abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16304276
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 01:52 schreef keeper het volgende:

Ja ok, maar dat komt ook omdat de OP nou ook niet en masse gedraaid wordt op tv/radio. Een Brainpower/Extince beef zou wat dat betreft commercieel interessanter zijn. Ook nu populariteit van MC Battles enzo toeneemt.

Laten we het hopen, maar laat ze het dan wel live on stage doen. Een diss track schrijven is opzich niet zo moeilijk, uit het hoofd onderscheiden de mannen zich van de mietjes
quote:
Hej niks mis met Duits(e hiphop) he !
Zolang ze het niet met een brabantse tongval doen vind ik alles best
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16304301
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 01:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Laten we het hopen, maar laat ze het dan wel live on stage doen. Een diss track schrijven is opzich niet zo moeilijk, uit het hoofd onderscheiden de mannen zich van de mietjes
Ach, het voordeel van singletjes tegen elkaar uitbrengen is wel weer dat je wat betere kwaliteit disses krijgt. Maar goed, wachten is idd op Brain's weerwoord .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_16304328
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:38 schreef hbuurt het volgende:
ah jammmer ik hoopte al dat ie dood was...
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16305278
Ik vind die Duitse shit van TeRilekst juist dope op Euro Express.. "ich bin immer zu relaxed" hahahahha . En tekstueel gezien is dit album JUIST de shit Tony!

"Ik blijf PIMpen tot ik een FORTUYN heb" .. "jongens en meisjes, dames en heren/ik ben relaxed als een onbewoond eiland, dus probeer me nou niet te koloniseren" .. "me echte naam is peter ja, je dacht dat ik loog, m'n spidermankostuum is net gewassen hij is nog niet droog" ... "2 poesen krabden elkaar zowat de ogen uit/en vochten zwaar menens/ik voelde me gevleid, want deze strijd ging om mn penis" .. " En kijk is, hier is de grootste rapper die ons land rijk is/Kreeg geld van Umbro maar ik loop gewoon op Nikes" .. "Net zo als Jaap, ik heb Jongbloed".

Damn, fucking dope man..

pi_16307273
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:16 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Thanks voor de link. Strak album

en @ Rolex, tis flexibel als
[afbeelding] arbapappa

pi_16307346
Ik heb het nog niet echt goed kunnen checken maar wat ik gehoord heb ik zeker niet slecht. Extince is terug met die frisse ouderwetse nonchalante flows!

Ga dit album zeker halen als hij in de winkels ligt!

pi_16307748
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 04:17 schreef dunniecash het volgende:
En tekstueel gezien is dit album JUIST de shit Tony!
Qua woordgrapjes misschien wel, qua inhoud is het vrij magertjes
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16309639
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Qua woordgrapjes misschien wel, qua inhoud is het vrij magertjes
Oh je had liever politieke diepgang verwacht?

Oh nee dat zit al in Play Station

pi_16309677
Ik moet zeggen dat dit album (na 1 beluistering!) ook niet direct de swing had van vorige. Ik mis de krakers, iets, geen idee. Toen ik daarna Binnenlandse Funk opzette was het echt zo'n groot verschil! Maar misschien is het wennen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_16309887
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:47 schreef MaartenHG het volgende:

Oh je had liever politieke diepgang verwacht?

Oh nee dat zit al in Play Station

Niet direct, maar een track als Jonge Ouders had niet misstaan. Nu is het vooral een aardig album dat op "Doorgaan" nauwelijks boven woordspelingen uitkomt, opzich niet erg, maar het zorgt er wel voor dat hij nog steeds wordt gezien als grappenmaker, terwijl hij meer kwaliteit heeft
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16310353
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Niet direct, maar een track als Jonge Ouders had niet misstaan. Nu is het vooral een aardig album dat op "Doorgaan" nauwelijks boven woordspelingen uitkomt, opzich niet erg, maar het zorgt er wel voor dat hij nog steeds wordt gezien als grappenmaker, terwijl hij meer kwaliteit heeft
Ik vind het juist fijn om niet telkens naar zulke zware teksten te luisteren. Gewoon lekker licht en funky! Altijd een sterk punt van Extince geweest. Maar goed, dit album is iig zeer de moeite waard om aan te schaffen. Ga vandaag 's ff kijken of ik hem ergens kan scoren...
pi_16311159
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 01:14 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Jordy: album heeft al een bestemming gekregen, helaas voor jou.

een goed nederhopalbum? een top 3 dan met uitleg erbij.

1. Onderhonden - Subwoefers
-knip-

2. Osdorp Posse - Geendagsvlieg
-knip-

3. Dwaalspoor - Demo
-knip-

Verder:
ABN - ABNormaal
Def P - Cryptokilostijl
Casto - Castoned

Nederhop zoals Nederhop bedoeld is...

Bij de eerste 2 kan ik me volledig bij aansluiten, de 3e ken ik niet en zou ik Osdorp Posse - Tegenstrijd voor in de plaats zetten.

Subwoefers was echt prachtig

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16312933
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 12:13 schreef MaartenHG het volgende:

Ik vind het juist fijn om niet telkens naar zulke zware teksten te luisteren. Gewoon lekker licht en funky! Altijd een sterk punt van Extince geweest. Maar goed, dit album is iig zeer de moeite waard om aan te schaffen. Ga vandaag 's ff kijken of ik hem ergens kan scoren...

Er is ook niks verkeerds aan, hij krijgt nu alleen een stickertje van grappenmaker, maar hij durft het niet aan niet om andere zaken aan te kaarten, iets wat de "nieuwe" generatie wel doet. Die wisselen het wat meer af. En iedereen weet dat hij tot meer in staat is, maar op een enkele uitzondering na blijft het veilig
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16313121
Ik vind het juist dope die relaxte stylo.. niet van die zogenaamde self-conscious rhymes waar Raymzter mee wil komen. Dat vind ik zo corny, zo'n track als "Data Surveillance"ofzo. Nee geef mij maar gewoon die funky beats met die losse kletsmajoor flows.. helemaal de shit.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 14:03:46 #115
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16313404
ik wil dat nieuwe album echt hebben, dus dat wordt nog 3 dagenw achten (19 jan toch?) verder kan extince's nieuwe shit niet slechter zijn dan dat van Def P want dat eeuwige gezeur over respect sucked echt... voor de rest vind ik het wel een chille kerel
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_16314134
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:53 schreef dunniecash het volgende:
Ik vind het juist dope die relaxte stylo.. niet van die zogenaamde self-conscious rhymes waar Raymzter mee wil komen. Dat vind ik zo corny, zo'n track als "Data Surveillance"ofzo. Nee geef mij maar gewoon die funky beats met die losse kletsmajoor flows.. helemaal de shit.

Dan noem je ook iemand ja. Maar VSOP, BRAAF, Gekste NUA, Opgezwolle of Spacekees en Terlikekst brengen ook die combinatie tussen chillen en soms wat serieuze texten. Die track zure uitval is trouwens qua beats wel heel erg vet

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16315362
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:03 schreef Mons het volgende:
ik wil dat nieuwe album echt hebben, dus dat wordt nog 3 dagenw achten (19 jan toch?) verder kan extince's nieuwe shit niet slechter zijn dan dat van Def P want dat eeuwige gezeur over respect sucked echt... voor de rest vind ik het wel een chille kerel
Hij ligt al bij de Free Record Shop hoor!
pi_16319790
Nou van die artiesten die jij noemt ken ik echt wel wat nummers maar om nou te zeggen dat zij met inhoud komen ofzo.. vind ik niet. Zit ik persoonlijk ook helemaal niet op te wachten. Geef mij van de Gekste NUA maar gewoon die Roodkapje teksten hahah .
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:51:30 #120
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_16321170
Ben ik de enige bij wie dat album hapert als een ontzettende nu?
pi_16322443
Extince is terugger dan ooit!

"Regelneef" is de huidige favoriet (maar da's morgen vast weer anders...)

"Is het echt allemaal waar wat je zegt?"

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_16322505
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:43 schreef Love Mae King het volgende:
Extince is terugger dan ooit!

"Regelneef" is de huidige favoriet (maar da's morgen vast weer anders...)

"Is het echt allemaal waar wat je zegt?"

Ik vind de openingstrack "Voorprogramma" met die zin nu mijn favoriet (krijg het niet uit mijn kop), maar da's morgen ook weer anders!
pi_16323399
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ben ik de enige bij wie dat album hapert als een ontzettende nu?
Ja, denk t wel, bij mij doet ie t perfect
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:20:20 #124
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_16325177
Ik heb toevallig vorige week Vitamine E gekocht. Binnenlandse Funk heb ik helaas nog niet maar (maar ken ik uiteraard wel) en deze nieuwe is ook weer erg gaaf. Ik ga helemaal met jou mee Dunnie...

Juist die relaxte stijl in combinatie met die woordgrappen doen t m. Ik vind die sticker dan ook totaal niet erg...

pi_16329151
Als ik rap met een zachte G wil luister ik wel naar 2-Zwaard. Erg goeie groep imo, hebben echt een eigen stijl. Jammer dat hun nieuwe album zo lang uitgesteld is.

MP3s zijn trouwens te vinden op hun website.

Gekste NUA is inderdaad ook dope

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')