quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wesh denk je je kan me overrulen ouleh?Hier voor je!
sukkel dat mag niet. Ook niet in spoilers. tot over een weekSPOILER: X-rated!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje rare kit-kat.
![]()
Waarom moet je snitchen chai?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
sukkel dat mag niet. Ook niet in spoilers. tot over een week
Hahaha, inderdaad, hem zie ik 'm er voor aan om dat daadwerkelijk te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:46 schreef Sala-adin het volgende:
Van Jajong zou ik het begrijpen, haat liefde relatie tussen jullie dus vandaar
Gangsterchickquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:47 schreef Chai het volgende:
Hoezo? ik snitch toch niet meer dan jullie?
Je doet maar hoor, chagrijnige kutquote:
Sommige zien er niet juicy uit, eerder droge rosbiefquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shit is supposed to be juicy.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wesh denk je je kan me overrulen ouleh?Hier voor je!
Zo mag ie wel.SPOILER: X-rated!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje rare kit-kat.
Nagelfetishquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
dat jij op zulke details let
Heb je al een leuke collectie voor mij gemaakt JB'tje?
Wtfquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nagelfetish.
Wat die collectie betreft moet ik je teleurstellen salaatje, I'm sorry
Hahaha, komt ie weer met zijn plaatjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hou van je.
Ey Allure_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ik dacht dat ik de enige was die het opvielquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ally is niet lief van je, zo kom je gefrustreerd over
Je kan ook gewoon toegeven dat je snitchpoging mislukt isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, komt ie weer met zijn plaatjes.
Ik had een fles drank gekregen surinaams likeur maar die shit brand daaauwd! En ik krijg nog wat maar weet niet wanneer aangezien laatste vandaag in NL aankomtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey Sala, heb jij eigenlijk al die Krie-Kra en Tesi Bon van je matties binnen? Ron.Jeremy zei het gister moest ik er weer aan denken. En welke shit hadden ze nog meer mee uit Su?
Hoezo toegeven? Je mag dat soort plaatjes gewoon niet postenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ik de enige was die het opviel.
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je snitchpoging mislukt is.
Hoedan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf
Je kan alsnog voldoen aan je belofte
Hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad, hem zie ik 'm er voor aan om dat daadwerkelijk te doen. Als wraak omdat hij altijd gepest werd op de basis- en middelbare school en shit. Zelfs nu nog trouwens, 'de boy met rode skinnyjeans'
.
[..]
Gangsterchick.
Ahw, komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:55 schreef Ethanolic het volgende:
Op dagen als deze zou ik willen dat ik nooit geboren was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |