quote:Misschien is er ook een nederlandse versie als reclame deuntje geweest, maar de versie die ik bedoel was toch echt geheel engels.
Op donderdag 18 juli 2002 15:15 schreef _Osiris_ het volgende:
[..]
milkshake rap was a een reclame deuntje b zijn 1ste nederlandse text
daarvoor rapte ie engels toen was ie zelfs nog wel een beetje dope.
[..]
quote:Misschien moet je eens naar zijn teksten luisteren, ok hij zegt het niet zo vaak en overdreven als Def Rhymz maar het komt irritant veel erin voor. Ik denk dat hij nu de teksten van Eminem aan het vertalen is en ermee in het nederlands uitkomt, hoger schat ik hem nog steeds niet in.
Op donderdag 18 juli 2002 18:48 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Hij's Def "schreeuwlelijk" Rhymez niet
En als iemand nog de originele CD van binnenlandse funk wil...je mag hem gratis bij me komen ophalen, echt slechtste album ever.
mag 't anders ook met de post? 'k betaal de kosten wel...
quote:neej dank je ik heb hem al...
Op donderdag 18 juli 2002 22:20 schreef ArTiC het volgende:[..]
En als iemand nog de originele CD van binnenlandse funk wil...je mag hem gratis bij me komen ophalen, echt slechtste album ever.
quote:Jordy: album heeft al een bestemming gekregen, helaas voor jou.
Op dinsdag 23 juli 2002 23:44 schreef dethoom het volgende:[..]
neej dank je ik heb hem al...
wat vind jij een goed nederhop-album dan?
een goed nederhopalbum? een top 3 dan met uitleg erbij.
1. Onderhonden - Subwoefers
4 van neerlans beste rappers (def P met 'jong talent' Casto, Remon en Loco Motief) en 2 super Dj's/Beatcreators (Seda en Warlock) zorgen op dit album voor het ultieme luistergenot, harde en relaxte beats wissselen elkaar af onder geniale en humoristische teksten die niet alleen origineel zijn maar ook herkenbaar. Geen rijm wordt afgebroken met zelfverzonnen woorden of 'lalala' of iets dergelijks. Enkele heerlijke instumentale nummers die als intro gebruikt worden op het opeenvolgende nummer. Dit is DE nederhopplaat ever, het wachten is op de opvolger die hopenlijk eind dit jaar zal verschijnen. Topnummers: Gekte van de Wetenschap, Culinaar en het geweldige intro: Subwoefers
2. Osdorp Posse - Geendagsvlieg
Tekstueel onovertroffen, Def P trekt zijn sabel en snijdt zo'n beetje alle maatschappelijke problemen aan, van de belasting naar depressieve mensen en van covermuziek naar geboortebeperking, Seda verzorgt weer de vette beats en Blind Justice ragt mee op enkele nummers. Hoogtepunt is Onkwetsbaarheid is Eenzaamheid met Henny Vrienten die samen met de OP laat horen dat hip hop meer is dan het dissen van anderen en rappen over geld en vrouwen. Dit album draait goed weg als sfeermuziek maar ook om eens lekker goed naar te luisteren.
3. Dwaalspoor - Demo
Een mooie derde plaats voor de mannen van Dwaalspoor, heerlijke beats van Afgelast en lekkere rijms van Enec en Zira maken deze demo tot een waar luisterfestijn, nummers over het milleniumprobleem, drugs- en gokverslaafde mensen en zinloos geweld geven ook aan dit album geweldige teksten, dit album leverde dwsp een contract op bij Djax maar het album kwam er nooit, Dwaalspoor heft zich per 21 september op na precies 5 jaar. Nederlands grootste talent als groep zijnde in mijn ogen, helaas helaas. De teksten waren scherp, de beats dodelijk maar er staat niemand meer achter het nederhopkanon om het te bedienen.
Verder:
ABN - ABNormaal
Def P - Cryptokilostijl
Casto - Castoned
Nederhop zoals Nederhop bedoeld is...
quote:Dat is jouw mening, niet de mijne
Op donderdag 25 juli 2002 11:25 schreef Buddha_Monk het volgende:extince is dus echt wel goed en zijn eerste album binnenlandse funk is echt een heerlijk cdeetje...
Ennuh....ik heb gewoon antwoord gegeven op de vraag van de topicstarter!
quote:Dat andere mensen een andere mening hebben wil nog niet zeggen dat ze maar meteen hun mond moeten houde. Of ben je soms communist?
Op donderdag 25 juli 2002 11:25 schreef Buddha_Monk het volgende:
wat een trieste 'anti-extince' reacties hier allemaal zeg... extince is dus echt wel goed en zijn eerste album binnenlandse funk is echt een heerlijk cdeetje... als je niks nuttigs te melden hebt blijf hier dan weg...
Fok censuur
quote:Drukte van jewelste gaat ie heten toch??
Op donderdag 21 augustus 2003 14:51 schreef noplayer het volgende:
jezus, niemand heeft de playstation 3 rap nog gehoord.. neeeee en niemand weet dat die single staat op z'n nieuwe album die binnenkort uitkomt..
En die singel heb ik al gehoord, die kon je een tijdje gelee downen van zijn site.
kan niet wachten
Playstation 3 vond ik 1 van de beste tracks van het jaar
check
Extince - Vooral doorgaan (voor degene die het niet weten --> diss naar Brainpower). Te vinden op http://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=2927 en dan ongeveer de 4e post.
quote:19-01-04 new album
Op dinsdag 13 januari 2004 19:17 schreef oncrea het volgende:
nog een week maar aightcheck
Extince - Vooral doorgaan (voor degene die het niet weten --> diss naar Brainpower). Te vinden op http://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=2927 en dan ongeveer de 4e post.
Ontopic: Ik denk dat ie in Amsterdam zit.
een beetje evolutie weetje
quote:Aan Playstation 3 te horen is het wel iets anders geworden, maar nog steeds zeer funky!
Op dinsdag 13 januari 2004 19:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:
ben wel benieuwd wat voor album het word, of het veel veranderd is tov vorige albums bijvoorbeeld ook.een beetje evolutie weetje
quote:Al weken niet...
Op dinsdag 13 januari 2004 19:36 schreef DJ_Fritz het volgende:
www.extince.nl doet het niet echt of ligt dat aan mij?
quote:wat heeft playstation 3 er dan mee te maken? maar ben benieuwd.
Op dinsdag 13 januari 2004 20:03 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Aan Playstation 3 te horen is het wel anders geworden, maar nog steeds zeer funky!
quote:De prins is niet te stoppen
Op dinsdag 13 januari 2004 20:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Extince mag van mij wel wegblijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |