De rest van het album; Klinkt heel aardig, maar vooralsnog heb ik niet echt de indruk dat 'ie het niveau haalt van "Binnenlandse funk".
Maar goed, dat is mijn mening.
quote:Bij Concerto ook, 15 euro
Op vrijdag 16 januari 2004 15:09 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Hij ligt al bij de Free Record Shop hoor!
quote:mening genoteerd. Volgende !
Op zaterdag 17 januari 2004 20:14 schreef whosvegas het volgende:
Ik hoop dat we niks meer van dat irritante gastje horen
Die stem/gast kun je toch niet serieus nemen? Dit gaat nergens over man, hoewel sommige beats wel lekker zijn
Nee doe mij maar Subwoofers van de Onderhonden
Dus imo zeker niet zo goed als Vit. E of Bin. Funk, maar nog stteds wel aardig
Extince is voor mij de loser van het jaar.
quote:Ach, op een volgend nummer dist Braintje Extince weer, zo gaat dat toch al jaren in de hiphop?
Op maandag 19 januari 2004 12:37 schreef Forumschorem het volgende:
Beetje sneu om Brain te dissen, terwijl ze allebei in het commerciele schuitje verkeren. Hij probeert gewoon heel sneu alle aandacht weer op hem te vestigen dmv een dis, en een boel lui hebben dat niet door.Extince is voor mij de loser van het jaar.
Alleen is Extince de winner van het jaar, omdat ie zo flexibel op de tekst wiebelt...
quote:En Brainpower al helemaal niet joh...
Op maandag 19 januari 2004 12:45 schreef Jarno het volgende:
Mij kunnen die 'disses' echt niks schelen hoor.
quote:Brain rapt die nepartiest er helemaal uit.
Op maandag 19 januari 2004 12:51 schreef Love Mae King het volgende:[..]
En Brainpower al helemaal niet joh...
quote:Daar zijn de meningen over verdeeld, en da's heel niet erg...
Op maandag 19 januari 2004 14:23 schreef Forumschorem het volgende:[..]
Brain rapt die nepartiest er helemaal uit.
Extince is uiteindelijk toch beter
quote:En dat boeit omdat...?
Op maandag 19 januari 2004 14:23 schreef Forumschorem het volgende:[..]
Brain rapt die nepartiest er helemaal uit.
Extince is nooit wat geweest en al helemaal niet nadat ie ruzie ging maken met de OP.
Gelukkig 24 Januari het nieuwe Album van de Onderhonden - Afblaffers
quote:Ook nog een genuanceerde onderbouwing voor deze stelling?
Op maandag 19 januari 2004 16:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Album geluisterd! BAGGER!
quote:Ja hoor
Op maandag 19 januari 2004 16:46 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Ook nog een genuanceerde onderbouwing voor deze stelling?
Ik vindt z'n beats af en toe wel leuk, worden alleen erg irritant na 5 nummers.
De teksten slaan helemaal nergens op (zoals altijd bij Extince) en goede teksten vindt ik toch wel 1 van de, al dan niet, het belangrijkste bij Nederhop.
quote:Volgende
Op maandag 19 januari 2004 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vindt
Naja, ieder z'n ding weet je. Ik vind Extince's flow veel relaxter en het klinkt meer 'naturel' dan bij Brainpower. Die komt laatste tijd beetje te geforceerd vind ik.. Laatst was er een gratis track te downen op mcbrainpower.nl "Mening" ofzo en dat vond ik weer helemaal niks.. terwijl die shit van Brain's eerste album echt dope was. Tweede album vond ik eigenlijk niet zo veel aan. En die shit van de Onderhonden enzo, dat doet me al helemaal niks..
quote:helemaal mee eens, eerste brainpower album was ngo niet zo slecht, extince flowt relaxed en heeft tenminste funk in z'n beats, dat kan je van de op en de onderhonden niet zeggen, altijd van die mislukt duistere beats
Op maandag 19 januari 2004 17:43 schreef dunniecash het volgende:[..]
Volgende [afbeelding]
Naja, ieder z'n ding weet je. Ik vind Extince's flow veel relaxter en het klinkt meer 'naturel' dan bij Brainpower. Die komt laatste tijd beetje te geforceerd vind ik.. Laatst was er een gratis track te downen op mcbrainpower.nl "Mening" ofzo en dat vond ik weer helemaal niks.. terwijl die shit van Brain's eerste album echt dope was. Tweede album vond ik eigenlijk niet zo veel aan. En die shit van de Onderhonden enzo, dat doet me al helemaal niks..
quote:Snap je het nog steeds niet dan? Als je naar commerciele troep luistert als Extince dan ben je gewoon niet dope weet je... Onderhonden is tenminste echte underground hiphop jowwwwwwwwwwwwww dat wel ergens over gaat....
Op maandag 19 januari 2004 17:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
helemaal mee eens, eerste brainpower album was ngo niet zo slecht, extince flowt relaxed en heeft tenminste funk in z'n beats, dat kan je van de op en de onderhonden niet zeggen, altijd van die mislukt duistere beats
(ze waren laatst in de studio bij 3FM en Giel zette toen Extince op, Def P en z'n bruinwerkers meteen beetje lacherig doen enzo, beetje zielige vertoning)
quote:Ben ik niet met je eens. Brain z'n eerste album was idd zeer aardig, de 2e zeer matig. Die beats van Extince zijn op dit album minder funky en iets duisterder, dus iets meer mijn ding.
Op maandag 19 januari 2004 17:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
helemaal mee eens, eerste brainpower album was ngo niet zo slecht, extince flowt relaxed en heeft tenminste funk in z'n beats, dat kan je van de op en de onderhonden niet zeggen, altijd van die mislukt duistere beats
De onderhonden hebben een hele andere stijl. Dat kan je totaal niet vergelijken met Extince of Brain. Maar je kan ze niet mislukt noemen, daarvoor is de productie te goed en professioneel.
Het kan je ding niet zijn, maar Def P. en de rest van de mensen die op De Posse stonden, hebben de Nederlandstalige hiphop scene opgebouwd vanuit het niets. En daar mag iedereen best een beetje meer respect voor hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |