O oeps.. dank jequote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:26 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld ter relativering van al die grootsprekers hier
Ik snap je wel, maar je doet jezelf wel tekort natuurlijk.
Vind je nu serieus dat iemand die een relatie heeft, en achter haar rug om met een ander bezig is (ik heb geen flauw idee hoe ver jullie gegaan zijn verder hoor) getuigen van een goed persoon?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef Spygisch het volgende:
[..]
O oeps.. dank je
Ik doe mezelf niet tekort. Hij komt niet terug en ik zal het ook niet toelaten. Ik wil hem wel een goed persoon blijven vinden, omdat ik weet dat hij dat is, ondanks dat anderen dat niet vinden -omdat hij niet voldoet aan verwachtingen die anderen stellen aan wat goed is. Ik was gelukkig met hem.
In dat geval zoek ik nog een fuckbuddy die alles voor zoete koek neemt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:21 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Nee.. hij was geen foute man. Integendeel. Onschuldig eerder.. Hij was anders dan al die andere slijmjurken. Gewoon een realist, kon me vinden in zijn idee over het leven..
Nee, maar dat zegt ze niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Vind je nu serieus dat iemand die een relatie heeft, en achter haar rug om met een ander bezig is (ik heb geen flauw idee hoe ver jullie gegaan zijn verder hoor) getuigen van een goed persoon?
Niet noodzakelijk slecht, maar ook zeker niet goed. Iquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nee, maar dat zegt ze niet.
Ze zegt dat hij desondanks geen slecht persoon is. En dat kan.
Maar netjes deed ie het niet nee. En weet je wat? Het gebeurt in de beste huwelijken en is geen uitzondering.
Allemaal slechte mensen?
Och, ik vergeet hem wel..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk slecht, maar ook zeker niet goed. I
n de beste huwelijken gebeurt het trouwens echt niet hoor, dat is kul, wat is dan jou definitie van het beste huwelijk? Ga het niet goed praten. Alleen omdat het geen uitzondering is maakt het nog niet goed. Wellicht is hij geen slecht persoon maar hij is ook zeker niet een gigantische goedzak.
Het geen wat hem wel siert is dat hij eerlijk is gebleven en alleen TS er veel meer van gemaakt heeft dan het is. Maar zolang zij dat blijft doen, en hem een standaard blijft zetten, zal ze niet instaat zijn hem te vergeten.
haha ja nog steeds weg. gelukkig? eerder geestelijk vermoeid..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:46 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Is ie nog steeds weg? Indien Ja, Prijs jezelf nog steeds gelukkig
Je kunt alweer slechte moppen vertellen. Het komt vast goed met jequote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef Spygisch het volgende:
Twee Nederlanders en een Belg praten over hun relatie. Zegt de ene Nederlander: Volgens mij gaat mijn man vreemd met een timmervrouw! Ik vond zaagsel onder het bed.
De andere Nederlander zegt: Volgens mij gaat mijn man vreemd met een metselaar! Ik vond cement onder het bed.
Zegt de Belg: Volgens mij gaat mijn man vreemd met een paard!
Een paard?...vragen de twee Nederlanders verbaasd.
Ja, zegt de Belg, want ik vond gisteren een ruiter onder het bed!
Ik vind dat mannen niet altijd even eerlijk zijn, dat hij het via sms doet is misschien omdat hij bang is voor jou reactie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:24 schreef Spygisch het volgende:
Wat scheelt er met mij he, zou je denken. Ik denk het in ieder geval. In een paar uur maakt hij via sms bekend niet voor mij te kiezen. Gaat verder met zn leven, heeft nergens last van. En hier zit ik...
triest.
dank je..daar herken ik hem wel in, niet overweg kunnen met gevoelens. ik weet dat ik meer voor hem voelde : ) en inderdaad, hij en ik verdienen een betere situatie dan die waar we in zaten, en daar heeft hij voor gezorgd. hij heeft gekozen voor haar en mij los gelaten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:43 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Ik vind dat mannen niet altijd even eerlijk zijn, dat hij het via sms doet is misschien omdat hij bang is voor jou reactie.
Je weet niet of nergens last van heeft, hij heeft je wel leuk gevonden dus moet er wel degelijk iets tussen jullie zijn geweest.
Mannen zijn niet altijd even makkelijk met relaties, ze zijn meer gesloten dan vrouwen en kunnen gevoelens erg goed verbloemen en aan de kant zetten!
Kop op, hij is jouw niet waard! Jij verdient veel beter dan iemand die je zomaar alsof je niets bent aan de kant zet!
Niet alleen mannen hoor zijn niet altijd even eerlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:43 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Ik vind dat mannen niet altijd even eerlijk zijn, dat hij het via sms doet is misschien omdat hij bang is voor jou reactie.
Je weet niet of nergens last van heeft, hij heeft je wel leuk gevonden dus moet er wel degelijk iets tussen jullie zijn geweest.
Mannen zijn niet altijd even makkelijk met relaties, ze zijn meer gesloten dan vrouwen en kunnen gevoelens erg goed verbloemen en aan de kant zetten!
Kop op, hij is jouw niet waard! Jij verdient veel beter dan iemand die je zomaar alsof je niets bent aan de kant zet!
..ja zeker, ik wacht even tot ik mezelf weer ben. dan ga ik me storten op een ander en hem uit mijn gedachten forceren. ik zie geen andere mogelijkheid om te accepteren dat hij het niet kan zijn voor mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt alweer slechte moppen vertellen. Het komt vast goed met je
maar vrouwen kun je onder druk zetten :p dan breken ze vanzelf en de waarheid openbaard zich, met toeters bellen tranen en al hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet alleen mannen hoor zijn niet altijd even eerlijk
Het klopt dat mannen meer gesloten zijn maari k betwijfel of ze hun gevoelens gemakkelijker uit zetten, wij zijn er alleen beter in om het aan niemand te laten merken en net te doen alsof het ons niet dwarszit.
of je krijgt slaande ruziequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:46 schreef Spygisch het volgende:
[..]
maar vrouwen kun je onder druk zetten :p dan breken ze vanzelf en de waarheid openbaard zich, met toeters bellen tranen en al haha
of de vrouw weet het zo te manipuleren dat de man haar slachtoffer gaat vinden. de man eindigd met het aanbieden van zn excuses hahaquote:
ja.. kwestie van n avond uit.. komt wel goed..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:50 schreef Frag_adder het volgende:
je komt er welhet heeft gewoon tijd nodig, sterkte! en veel succes met het vinden van een vrijgezelle man
zolang je maar geen spijt krijgt van wat je op zo'n avond doetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:51 schreef Spygisch het volgende:
[..]
ja.. kwestie van n avond uit.. komt wel goed..
hoezo? ben geen losbandige chick hoor.. : ) wil ook geen losbandige man treffen. ik pik de rustige er zo uit, dan vloer ik ze en sleep ze mee naar mn grot. en dan laat ik hem die test maken om te zien of we matchen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zolang je maar geen spijt krijgt van wat je op zo'n avond doet
je hebt een vragenlijst?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:57 schreef Spygisch het volgende:
[..]
hoezo? ben geen losbandige chick hoor.. : ) wil ook geen losbandige man treffen. ik pik de rustige er zo uit, dan vloer ik ze en sleep ze mee naar mn grot. en dan laat ik hem die test maken om te zien of we matchen.
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:07 schreef Spygisch het volgende:
[..]
ja gekregen van hijsbekkie.. niet romantisch wel snel en effectief. :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |