quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het mannetje is intelligent, de bril is intelligent, de stropdas is intelligent, zelfs de Vulcan-like groet is intelligent.
Maar die wenkbrauwen doen daar zoveel afbreuk aan dat 't cute blijft!
Wat studeer je?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Studie, allerlaatste tentamen (als het goed is)
Het is geen bril, het zijn schattige grote robotogen ;p Maar vooral in de kleine versie in mijn UI is het net een bril ja ;oquote:
Voor mij, het feit dat versieren niet zo makkelijk gaat :p.. long storyquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Hallo nieuwelingen! Welkom!
Wat brengt jullie hier?
Loser.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef SiIk het volgende:
Ok, ik ben een waardeloze stalker, ik ben het verleerd, ik geef het op
Dan ben je op de goede plekquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Voor mij, het feit dat versieren niet zo makkelijk gaat :p.. long story
quote:
Whut happened?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef SiIk het volgende:
Ok, ik ben een waardeloze stalker, ik ben het verleerd, ik geef het op
Met jou ben ik nog niet klaar meneerquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met jou ben ik nog niet klaar meneer
Ik probeerde een FOK!ster naar een meet te hosselen, ze vond het een leuk, idee had me graag ontmoet.quote:
Boek een ticket voor 'r dan! One-way!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde een FOK!ster naar een meet te hosselen, ze vond het een leuk, idee had me graag ontmoet.
Maar ze woont in het fucking buitenland, screw me.
Je bent een hosselfaalbaas.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde een FOK!ster naar een meet te hosselen, ze vond het een leuk, idee had me graag ontmoet.
GogoNorway?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik faal heul niet.quote:
Voor het eerst lag het eens niet aan mij.quote:
Komt ongetwijfeld later! Eerst maar eens de kat uit de boom kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef benzin het volgende:
Dan ben je op de goede plek![]()
Het verhaal in een notendop?
Je gaat vooruitquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor het eerst lag het eens niet aan mij.
Geen flauw idee.quote:
Je username is lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Komt ongetwijfeld later! Eerst maar eens de kat uit de boom kijken.
Week in week uit naar Belgie gaat met mijn levenspatroon nooit werken.quote:
Halloquote:
Maar je kan best een keer iets doen toch? Desnoods een stad bezoeken ergens op de helft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Week in week uit naar Belgie gaat met mijn levenspatroon nooit werken.
Het heeft waarschijnlijk geen zin, het is trekken aan een dood paard.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Maar je kan best een keer iets doen toch? Desnoods een stad bezoeken ergens op de helft.
Daar moet je toch al genoeg ervaring mee hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Het heeft waarschijnlijk geen zin, het is trekken aan een dood paard.
Met dode paarden ja? Weet je meer dan ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Daar moet je toch al genoeg ervaring mee hebben.
Iedereen eet toch wel eens een fridandel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Met dode paarden ja? Weet je meer dan ik.
Pfff, luiwammesquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind buiten mijn eigen stad eigenlijk al te ver
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Iedereen eet toch wel eens een fridandel?
Ik kan geen frikandellen meer zienquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Kan me 't wel voorstellen hoor, gedoe als je aan een studie vast zit. Voor mij zou 't geen hol uitmaken, zolang het maar binnen een paar uur reizen van m'n familie zit, zodat ik die nog regelmatig kan bezoeken.quote:
nerdquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uiteraard, morgen samen naar de bieb studeren
Nooit gehad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Hij gaat met een chick, die hij neukt naar de bieb, who's the nerd now, nerd.quote:
Picsquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
Jippie, mijn armen zijn weer opgepompt
Iemand waarmee ik ooit eens een paar berichtjes op relatieplanet heb uitgewisseld. Had alleen een (nogal veel voorkomende) voornaam, dus was een beetje moeilijk om em te vindenquote:
Fappen helpt niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
Jippie, mijn armen zijn weer opgepompt
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat met een chick, die hij neukt naar de bieb, who's the nerd now, nerd.
Jullie vrouwen hebben het veel te makkelijk. Stuur een mailtje 'Hoi, neuken?' en 99% kans dat hij dezelfde avond nog voor je deur staat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand waarmee ik ooit eens een paar berichtjes op relatieplanet heb uitgewisseld. Had alleen een (nogal veel voorkomende) voornaam, dus was een beetje moeilijk om em te vinden
Drommel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat met een chick, die hij neukt naar de bieb, who's the nerd now, nerd.
Hij had geen achternaam?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand waarmee ik ooit eens een paar berichtjes op relatieplanet heb uitgewisseld. Had alleen een (nogal veel voorkomende) voornaam, dus was een beetje moeilijk om em te vinden
Hoezo relatie planet als je fok hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Peter de vries..quote:
Naaah.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben het veel te makkelijk. Stuur een mailtje 'Hoi, neuken?' en 99% kans dat hij dezelfde avond nog voor je deur staat.
Niet aan mij verteld in ieder geval.quote:
Je achternaam vertellen aan stalkers is nooit een goed idee, natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Naaah.
[..]
Niet aan mij verteld in ieder geval.
Ik weet niet. Ik zou het nooit geloven als ik een mailtje van die strekking kreeg en er verder geen aandacht meer aan schenkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben het veel te makkelijk. Stuur een mailtje 'Hoi, neuken?' en 99% kans dat hij dezelfde avond nog voor je deur staat.
Nouja niet dezelfde avond maar vast wel binnenkortquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Naaah.
[..]
Niet aan mij verteld in ieder geval.
dit jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo relatie planet als je fok hebt?
Wel als je mannen uit dit topic mailt ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, hou er eens mee op, dat vind newb niet goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als je mannen uit dit topic mailt ja.
Ik zeg toch net van nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als je mannen uit dit topic mailt ja.
Neuken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, hou er eens mee op, dat vind newb niet goed
Ach, nu weet ik het ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je achternaam vertellen aan stalkers is nooit een goed idee, natuurlijk.
Onzin en je weet het zelfquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht Silk ook. Toen ging ik toch maar niet met haar meeten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik praat wel met heloef dan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef denkt dat je mijn broer bent, dan mag het niet
Je was bangquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht Silk ook. Toen ging ik toch maar niet met haar meeten.
Ja, maar die doet Jort Kelder. Je wilt toch niet in de sapjes van hem roeren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens dat fimpje gezien met Lauren Verster?
Jij bent geen Lauren Verster.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan gaat de theorie dus niet op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste persoon mailen ja.
/care, hij roert waarschijnlijk vaker in jouw sap als je het met haar doet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar die doet Jort Kelder. Je wilt toch niet in de sapjes van hem roeren.
Beetje minder zo'n opmerking van jou. Niet verwachtquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar die doet Jort Kelder. Je wilt toch niet in de sapjes van hem roeren.
Ja, wtf zijn dat voor homo's die zou ik bijna daar ter plekke gevenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beetje minder zo'n opmerking van jou. Niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |