quote:In de media komen, verkoopt ook.... Maakt niet uit of dat positief of negatief is
Op zaterdag 24 januari 2004 13:38 schreef noplayer het volgende:[..]
ik denk dat mensen nu eerder het album van extince laten liggen, aangezien brain geen nieuw album heeft liggen in de winkel heeft dit dus niets met betere verkoop te maken
quote:heeft die grappenmaker van de Power Unlimited nu ook een videoclip?
Op zaterdag 24 januari 2004 13:49 schreef Twizla het volgende:
Hij komt voor in die nieuwe clip van Skate the Great
op het album Vitamine E vond ik hem niet echt iets vernieuwends brengen, leuke diss tegen Def P...
"Maar dat foutje met die ponk hij blijft maar dissen. Hoe heet hij ook alweer, hij ziet eruit om op te pissen."
hij kan zich beter 100% inzetten voor de PU, Gamekings en chickies regelen dan ook komen rappen in een scene die steeds volwassener begint te worden en geen plek meer heeft voor "Net-Niet-Emcees".
[Dit bericht is gewijzigd door noplayer op 24-01-2004 14:18]
quote:ja en ik vind er niks aan!
Op zaterdag 24 januari 2004 14:11 schreef noplayer het volgende:[..]
heeft die grappenmaker van de Power Unlimited nu ook een videoclip?
op het album Vitamine E vond ik hem niet echt iets vernieuwends brengen, leuke diss tegen Def P...
"Maar dat foutje met die ponk hij blijft maar dissen. Hoe heet hij ook alweer, hij ziet eruit om op te pissen."hij kan zich beter 100% inzetten voor de PU, Gamekings en chickies regelen dan ook komen rappen in een scene die steeds volwassener begint te worden en geen plek meer heeft voor "Net-Niet-Emcees".
quote:Dat gaat toch geen hit worden..
Op zaterdag 24 januari 2004 14:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Skate kon gewoon niet achterblijven. Extince en Deams hebben al het nodige uitgebracht. Het nummer stelt opzich vrij weinig voor, maar Extince gunt Skate gewoon een kleine hit, als dank voor een lang durende vriendschap.
quote:hangt van je defenitie van het woord hit af. Top 10 zal het niet worden, maar hij krijgt airplay en daarom schnabbels. De eerste boekingen komen al binnen en die leveren toch weer een leuk zakcentje op
Op zaterdag 24 januari 2004 14:54 schreef westrtp het volgende:Dat gaat toch geen hit worden..
quote:hehe lees je die smsjes nooit bij TMF als skate zn clip voorbij komt? Oeh lovend, dit wordt een hit!
Op zaterdag 24 januari 2004 14:54 schreef westrtp het volgende:[..]
Dat gaat toch geen hit worden..
quote:nee die smsjes lees ik nooit..en ik zag hem toevallig een keer voorbij komen.Ik heb het niet echt op tmf.Met die Jeroen Post " als je geen tmf-id heb dan hoor je er niet bij "
Op zaterdag 24 januari 2004 15:40 schreef Ez3 het volgende:[..]
hehe lees je die smsjes nooit bij TMF als skate zn clip voorbij komt? Oeh lovend, dit wordt een hit!
Foto van Extince, Brainpower, de Bijlmer en een onheilspellende lucht in elkaar ge-photoshopt............... ![]()
quote:goeie!!
Op zaterdag 24 januari 2004 16:03 schreef noplayer het volgende:
Brainpower VS ExtinceFoto van Extince, Brainpower, de Bijlmer en een onheilspellende lucht in elkaar ge-photoshopt...............
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:03 schreef noplayer het volgende:
Brainpower VS ExtinceFoto van Extince, Brainpower, de Bijlmer en een onheilspellende lucht in elkaar ge-photoshopt...............
De Nederlandse versie van de East/West Coast war is geboren. Breda Vs. Amsterdam
quote:Tony, misschien dat jij dit nog weet: hoe heet die track van Deams in die limo? Met die halfnaakte chicks op de achterbank? Beste X-rated videoclip als ik me herinner?
Op zaterdag 24 januari 2004 14:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Skate kon gewoon niet achterblijven. Extince en Deams hebben al het nodige uitgebracht.
quote:je maakt het nu wel heel spannend
Op zaterdag 24 januari 2004 16:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
De Nederlandse versie van de East/West Coast war is geboren. Breda Vs. Amsterdam
quote:Mad Game, heerlijke track met obscure beats
Op zaterdag 24 januari 2004 16:07 schreef MaartenHG het volgende:Tony, misschien dat jij dit nog weet: hoe heet die track van Deams in die limo? Met die halfnaakte chicks op de achterbank? Beste X-rated videoclip als ik me herinner?
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Mad Game, heerlijke track met obscure beats
quote:North/South war dan meer. Doe mij maar Breedje Da. Ik geloof er wel in dat de Exter dit niet op zich laat zitten.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
quote:1 keer was niet genoeg
Op zondag 25 januari 2004 19:30 schreef Lieeu het volgende:
AHUM! Nounuonou vette distrack van brainpower hoor...1 minuut intro, 2 minuten refrein en 2 outro...en 3 minuten diss waarin hij aangeeft een kiddie cash-in mediahoer te zijn ('we konden samen cash maken', 'de kinderen van tegenwoordig weten niet wie die extibnce is maar weten zeker wat brainiac shit is')
OF het is Antwerpen vs. Oosterhout dan want daar zijn ze respectievelijk geboren.. of gewoon AMSTERDAM battle want ze reppen allebei Amsterdam toch
Maar Extince is gewoon de man, heb m live gezien pas in mijn woonplaats, DE woordkunstenaar, een sfeertje van heb ik jouw daar....
De "Flow" die Extince heeft op zijn nieuwe album, plus de woordgrappen, daar kan Brainpower nog niet aan tippen in duizend jaar...
Dus PJC Kops is de Bomb Diggi
Ik hou toch wel zwaar van osdorp posse muziek. Wil wel ff bij vermelden dat die extince het zeker niet slecht doet. Ik ben alleen van het wat hardere werk (ik weet niet of er ooit iemand naar een O.P optreden is geweest dat is echt vette shit). Ik denk dat die dis van de O.P. een beetje zwaar opgeblazen is en zo niet bedoelt.
Verder wil ik ff zeggen dat ik die brainpower niet kan zien. Het mag toch wel duidelijk zijn dat die knakker nep is. Die vent is zichzelf toch niet man. Met z'n dope en weet ik veel wat allemaal. Wannabee amerikaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |