[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil op 19-01-2004 20:01]
quote:Pure onzin. Je kan best naar beide luisteren en Extince heeft ook zeer slechte dingen uitgebracht, ik hoef het compleet waardeloze album Vitamine E maar te noemen, maar met dit album komt hij zeer goed terug. Hij blijft echter de prins en geen koning. Die positie wordt binnenkort overgenomen door Opgezwolle, BRAAF, VSOP of een andere groep uit de "3e generatie"
Op maandag 19 januari 2004 19:44 schreef MaartenHG het volgende:
Snap je het nog steeds niet dan? Als je naar commerciele troep luistert als Extince dan ben je gewoon niet dope weet je... Onderhonden is tenminste echte underground hiphop jowwwwwwwwwwwwww dat wel ergens over gaat....![]()
En dat underground/commercieel gedoe is in Nederland natuurlijk absurd, want de OP heeft nog steeds het best verkochte Nederhop album met Afslag Osdorp. Dat tussen Extince en de OP is onderling bijgelegd, maar de "fans" blijven doorzeuren.
Luister gewoon naar beiden of respecteer het tenminste
[Dit bericht is gewijzigd door dribbel79 op 19-01-2004 19:59]
quote:Heb je de
Op maandag 19 januari 2004 19:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Pure onzin. Je kan best naar beide luisteren en Extince heeft ook zeer slechte dingen uitgebracht, ik hoef het compleet waardeloze album Vitamine E maar te noemen, maar met dit album komt hij zeer goed terug. Hij blijft echter de prins en geen koning. Die positie wordt binnenkort overgenomen door Opgezwolle, BRAAF, VSOP of een andere groep uit de "3e generatie"En dat underground/commercieel gedoe is in Nederland natuurlijk absurd, want de OP heeft nog steeds het best verkochte Nederhop album met Afslag Osdorp. Dat tussen Extince en de OP is onderling bijgelegd, maar de "fans" blijven doorzeuren.
Luister gewoon naar beiden of respecteer het tenminste
(ps: ik luister ook naar beide, maar om te gaan zeggen dat VSOP of Opgezwolle de aanstaande nederhopkoningen zijn van NL en dat Vitamine E een waardeloos album is vind ik wat te ver gaan...)
[Dit bericht is gewijzigd door MaartenHG op 19-01-2004 20:23]
quote:Je vergeet Def Rhymz!
Op maandag 19 januari 2004 19:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hij blijft echter de prins en geen koning. Die positie wordt binnenkort overgenomen door Opgezwolle, BRAAF, VSOP of een andere groep uit de "3e generatie"
quote:Die vergeet ik niet, dat valt onder de noemer Chingy50centskihutbauerkutmuziek
Op maandag 19 januari 2004 22:44 schreef Silencio het volgende:Je vergeet Def Rhymz!
![]()
![]()
quote:Doe mij maar braakwater.
Op maandag 19 januari 2004 19:58 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ga een spraakwater halen, iemand ook eentje?
quote:Ik heb 'm net nog eens geluisterd en ik vind het totaal waardeloos. Cliché beats en semi grappige texten, ik baal er nog steeds van dat ik geld voor dat schijfje betaald heb
Op dinsdag 20 januari 2004 13:58 schreef dunniecash het volgende:
Eh sorry Tony, maar Vitamine E een waardeloos album noemen, gaat toch écht te ver hoor aue. Sterker nog, ik vond het een best wel dope album. Uit m'n hoofd zo die tracks die ik dope vond.. "Madam Jeanette", "Spelregels", "Het Volgende Hoofdstuk" met Skate, "Grootheidswaan", "De Avonturen van de Exter-o-Naldus", "Vitamine E" .. shit man, dat zijn bijna alle tracks van het album!!.
JIJ KOOPT CD'S TONY!
.
[Dit bericht is gewijzigd door dunniecash op 20-01-2004 18:10]
quote:Dat laatste klopt
Op dinsdag 20 januari 2004 18:09 schreef dunniecash het volgende:
Volgens mij ben je gewoon chagrijnig Tony.
O wacht, kijk, daar komt de aap uit de mouw:JIJ KOOPT CD'S TONY!
.
En morgen heb ik misschien wel de nieuwe CD in huus!
quote:moet je horen
Op woensdag 21 januari 2004 10:43 schreef Jarno het volgende:
Hiphop is een vak en Extince is de vakman!.
.
En dat gelul over weinig inhoudsloze teksten: alsof Amerikaanse/Engelstalige rappers zo veel te melden hebben. Om over Franse rappers helemaal maar niet te beginnen (9 vd 10 mensen hier die daar naar luisteren verstaan die teksten echt niet).
Alleen omdat je het nu wél goed verstaat en begrijpt zou het opeens lame zijn of nergens over gaan? Boeien, taaltechnisch is het erg sterk (zie stukje hierboven) en daarbij flowt hij goed, lekker dus
.
Daarnaast ging ik gister op pad om de nieuwe Extince te halen. 16 Euro bij de desbetreffende winkel waar ik was (Musicland, Ferdinand Bolstraat, Amsterdam). Door de andere CD's bladerend, stond ik te twijfelen over die prijs.. toen zag ik Daily Operation & The Moment Of Truth (Gang Starr) plus Soul Survivor van Pete Rock.. elk voor 8 euro.. dus heb ik die maar meegenomen, en heb ik de nieuwe Extince nog maar even laten liggen. Komt binnenkort wel.
quote:Als je goed luistert, dan hoor je toch duidelijk dat het een diss track richting Def Rhymz is.
Op woensdag 21 januari 2004 17:23 schreef dunniecash het volgende:
Word @ keeper. Alsof bijv. Spraakwater op Binnenlandse Funk ook maar ergens over gaat
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:23 schreef dunniecash het volgende:
Mensen die claimen dat ze Extince diggen voor z'n inhoudsvolle teksten zijn hypocrieter dan Rob Oudkerk die z'n cache leegt nadat ie hookers.nl weer heeft bezocht.
Maareuhm, ik heb 'm hier liggen, voor 15,41. Toch 59 cent
quote:Def Rhymz? Was die gast muzikaal al geboren in '95 dan? Spraakwater is niks geen diss. Kaal of Kammen wel, richting Def P / Osdorp Posse dan welteverstaan.
Op woensdag 21 januari 2004 18:38 schreef Silencio het volgende:
Als je goed luistert, dan hoor je toch duidelijk dat het een diss track richting Def Rhymz is.
Def Rhymz hoef je niet te dissen, dat doet ie zelf al.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:20 schreef keeper het volgende:
machtige, krachtige, Drs. P-achtige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |