Even wat anders; het lijkt wel of het heerst tegenwoordig die chaotische users.quote:
Wintergriepjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Even wat anders; het lijkt wel of het heerst tegenwoordig die chaotische users.
Ik leer ook graag, alleen zou de leerstof iets uitgebreider moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef allesbeterweter het volgende:
Eindeloze discussies zullen nooit helpen bij een massa en is wazige-tijdverdrijf ,tijd=geld en geld=duur?
Korte statements en de punten gaan opzoeken is het Antwoord als je wilt leren?
Lappen tekst die niet worden gelezen (had ik al geprobeerd) en een totaal plaatje geven met tekst en uitleg staan al op Wiki-pedia.
Mensen weten alles al? Ik niet ik leer graag.
Wat wil je weten dan ? waar zou je meer informatie over willen hebben. Misschien dat ik je kan helpen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik leer ook graag, alleen zou de leerstof iets uitgebreider moeten zijn.
Ik bedoel het meer in het algemeen. Vind het fijn om wat langere teksten te lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan ? waar zou je meer informatie over willen hebben. Misschien dat ik je kan helpen ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:21 schreef Copycat het volgende:
Denk je dat ze die aandacht echt vast hebben weten te houden? En de deur naar mogelijkheden hebben geopend? Ik denk het niet, daarvoor is het te versnipperd, te abstract en te amateuristisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |