Octo, ik ga eens wat meer lezen over Essure.
Al kan ik de gedachte van poeha aan m'n lijf het komende jaar nog niet aan ben ik bang, al is het meer een vrij eenvoudige ingreep van een kwartier.
Vriendlief wil ook graag wat 'terug doen'
We willen gewoon echt niet het risico lopen.
SB, bij ons zagen we geen resultaat door Zantac, Wies heeft het 2 weken gehad. Daarna in overleg gestopt, wij merkten totaal geen verschil. Dus de reflux kwam door verkeerde voeding, sinds nieuwe voeding gaat het beter. Het gaat niet super, maar wel beter. Ze slaapt nog steeds alleen maar hazeslaapjes overdag en 's avonds ('s nachts slaapt ze over het algemeen wel) Ze wordt telkens weer wakker omdat boeren of opspelende darmen haar in de weg zitten. Maar tot nu toe fles weigert ze niet meer en zijn de krijsbuien ook zo goed als verdwenen. Maar iets is er nog niet ok, het gaat nog steeds niet lekker, onze arme mup. Over een paar weekjes weer naar de kinderarts, ik ben al een mooi lijstje aan het maken met vragen en bevindingen.
Ze lijkt wel volledig over de RS heen te zijn, ze zaagt niet meer

Voor de rest is het een heerlijk vrolijk, momenteel vind ze rechtop zitten en omhoog komen helemaal tha bomb, niet dat het echt lukt, maar ze oefent volop.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..