quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het mannetje is intelligent, de bril is intelligent, de stropdas is intelligent, zelfs de Vulcan-like groet is intelligent.
Maar die wenkbrauwen doen daar zoveel afbreuk aan dat 't cute blijft!
Wat studeer je?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Studie, allerlaatste tentamen (als het goed is)
Het is geen bril, het zijn schattige grote robotogen ;p Maar vooral in de kleine versie in mijn UI is het net een bril ja ;oquote:
Voor mij, het feit dat versieren niet zo makkelijk gaat :p.. long storyquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Hallo nieuwelingen! Welkom!
Wat brengt jullie hier?
Loser.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef SiIk het volgende:
Ok, ik ben een waardeloze stalker, ik ben het verleerd, ik geef het op
Dan ben je op de goede plekquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Voor mij, het feit dat versieren niet zo makkelijk gaat :p.. long story
quote:
Whut happened?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef SiIk het volgende:
Ok, ik ben een waardeloze stalker, ik ben het verleerd, ik geef het op
Met jou ben ik nog niet klaar meneerquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met jou ben ik nog niet klaar meneer
Ik probeerde een FOK!ster naar een meet te hosselen, ze vond het een leuk, idee had me graag ontmoet.quote:
Boek een ticket voor 'r dan! One-way!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde een FOK!ster naar een meet te hosselen, ze vond het een leuk, idee had me graag ontmoet.
Maar ze woont in het fucking buitenland, screw me.
Je bent een hosselfaalbaas.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde een FOK!ster naar een meet te hosselen, ze vond het een leuk, idee had me graag ontmoet.
GogoNorway?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik faal heul niet.quote:
Voor het eerst lag het eens niet aan mij.quote:
Komt ongetwijfeld later! Eerst maar eens de kat uit de boom kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef benzin het volgende:
Dan ben je op de goede plek![]()
Het verhaal in een notendop?
Je gaat vooruitquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor het eerst lag het eens niet aan mij.
Geen flauw idee.quote:
Je username is lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Komt ongetwijfeld later! Eerst maar eens de kat uit de boom kijken.
Week in week uit naar Belgie gaat met mijn levenspatroon nooit werken.quote:
Halloquote:
Maar je kan best een keer iets doen toch? Desnoods een stad bezoeken ergens op de helft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Week in week uit naar Belgie gaat met mijn levenspatroon nooit werken.
Het heeft waarschijnlijk geen zin, het is trekken aan een dood paard.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Maar je kan best een keer iets doen toch? Desnoods een stad bezoeken ergens op de helft.
Daar moet je toch al genoeg ervaring mee hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Het heeft waarschijnlijk geen zin, het is trekken aan een dood paard.
Met dode paarden ja? Weet je meer dan ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Daar moet je toch al genoeg ervaring mee hebben.
Iedereen eet toch wel eens een fridandel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Met dode paarden ja? Weet je meer dan ik.
Pfff, luiwammesquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind buiten mijn eigen stad eigenlijk al te ver
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Iedereen eet toch wel eens een fridandel?
Ik kan geen frikandellen meer zienquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Kan me 't wel voorstellen hoor, gedoe als je aan een studie vast zit. Voor mij zou 't geen hol uitmaken, zolang het maar binnen een paar uur reizen van m'n familie zit, zodat ik die nog regelmatig kan bezoeken.quote:
nerdquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uiteraard, morgen samen naar de bieb studeren
Nooit gehad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Hij gaat met een chick, die hij neukt naar de bieb, who's the nerd now, nerd.quote:
Picsquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
Jippie, mijn armen zijn weer opgepompt
Iemand waarmee ik ooit eens een paar berichtjes op relatieplanet heb uitgewisseld. Had alleen een (nogal veel voorkomende) voornaam, dus was een beetje moeilijk om em te vindenquote:
Fappen helpt niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
Jippie, mijn armen zijn weer opgepompt
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat met een chick, die hij neukt naar de bieb, who's the nerd now, nerd.
Jullie vrouwen hebben het veel te makkelijk. Stuur een mailtje 'Hoi, neuken?' en 99% kans dat hij dezelfde avond nog voor je deur staat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand waarmee ik ooit eens een paar berichtjes op relatieplanet heb uitgewisseld. Had alleen een (nogal veel voorkomende) voornaam, dus was een beetje moeilijk om em te vinden
Drommel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat met een chick, die hij neukt naar de bieb, who's the nerd now, nerd.
Hij had geen achternaam?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand waarmee ik ooit eens een paar berichtjes op relatieplanet heb uitgewisseld. Had alleen een (nogal veel voorkomende) voornaam, dus was een beetje moeilijk om em te vinden
Hoezo relatie planet als je fok hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Peter de vries..quote:
Naaah.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben het veel te makkelijk. Stuur een mailtje 'Hoi, neuken?' en 99% kans dat hij dezelfde avond nog voor je deur staat.
Niet aan mij verteld in ieder geval.quote:
Je achternaam vertellen aan stalkers is nooit een goed idee, natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Naaah.
[..]
Niet aan mij verteld in ieder geval.
Ik weet niet. Ik zou het nooit geloven als ik een mailtje van die strekking kreeg en er verder geen aandacht meer aan schenkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben het veel te makkelijk. Stuur een mailtje 'Hoi, neuken?' en 99% kans dat hij dezelfde avond nog voor je deur staat.
Nouja niet dezelfde avond maar vast wel binnenkortquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Naaah.
[..]
Niet aan mij verteld in ieder geval.
dit jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo relatie planet als je fok hebt?
Wel als je mannen uit dit topic mailt ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, hou er eens mee op, dat vind newb niet goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als je mannen uit dit topic mailt ja.
Ik zeg toch net van nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als je mannen uit dit topic mailt ja.
Neuken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, hou er eens mee op, dat vind newb niet goed
Ach, nu weet ik het ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je achternaam vertellen aan stalkers is nooit een goed idee, natuurlijk.
Onzin en je weet het zelfquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht Silk ook. Toen ging ik toch maar niet met haar meeten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik praat wel met heloef dan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef denkt dat je mijn broer bent, dan mag het niet
Je was bangquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht Silk ook. Toen ging ik toch maar niet met haar meeten.
Ja, maar die doet Jort Kelder. Je wilt toch niet in de sapjes van hem roeren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens dat fimpje gezien met Lauren Verster?
Jij bent geen Lauren Verster.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan gaat de theorie dus niet op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste persoon mailen ja.
/care, hij roert waarschijnlijk vaker in jouw sap als je het met haar doet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar die doet Jort Kelder. Je wilt toch niet in de sapjes van hem roeren.
Beetje minder zo'n opmerking van jou. Niet verwachtquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar die doet Jort Kelder. Je wilt toch niet in de sapjes van hem roeren.
Ja, wtf zijn dat voor homo's die zou ik bijna daar ter plekke gevenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beetje minder zo'n opmerking van jou. Niet verwacht
In mij is nog maar één persoon geweestquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die moeilijk gaan doen dat er ooit een keer iemand anders in is geweest_!
Mensen die mijn posts serieus nemenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die moeilijk gaan doen dat er ooit een keer iemand anders in is geweest_!
Dat is precies waarom ik er dus niet op in zou gaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat ik dat filmpje ken.
Die kerels willen wel, maar 't is gewoon verdacht. Te mooi om waar te zijn zeg maar.
Als iemand dat aan mij vroeg zou ik gelijk zoeken naar de camera
Boeiend die cameraquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
Die kerels willen wel, maar 't is gewoon verdacht. Te mooi om waar te zijn zeg maar.
Maar stel dat iemand die je kent je een mailtje stuurt. Gewoon een vage vriendin, niet lelijk, leuke meid. Dan zou je wel gek zijn om het af te slaan toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Boeiend die camera
Ik zou gewoon dr hand pakken en mee dr mee naar huis lopen
Tja ik weet niet.... ik ben zo'n zeikerd die wilt dat het speciaal is enzoquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar stel dat iemand die je kent je een mailtje stuurt. Gewoon een vage vriendin, niet lelijk, leuke meid. Dan zou je wel gek zijn om het af te slaan toch?
Niet meer, morgen kan je me echt zien betasten dit dat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je was bang
Wanneer kom je nou op de cam?
Ik zou me serieus afvragen waarom ze dat naar mijn stuurt. Of ze niet iemand anders moest hebben en zich vergist heeft. Dat zal mij dus wel die uitzondering makenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar stel dat iemand die je kent je een mailtje stuurt. Gewoon een vage vriendin, niet lelijk, leuke meid. Dan zou je wel gek zijn om het af te slaan toch?
Als ik single zou zijn en iemand die leuk was stuurde me een mailtje kwam ik welquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik weet niet.... ik ben zo'n zeikerd die wilt dat het speciaal is enzo
En dat ook, jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik weet niet.... ik ben zo'n zeikerd die wilt dat het speciaal is enzo
Ik zou het bij voorbaat leuk vinden om te horen denk ik, toch op een of andere manier een indruk gemaakt dat ze bloedje geil van je wordt en dat ze niet wilt wachten op dates etc.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag ik ook?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet meer, morgen kan je me echt zien betasten dit dat.
Een keer of 3quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik single zou zijn en iemand die leuk was stuurde me een mailtje kwam ik wel
Neequote:
Hoelang moet ik wachten na de breuk met newb loka?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik single zou zijn en iemand die leuk was stuurde me een mailtje kwam ik wel
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Minstens
Zou jij me durven mailen?
Nee hoor, ik geef je een virtuele knuffel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoelang moet ik wachten na de breuk met newb loka?
(Als je me nu wilt vermoorden dan mag dat)
Maar je bent dus aanwezig morgen?quote:
Daar stel je eigenlijk wel een goede vraag. Voor een man wordt het natuurlijk helemaal lastig om zulke mailtjes te gaan sturen. Daar gaan meteen alarmbellen rinkelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Minstens
Zou jij me durven mailen?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef je een virtuele knuffel.
Mijn hypothetische rebound is al gepland, dankje.
Rebounds kunnen altijd nog eindigen in scrimmages he?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef je een virtuele knuffel.
Mijn hypothetische rebound is al gepland, dankje.
Nee hoor, is heel makkelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar stel je eigenlijk wel een goede vraag. Voor een man wordt het natuurlijk helemaal lastig om zulke mailtjes te gaan sturen. Daar gaan meteen alarmbellen rinkelen
Natuurlijk.quote:
Oké, ik had eigenlijk willen zeggen: als IK zo'n mailtje zou sturen, stuurt ze meteen de politie op me af, maar ik deed het deze keer eens nietquote:
Oh wacht, er gaat ook nog een andere lijn van Leiden naar Utrecht hè?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Pre-meeten in A'dam?
Volgens mij ben je de enige die uit de zelfde richting komt
Vrouwelijke politie agentes?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, ik had eigenlijk willen zeggen: als IK zo'n mailtje zou sturen wordt stuurt ze meteen de politie op me af, maar ik deed het deze keer eens niet
Nacht-net niet... Als je tot na 1 uur blijft in utrecht kan je wel samenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh wacht, er gaat ook nog een andere lijn van Leiden naar Utrecht hè?
Ik ga echt met niemand mee kunnen reizen
Ik kom niet langs Adam, m'n maat die mee gaat wel trouwens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Pre-meeten in A'dam?
Volgens mij ben je de enige die uit de zelfde richting komt
Dan kom ik alleen zelf niet meer thuisquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nacht-net niet... Als je tot na 1 uur blijft in utrecht kan je wel samen
Ja laten we het plan even helemaal doorspreken voor wanneer dit in het echt gebeurdquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eerst een lief kusje op der wang dan.
Hmm, da's een half uur om.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kom niet langs Adam, m'n maat die mee gaat wel trouwens.
Maar je mag wel pre-hier heen komen.
Eh ik weet nog niet, ik was het een beetje vergeten. Ik kan wel, maar ik ben een beetje bang dat iedereen elkaar al kent en dat ik er dan een beetje bij staquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
ja, jij staat bij misschieners (toch)
kom jij?
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja laten we het plan even helemaal doorspreken voor wanneer dit in het echt gebeurd
I got stopped by a lady cop in my automobilequote:
beter dan een smerige plee jwz.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, da's een half uur om.
Ik zal er over nadenken.
Dat valt echt heel erg mee hoor, maar als je wil, kan je komen, moet je maar even zeggen morgen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eh ik weet nog niet, ik was het een beetje vergeten. Ik kan wel, maar ik ben een beetje bang dat iedereen elkaar al kent en dat ik er dan een beetje bij sta
Ik ken jou beter dan de meeste anderenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eh ik weet nog niet, ik was het een beetje vergeten. Ik kan wel, maar ik ben een beetje bang dat iedereen elkaar al kent en dat ik er dan een beetje bij sta
Vorige keer dat ik ging meeten kende ik echt helemaal niemand. Op 1 persoon na ook niet via het forum.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik ging meeten kende ik echt helemaal niemand. Op 1 persoon na ook niet via het forum.
Iedereen vroeg aan me 'wie ben jij dan op fok?' 'Silk' 'wie, nooit van gehoord'
En ik rookte ook nog eens niet, terwijl het de ROO meet was.
Dus, erger dan dat kan het nooit worden
Dat ligt wel in de planning ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar de meet morgen?
True story bro, true story.quote:
Nouja, ik ken wel 3 fokkers die ook komen ofzo. Maar er wordt uitgegaan toch? Ik ben een beetje bang dat het zo wordtquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik ging meeten kende ik echt helemaal niemand. Op 1 persoon na ook niet via het forum.
Iedereen vroeg aan me 'wie ben jij dan op fok?' 'Silk' 'wie, nooit van gehoord'
En ik rookte ook nog eens niet, terwijl het de ROO meet was.
Dus, erger dan dat kan het nooit worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat ik daar bij sta en allemaal bekenden tegenkom![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nouja, ik ken wel 3 fokkers die ook komen ofzo. Maar er wordt uitgegaan toch? Ik ben een beetje bang dat het zo wordtBesef je wel wie er komen? Je gaat gewoon stappen met Mono en Patje enzo, als je bekenden tegen gaat komen gaan ze tegen je op kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat ik daar bij sta en allemaal bekenden tegenkom
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik ken die gasten niet eens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Besef je wel wie er komen? Je gaat gewoon stappen met Mono en Patje enzo, als je bekenden tegen gaat komen gaan ze tegen je op kijken
Ik had al een kutdag, dit vergroot enkel de feestvreugde.quote:
Ik heb alleen dat soort dingen in de zomer als ik in mn driekwartbroek loop zonder shirt richting het grasveldje hier vlakbijquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Fantasieloos drommel...
Half 9, Starbucks.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer en waar werd er ook al weer afgesproken?
Dat heb ik al gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Teringweinig slapen de dag ervoor
geefquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb honger gekregenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdatappel?quote:
Mayonaise...quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEBBEN HEBBEN HEBBENquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MMMMMMquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sharing is caringquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duh.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
Tis weer duidelijk dat mannen meer aan eten denken dan aan seks.
liever geen seks dan geen etenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
Tis weer duidelijk dat mannen meer aan eten denken dan aan seks.
niet vrij twee weken vrij hebben nuquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Uitzoeken wat ik allemaal ga uitprinten om te leren in de bieb
leren
Klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Wat zijn meisjes van onder de 20 toch een enorme bitches!
Voorbeeld?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Wat zijn meisjes van onder de 20 toch een enorme bitches!
Wat is dat voor rare meid?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Minder
[..]
Check mijn fotoboek XD
esperanza93?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Minder
[..]
Check mijn fotoboek XD
Nee, wel een bitch.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:56 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Ben jij toevallig precies 20?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nouja, ik ken wel 3 fokkers die ook komen ofzo. Maar er wordt uitgegaan toch? Ik ben een beetje bang dat het zo wordtGeloof me, als ik ooit naar een meeting ga en dit is het niveau, dan stap ik direct op naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat ik daar bij sta en allemaal bekenden tegenkom
Kan dit trouwens ook geen humor vinden, hoe straal bezopen ik dan ook mag zijn
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Tentamens leren tochquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
niet vrij twee weken vrij hebben nu
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhuh...
Wil je nog een ijsje lieverd?
Pulease.quote:
Ik moet er wel om lachen, maar ik wil er niet mee geassocieerd wordenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof me, als ik ooit naar een meeting ga en dit is het niveau, dan stap ik direct op naar huis.
Kan dit trouwens ook geen humor vinden, hoe straal bezopen ik dan ook mag zijn
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Minder
[..]
Check mijn fotoboek XD
Tevens, check mijn fotoboek XDquote:Op 26-06-2011 01:20 schreef Panzermaus
Krijg jij geen eten ofzo.
Moet nog beginnenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Net tentamens gehad. Lukt het met leren?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Tevens, check mijn fotoboek XD
Dat is perfect toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef arachide. het volgende:
Een boekje van 80 pagina's samenvatten tot 2 kantjes. Wat doe ik fout?
Niks, dat doe ik ook als ik samenvatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef arachide. het volgende:
Een boekje van 80 pagina's samenvatten tot 2 kantjes. Wat doe ik fout?
True. Ik haat tentamenweken, zit altijd te stressen en ik kan gewoon echt niet voor 3 toetsen in één keer leren. Maargoed. Succes enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet nog beginnen![]()
In de bieb beginnen met je vriendin, mooi begin wel toch?
Is goed. Kan ik even afkoelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhuh...
Wil je nog een ijsje lieverd?
Ik leer normaliter een dag van tevoren, elke keer weer goede voornemensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True. Ik haat tentamenweken, zit altijd te stressen en ik kan gewoon echt niet voor 3 toetsen in één keer leren. Maargoed. Succes enzo.
Ik ga ff wat anders doen
Ik wist niks, maar al dat gelul terwijl het alleen uitrekenen is. Tja, alleen formules opgeschreven. Morgenochtend in mijn GR en klaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niks, dat doe ik ook als ik samenvat
Wat je al weet zet je waarschijnlijk ook niet in de samenvatting en wat je nog niet weet kan je reduceren tot het nodige wat je moet weten om een fatsoenlijk antwoord op je tentamen neer te pennen
Kan niet ontdekken wat er leuk aan is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen, maar ik wil er niet mee geassocieerd worden
Mongol, dat is toch geen echte FOK!meetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan niet ontdekken wat er leuk aan is.
En inderdaad, wat je zegt. Daar wil ik ook niet mee geassocieerd worden. Daar distansieer ik me direkt van.
WHy not.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom zit ik met een dude zonder shirt op chatroulette te chatten?
Is dat nou een beetje leuk, chatroulette? Ik ben een beetje bang voor alle piemelsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Alleen op chatroulette kan ik genext worden door de dikste zeugen met paars, geel en lichtblauw haar door elkaar
Tis ook gewoon alleen piemels daar...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dat nou een beetje leuk, chatroulette? Ik ben een beetje bang voor alle piemels
Ik geloof niet dat je bang bent voor piemels.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dat nou een beetje leuk, chatroulette? Ik ben een beetje bang voor alle piemels
Maar als ik ze wil zien ga ik wel porno kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je bang bent voor piemels.
Samen kijken? Jij mag het linkje doorsturenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar als ik ze wil zien ga ik wel porno kijken.
True. Al snap ik de kick voor die mannen wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar als ik ze wil zien ga ik wel porno kijken.
Ik ben trots op je.quote:
De hele dag mentaal voorbereiden op mijn billetjes he?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:13 schreef Myraela het volgende:
bijna klaar hier op school.thuis beetje opruimen en dan ga ik lekker chillen. Ik kan even geen school meer zien.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
De hele dag mentaal voorbereiden op mijn billetjes he?
Kijk uit, hij schuurt je gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef Myraela het volgende:
Stiekem durf ik helemaal niet aan je billetjes te zitten hoor.
Snap ik, de rest van de dag zo'n natte plek in je slipje gaat toch irriteren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef Myraela het volgende:
Stiekem durf ik helemaal niet aan je billetjes te zitten hoor.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap ik, de rest van de dag zo'n natte plek in je slipje gaat toch irriteren.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap ik, de rest van de dag zo'n natte plek in je slipje gaat toch irriteren.
Het vunzige gedrag in dit topic blijkt erg aanstekelijk jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik begin een beetje op drommel te lijken he?
Dat een probleem vindenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik begin een beetje op drommel te lijken he?
En je smaakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is waar. En gelukkig heb ik nog de looks die me van jou onderscheiden.
Jullie delen je liefde voor mijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zowel qua vrouwen als qua kleren en muziek
2 bro's, 2 andere werelden
Zoek een homo als gewone vriend. Problem solvedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:41 schreef heloef het volgende:
Ik wil nooit meer een bro met dezelfde vrouwensmaak als ik.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zoek een homo als gewone vriend. Problem solved
Kan die ook meteen gaan winkelen met je chick.. ben je daar ook vanaf
[..]
Ja ja, je wil niet weten hoeveel uren ik in winkels heb doorgebracht, op bankjes bij pashokjes in slaap ben gevallen, etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die haten op winkelen met je chick
Kies iets, loop een modeshow, kijk wat je leuk vind and get outquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ja, je wil niet weten hoeveel uren ik in winkels heb doorgebracht, op bankjes bij pashokjes in slaap ben gevallen, etc.
Even naar de stad kan nog leuk zijn, maar als je een vriendin hebt die uren naar kleding kan kijken dan wil je niet meer hoor
Was het maar zoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kies iets, loop een modeshow, kijk wat je leuk vind and get out
Mensen die niet binnen 5 minuten alles in een winkel gezien hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Was het maar zo
Tegenwoordig ga ik dan maar gewoon wat anders doen en zie ik haar daarna wel weer. Ik heb er het geduld gewoon niet voor. In kledingwinkels kijk ik vaak nog wel ff op de herenafdeling.. punt is alleen dat ik dan in 5 minuten klaar ben, mij daarna ga vervelen en irritant ga doen
Dat is op zich nog wel grappig, maar daarna ga je meestal richting de Douglas, Ici Paris, Bijenkorf, Invito, Tommy Hilfiger etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:57 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind winkelen met mijn chick altijd wel leuk, vooral de lingeriezaak.
Terecht wel, zo'n hele dag winkelen zou k ook in slaap vallen in de bijenkorf, tis daar ook altijd zo warm.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat is op zich nog wel grappig, maar daarna ga je meestal richting de Douglas, Ici Paris, Bijenkorf, Invito, Tommy Hilfiger etc.
In de Bijenkorf ben ik dus een keer in slaap gevallen
Wat dat soort dingen betreft ben ik een slecht vriendje. Gezellig winkelen met mij is echt een uitzondering. Dan moet ik echt een dag hebben waarop ik toch versuft en helemaal wezenloos ben, ik alles prima vind en er simpelweg achteraan hobbel en als pakezel fungeer. Dan is het nog soort van leuk voor haar, want dan heeft ze geen last van mij en draag ik ook nog haar spullen.
Waarschijnlijk wel, maar ik beloof niks.quote:
Oh, zou nice zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik beloof niks.
[..]
the fuck...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Aan de dames die moeite hebben met versieren, dit schijnt goed te zijn
Wat een fucking eindbaas is deze vent ook
Ik kan soms best wel erg zijn hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Terecht wel, zo'n hele dag winkelen zou k ook in slaap vallen in de bijenkorf, tis daar ook altijd zo warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |