Ja dat is waar, volgensmij heeft Real Madrid ook interesse. Zou zwaar kut zijn als hij weg gaat.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best presterende speler van ajax dit moment
Volgensmij wil hij weg bij ajax, bes begrijpelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:39 schreef J2T het volgende:
Serieus, dit kan toch niet? Wat bezielt de Boer?
Ebecilioquote:Op zondag 22 januari 2012 13:42 schreef Tyron het volgende:
Keuze voor Ebecilio kan ik nog enigzins begrijpen, met hem werden we ook kampioen, maar Blind.
Hoor je mij zeggen dat ik het een goede speler vind? Nee je reageert als een koe met een laag iq, want ik zeg dat ik het kan begrijpen. Ik heb liever Aisatti of zelfs Lukoki, maar Ebecilio stond er vorig jaar ook in en toen werden we kampioen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ebecilioga je ergens anders belachelijk maken gast
Alles wat positief is geschreven met Ebecilio erin is al kut en een schandequote:Op zondag 22 januari 2012 14:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat ik het een goede speler vind? Nee je reageert als een koe met een laag iq, want ik zeg dat ik het kan begrijpen. Ik heb liever Aisatti of zelfs Lukoki, maar Ebecilio stond er vorig jaar ook in en toen werden we kampioen.
Tja, ik erger me ook altijd aan hem, vooral als hij eenmaal op doel gaat schieten en daardoor bij een onschuldige burger ruitschade veroorzaakt.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles wat positief is geschreven met Ebecilio erin is al kut en een schande![]()
Die kerel heeft echt een verschrikkelijk slechte traptechniek, dat is niet te geloven.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, ik erger me ook altijd aan hem, vooral als hij eenmaal op doel gaat schieten en daardoor bij een onschuldige burger ruitschade veroorzaakt.
Hij is wel een golden boy. Balotelli van Noord - Europaquote:
Een slap aftreksel ervan wel ja zowel in het voetbal er erbuitenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is wel een golden boy. Balotelli van Noord - Europa
Ebecillio is slap aftreksel en Guidetti is wannebe Balotelli.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een slap aftreksel ervan wel ja zowel in het voetbal er erbuiten
Tja het schijnt dat ze aan Kwidetti het geen woorden maar daden verkeerd om hebben uitgelegdquote:Op zondag 22 januari 2012 14:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ebecillio is slap aftreksel en Guidetti is wannebe Balotelli.
Eredivisie gaat verkeerde kant op.
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja het schijnt dat ze aan Kwidetti het geen woorden maar daden verkeerd om hebben uitgelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |