zit nog wel goed.
Kut ik had moeten zeggen:quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb nog een baard dus ik zit nog wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |