same, op internet altijd onnatuurlijk die vrouwen maar daarbuiten zijn de meeste wel te pruimen als je weet hoe het zaakje gaatquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb geen vrouwen in mijn facebook. Ik heb een hekel aan vrouwen.
Als TS ze zelf zwanger heeft geprikt, vind ik het iets waar we respect voor kunnen hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:52 schreef Nobu het volgende:
Ik zou me maar eens zorgen gaan maken over de opbouw van je vriendengroep als een op de tien een zwangere vrouw is.
Ik gebruik ze en daarna laat ik nooit meer van me horen. Zo is hoe je vrouwen moet aanpakken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
same, op internet altijd onnatuurlijk die vrouwen maar daarbuiten zijn de meeste wel te pruimen als je weet hoe het zaakje gaat
Je kan echt niks doen zonder een attention whore te zijn hequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:58 schreef TimMer1981 het volgende:
Ach ja: hebben ze geen kind dan posten ze wel hun hond/kat/zichzelf. Attention whores noemen we dat...
Ik doe altijd mijn uiterste best om dat te voorkomen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
Als TS ze zelf zwanger heeft geprikt, vind ik het iets waar we respect voor kunnen hebben
Bij elkaar komen om zielig te gaan huilen om die gemene vrouwen die jullie niet kunnen handelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef mafkees10 het volgende:
Ik lees dat ik gelukkig niet de enige ben. Hoe lossen wij dit dus op mannen?
Bedankt voor je tipquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Bij elkaar komen om zielig te gaan huilen om die gemene vrouwen die jullie niet kunnen handelenhomo's
Abonnement op statusupdates uit zetten, zo moeilijk is het niet, hoef je ze nog niet eens te unfrienden ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef mafkees10 het volgende:
Ik lees dat ik gelukkig niet de enige ben. Hoe lossen wij dit dus op mannen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |