abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2012 @ 09:50:21 #226
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107089189
Sannne, jammer dat Elise nog verkouden is -O- .

Danne O+

Cyntiaa veel plezier!

Hier echt een supernacht gehad! Alleen ben ik er nu wel achter dat ik niet 's ochtends om 4.00uur EN een beeb zoet kan houden EN kolven :X . Maar ze heeft dus van 23:00uur - 4.00uur en 5.00uur - 8.00uur geslapen, net weer een fles gehad en ze is na wat mopperen weer in slaap gevallen O+ !

Ik denk overigens dat niet mijn tsr de boosdoener is, maar dat Draak een vreselijk slordige drinker is. Ze 'glokt' echt als een malle als ze aan de borst zit, en tijdens een tsr is het nog veel erger.

(8> heeft het overigens vanmorgen proberen 'goed te maken', alleen mislukte het falikant hihi! Hij wilde Draak om 8.00uur verschonen en de fles geven zodat ik nog ff kon slapen, maar ze zat tot aan d'r nek vol poep, ze jankte van de honger en hij wist niet meer hoe de verhouding van Vitamine D/K nou was... Dus voordat hij dat allemaal opgeruimd en uitgevogeld had was Draak volledig over de flos en stond ik alweer langs m'n bedje :O !
Ach, het was lief bedoeld ;) .
pi_107090483
Fijn NTS, alleen jammer van vanochtend dan.. De bedoeling was goed in ieder geval ;)

Sanne, hopelijk is Elise snel weer fit!

Nirak, is dat zo'n zwemband waar ze op hun buik inliggen en dan vooruit kunnen trappelen? Mooi jochie!!
pi_107090627
NTS misschien dat je vent elke avond de vitamientjes kan doen? hier doet mijn man dat, dat is onze avond ritueel..naar boven en dat verschoond mijn man dr, ik kies de pyjama doet hij het aan met vitamientjes en dan geef ik de borst in de slaapkamer. Daarna leg ik haar in bed.

Sanne lekker binnen blijven, is toch nat en vies buiten! :*

hier een nacht van elke 3 uur maar ik ben er aan gewend :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107090870
DF, jep, zo'n ding is het. En, waarschijnlijk per ongeluk, hij verplaatst zich soms al zoals jij zegt :)
  zondag 22 januari 2012 @ 17:45:23 #230
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107105112
Danne O+

Fijn zo'n goede nacht NTS! Op naar meer!

:* voor de zieke kindjes!

Oeh, vitamine... Bedenk me nu dus dat ze dat vandaag nog moet krijgen, straks niet vergeten!

Vanmorgen alle beebs van de yoga gezien, zo leuk! En ik heb gewoon een dreumes gebaard in vergelijking met de anderen :X Anouk heeft zich voorbeeldig gedragen, heeft zelfs nog even geslapen tegen mij aan O+ Alleen wilde ze vanmiddag niet slapen... Nu eindelijk wel, maar het duurde even.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107105139
Ach, danne, lekker hoor!

NTS, fijn dat je vriend het toch wel goed wilde maken. Boodschap is aangekomen dus.

Ik heb Eva net voor het eerst een liga gegeven om zo te eten. Knaagt ze zo anderhalve koek weg!! Lekker dus. Maar dr broek zag eruit alsof ze geschilderd had, dus die is in de wasmand verdwenen. Geen koek voor onderweg dus.

Hier is mijn lijf een geintje aan het uithalen. Ik ben zo'n 5 weken geleden gestopt met de pil, omdat ik van dat ding niet gezelliger werd en het gewoon niet goed met me ging. Dat gaat gelukkig beter, maar dan vind ik het nu ook wel fijn om gewoon ongesteld te worden. En dat gebeurt dus niet! Afgelopen donderdag had gemoeten, met uitloop naar vandaag. In de periode dat ik zwanger wilde worden was het steeds 31 dagen en dat us vandaag.
Nou ja, we gaan het zien. Maar ik merk toch dat die spanning van twee jaar terug weer opkomt, heel gek.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:00:47 #232
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107105768
Dat is irritant Danic. Ik wil ook niet meer beginnen met de pil, beetje zelfde reden als jij. Voel me beter en gezelliger zonder. Mja, dan dus met condooms aan de slag en om eerlijk te zijn hebben we daar geen ervaring mee :X Nu weet ik mijn cyclus wel aardig, dus een beetje plannen lukt wel. Maar wat een gedoe vind ik dat met condooms :X
  zondag 22 januari 2012 @ 18:02:24 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_107105852
hier ook geen pil... mijn humeur reageert daar ook op..
misschien toch maar een afspraak maken voor bijv spiraaltje oid..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 22 januari 2012 @ 18:14:52 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107106379
Je kunt niet zwanger zijn Danic, of is dat een heel domme vraag? :P Hier wel gewoon de pil, het is heel betrouwbaar gebleken (13 jaar geslikt, heel snel na stoppen zwanger). Ik wil en durf niet op iets anders te rekenen. Spiraaltje lijkt me niks, ik zie op tegen het inbrengen en uithalen. Bovendien schijnt je bloeding er erger van te worden. Over Mirena lees ik helemaal nare verhalen.
pi_107106562
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef danic het volgende:

Hier is mijn lijf een geintje aan het uithalen. Ik ben zo'n 5 weken geleden gestopt met de pil, omdat ik van dat ding niet gezelliger werd en het gewoon niet goed met me ging. Dat gaat gelukkig beter, maar dan vind ik het nu ook wel fijn om gewoon ongesteld te worden. En dat gebeurt dus niet! Afgelopen donderdag had gemoeten, met uitloop naar vandaag. In de periode dat ik zwanger wilde worden was het steeds 31 dagen en dat us vandaag.
Nou ja, we gaan het zien. Maar ik merk toch dat die spanning van twee jaar terug weer opkomt, heel gek.
spannend.

Had veel last v. Koppijn dus na tijn ook maar even aan de pil,toch gestopt en met condooms behalve die ene keer toen tijn een mnd of 7was en ik (dacht ik) eisprong al lang gehad had en na 35 dgn nog niet ongesteld was....en nu is joep vandaag 1 geworden.......

Niet verwacht wel gewenst en zeer welkom!
  zondag 22 januari 2012 @ 18:35:49 #236
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107107214
Spiraal of iets ben ik ook niet van, vriendin van mij heeft daar een flinke ontsteking van gehad, dus ben ik daar wat angstig voor geworden (uiteraard gaat het bij meerdere gewoon goed, maar toch!)
En mocht het hier hetzelfde gaan als het-is-mij, dan is het ook goed.

Gefeliciteerd met Joep! *O*
  zondag 22 januari 2012 @ 18:37:49 #237
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_107107301
Wij gebruiken al 7 jr als anticonceptie condooms. Is onze keuze dat ik geen hormonen wil gebruiken. En manlief vindt dat ook fiijner, dus gesponsored door D...x ;)
En als we vinden dat ons gezin compleet is, dan laat manlief er een knoop inleggen; is zijn eigen keuze ook.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_107108032
Hier de nuvaring, erg tevreden over! En ik geloof dat we een tandje door voelen komen bij Cas!

Fijne avond dames! Tot morgen :*
pi_107108074
De kans op een zwangerschap is eigenlijk gewoon nihil. We gebruiken condooms, dus mits daar wat mis mee is gegaan, kan het niet.
Het is inderdaad een geklooi susie. Maar het werkt, ik voel me beter en het als bij J-net laat vriendlief 'er een knoop inleggen' als ons gezin compleet is.

Buiten dat het spannend is, vind ik het ook gewoon irritant. Mijn lijf doet zoiets niet. Vanaf het moment dat ik op mijn 14e voor het eerst ongesteld wordt, kan ik de klok erop gelijk zetten
Ondanks dat het onmogelijk lijkt, heb ik wel besloten woensdag even Nasr de kruitvat te lopen als er dan nog niks is.

En dan dat stemmetje hè: 'het zal toch niet?'
  zondag 22 januari 2012 @ 19:06:13 #240
100412 mefke79
komt goed!
pi_107108387
hier nu ook even rubbertjes totdat bij manlief de knoop er in gaat. Gelukkig, want ik en hormonen is geen goede combi.
Danic, je weet maar nooit. Wij dachten na Driekus ook: we gaan maar weer proberen. Ik stopte met de pil en was meteen de eerste maand zwanger. Dat ging mis en daarna ben ik niet meer ongesteld geweest tot de geboorte van Tienus.

Het-is-mij, gefeliciteerd!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107108704
Nou ja, we zijn er ook heel nuchter onder. is het zo dan is het zo. Beetje vroeger dan de bedoeling, maar ach
pi_107108976
Mijn kind zegt nijntje! Tijd voor het volgende topic geloof ik :X
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107109143
Nou idd DML, wanneer nou precies?
pi_107109172
Oh lekker kort door de bocht weer, het is ook heel knap van hem! Praat puck al veel?
pi_107109373
Mama, nijntje, kijken en muis. Laatste drie sinds het weekend. Maar nijntje is best moeilijk en hij zegt echt nijntje en niet iets wat er op lijkt.
8 februari is hij één.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107109455
wat knap DML!! wat leuk O+
Wat zijn ze dan ineens groot he?
:)
pi_107109712
DML *O* O+

Ook hier gaat er knoopje in bij manlief. Ik mag geen hormoonhoudende anticonceptie meer en een koperspiraal zie ik niet zitten. En hier komen er niet nog meer kinders, 2 is goed en nog een keer ontzwangeren, ik durf het echt niet meer :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_107110348
Wickie, heb je al eens gekeken naar Essure? Dat zou denk ik mijn keuze zijn als ik zeker weet dat het gezin compleet is :Y
Wanneer ik dat zeker weet is nog de vraag maar voorlopig hoef ik even niet meer zwanger te zijn :X

Ik ga denk ik toch maar aan de Mirena. Staafje (Implanon) was geen succes, de pil wil ik nooit meer, Nuvaring is mijn favo maar kan niet samen met borstvoeding. Ivm zware menstruatie wil ik ook geen koperspiraal.
pi_107110629
Hier gaat het trouwens regelmatig mis met de pampers baby dry s nachts.. Soms gaat het goed op 9 uur, maar soms ook mis op maar 6 uur.. Iemand een alternatief wat beter absorbeert? Of zou het aan de pasvorm liggen of omdat hij op z'n buik slaapt?
pi_107110661
Bartje gaat vooruit!!! Het is nog wel wat zichzelf vooruit slepen met zijn handen, maar gezien zijn capriolen in de box is het echte kruipen ook niet ver meer weg... *O*

Ik ben op zich wel tevreden met de mirena nu, maar het lijkt allemaal wat langer dan de vorige keer te duren tot alles ingeregeld is zeg maar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')