abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5042974
Ok.... Ik vroeg me af..

Wie vind Extince hier chill en...

WAAR IS DE PRINS EXTINCE!!!!

Ik heb al een poosje niks van hem vernomen, misschien kijk ik wel verkeerd, misschien bezoek ik de verkeerde websites..

Maar ik kom hem bijna nergens meer tegen..

Is hij ermee gekapt.. of doet hij gewoon even rustig aan?

dinsdag 16 juli 2002 @ 23:31:59 #2
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_5042993
Eendagsvliegje misschien?
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:35:39 #3
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_5043054
Hij ligt in mijn kelder en de laatste keer dat ik keek leefde hij nog.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:38:24 #4
22165 hbuurt
still one breed apart
pi_5043105
ah jammmer ik hoopte al dat ie dood was...
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:45:43 #5
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_5043207
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:38 schreef hbuurt het volgende:
ah jammmer ik hoopte al dat ie dood was...
een kleine dienst die ik je graag bewijs.
pi_5043223
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:35 schreef Summoner het volgende:
Hij ligt in mijn kelder en de laatste keer dat ik keek leefde hij nog.
Potverdomme, wie is dan in godsnaam die gast die in mijn keukenkast zit ???
:{
pi_5043265
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:46 schreef SODA het volgende:

[..]

Potverdomme, wie is dan in godsnaam die gast die in mijn keukenkast zit ???

Ross of Iba?
pi_5043287
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:31 schreef ROEN het volgende:
Eendagsvliegje misschien?
De beste man had in 1987 al een hitje met de Milkshake rap, dus "eendagsvlieg" gaat niet helemaal op.
darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:51:13 #9
22165 hbuurt
still one breed apart
pi_5043301
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:45 schreef Summoner het volgende:

[..]

een kleine dienst die ik je graag bewijs.

liever vandaag dan morgen....
pi_5043314
Haha.. leuke reacties.. niet dus..

Extince is zeker geen eendagsvlieg, hij is al jaren terug begonnen. Misschien issie een beetje stom geweest met dat Osdorp Posse gebeuren.. maar hij is zekerz niet een eendagsvlieg..

Maar toch bedankt voor jullie leuke reply's

dinsdag 16 juli 2002 @ 23:52:29 #11
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_5043324
Het laatste wat ik van m vernomen was is al weer een tijdje trug met de (super toffe) single "grootheidswaan", verder nooit meer wat van gehoord...
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:57:41 #12
9613 Seborik
I, Voyager
pi_5043400
Dit jaar stond hij nog in het Patronaat.
pi_5043498
Toen Zander nog een klein Zandertje was, toen had Extince zelfs zijn eigen column in de Popfoto over hiphop. Weet iemand anders dat nog?

Verder ook geen idee waar de man tegenwoordig uithangt, ik vind 'm eigenlijk voor Nederlandse begrippen nog best aardige muziek maken (jaja, flame maar raak...)

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  woensdag 17 juli 2002 @ 00:15:44 #14
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5043719
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 00:03 schreef Zander het volgende:

Verder ook geen idee waar de man tegenwoordig uithangt, ik vind 'm eigenlijk voor Nederlandse begrippen nog best aardige muziek maken (jaja, flame maar raak...)

"Voor Nederlandse begrippen best aardig"? Niet zo moeilijk inderdaad, als je de concurrentie ziet.
pi_5053774
Je zou natuurlijk ook op zijn website kunnen kijken.
http://www.extince.nl/

Dan kun je hem zelfs boeken! Als je dat wilt tenminste.

I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:15:22 #16
12217 _Osiris_
live by the board die with it
pi_5063927
quote:
De beste man had in 1987 al een hitje met de Milkshake rap, dus "eendagsvlieg" gaat niet helemaal op.
milkshake rap was a een reclame deuntje b zijn 1ste nederlandse text
daarvoor rapte ie engels toen was ie zelfs nog wel een beetje dope.

gelukkig zit ie nu in de kelder
en heb ik ross al afgerosst iba terug naar aruba gestuurd
en zit def rhymz in mijn komende jfk project

wat is image als jij jezelf voor doet als een ander
pi_5063973
*ril*
Extince

triest figuur

* SpuitElf gaat Braakwater maar weer eens opzoeken

pi_5065294
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 15:19 schreef SpuitElf het volgende:
*ril*
Extince

triest figuur

* SpuitElf gaat Braakwater maar weer eens opzoeken

En dat is precies het enige goede wat de man gepresteerd heeft: De inspiratie zijn voor braakwater

wat dus niet moeilijk is als je in je eentje meer royalties wil dan 4 OP leden samen

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_5065324
Misschien issie 8 weken op vakantie bij familie in Marokko
pi_5065339
ik denk dat Extince een lekkere dikke spuit zit te zetten...

of bedoel je waar hij en zijn belachelijke Nederhop is?

donderdag 18 juli 2002 @ 18:01:30 #21
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_5065955
Extince heeft het in Spraakwater over Drs P gehad, en is alleen daarom al (en waarschijnlijk ook inderdaad alleen daarom) geniaal.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_5066428
ik snap niet dat al die mensen zo negatief zijn! zijn 2 nederlandstalige cd's waren toch echt wel goed.

* dethoom zijn eerste cdtje ooit was binnenlandse funk, daarmee is het hele muziek-interesse voor mij begonnen

jammer dat het zo lang duurt voordat ie een nieuwe single/album uitbrengt...

en de spookrijders wanneer hebben die een nieuw album of is die er al?

pi_5066514
idd... zijn eerste CD was gewoon onwijs goed!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5066522
Waarschijnlijk is hij tekstjes aan het schrijven over meisjes die die allemaal pakt om zijn (sexuele)frustraties op die manier te kunnen uiten.

Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_5066550
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 18:45 schreef Rood_schaap het volgende:
Waarschijnlijk is hij tekstjes aan het schrijven over meisjes die die allemaal pakt om zijn (sexuele)frustraties op die manier te kunnen uiten.

Hij's Def "schreeuwlelijk" Rhymez niet
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5066772
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 15:15 schreef _Osiris_ het volgende:
[..]
milkshake rap was a een reclame deuntje b zijn 1ste nederlandse text
daarvoor rapte ie engels toen was ie zelfs nog wel een beetje dope.
[..]
Misschien is er ook een nederlandse versie als reclame deuntje geweest, maar de versie die ik bedoel was toch echt geheel engels.
darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_5069186
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 18:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hij's Def "schreeuwlelijk" Rhymez niet

Misschien moet je eens naar zijn teksten luisteren, ok hij zegt het niet zo vaak en overdreven als Def Rhymz maar het komt irritant veel erin voor. Ik denk dat hij nu de teksten van Eminem aan het vertalen is en ermee in het nederlands uitkomt, hoger schat ik hem nog steeds niet in.

En als iemand nog de originele CD van binnenlandse funk wil...je mag hem gratis bij me komen ophalen, echt slechtste album ever.

pi_5070195
waar woon jij ergens?

mag 't anders ook met de post? 'k betaal de kosten wel...

pi_5128854
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 22:20 schreef ArTiC het volgende:

[..]

En als iemand nog de originele CD van binnenlandse funk wil...je mag hem gratis bij me komen ophalen, echt slechtste album ever.

neej dank je ik heb hem al...
wat vind jij een goed nederhop-album dan?
pi_5129785
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 23:44 schreef dethoom het volgende:

[..]

neej dank je ik heb hem al...
wat vind jij een goed nederhop-album dan?

Jordy: album heeft al een bestemming gekregen, helaas voor jou.

een goed nederhopalbum? een top 3 dan met uitleg erbij.

1. Onderhonden - Subwoefers
4 van neerlans beste rappers (def P met 'jong talent' Casto, Remon en Loco Motief) en 2 super Dj's/Beatcreators (Seda en Warlock) zorgen op dit album voor het ultieme luistergenot, harde en relaxte beats wissselen elkaar af onder geniale en humoristische teksten die niet alleen origineel zijn maar ook herkenbaar. Geen rijm wordt afgebroken met zelfverzonnen woorden of 'lalala' of iets dergelijks. Enkele heerlijke instumentale nummers die als intro gebruikt worden op het opeenvolgende nummer. Dit is DE nederhopplaat ever, het wachten is op de opvolger die hopenlijk eind dit jaar zal verschijnen. Topnummers: Gekte van de Wetenschap, Culinaar en het geweldige intro: Subwoefers

2. Osdorp Posse - Geendagsvlieg
Tekstueel onovertroffen, Def P trekt zijn sabel en snijdt zo'n beetje alle maatschappelijke problemen aan, van de belasting naar depressieve mensen en van covermuziek naar geboortebeperking, Seda verzorgt weer de vette beats en Blind Justice ragt mee op enkele nummers. Hoogtepunt is Onkwetsbaarheid is Eenzaamheid met Henny Vrienten die samen met de OP laat horen dat hip hop meer is dan het dissen van anderen en rappen over geld en vrouwen. Dit album draait goed weg als sfeermuziek maar ook om eens lekker goed naar te luisteren.

3. Dwaalspoor - Demo
Een mooie derde plaats voor de mannen van Dwaalspoor, heerlijke beats van Afgelast en lekkere rijms van Enec en Zira maken deze demo tot een waar luisterfestijn, nummers over het milleniumprobleem, drugs- en gokverslaafde mensen en zinloos geweld geven ook aan dit album geweldige teksten, dit album leverde dwsp een contract op bij Djax maar het album kwam er nooit, Dwaalspoor heft zich per 21 september op na precies 5 jaar. Nederlands grootste talent als groep zijnde in mijn ogen, helaas helaas. De teksten waren scherp, de beats dodelijk maar er staat niemand meer achter het nederhopkanon om het te bedienen.

Verder:
ABN - ABNormaal
Def P - Cryptokilostijl
Casto - Castoned

Nederhop zoals Nederhop bedoeld is...

pi_5144051
wat een trieste 'anti-extince' reacties hier allemaal zeg... extince is dus echt wel goed en zijn eerste album binnenlandse funk is echt een heerlijk cdeetje... als je niks nuttigs te melden hebt blijf hier dan weg...
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_5144060
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 11:25 schreef Buddha_Monk het volgende:

extince is dus echt wel goed en zijn eerste album binnenlandse funk is echt een heerlijk cdeetje...

Dat is jouw mening, niet de mijne

Ennuh....ik heb gewoon antwoord gegeven op de vraag van de topicstarter!

pi_5144675
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 11:25 schreef Buddha_Monk het volgende:
wat een trieste 'anti-extince' reacties hier allemaal zeg... extince is dus echt wel goed en zijn eerste album binnenlandse funk is echt een heerlijk cdeetje... als je niks nuttigs te melden hebt blijf hier dan weg...
Dat andere mensen een andere mening hebben wil nog niet zeggen dat ze maar meteen hun mond moeten houde. Of ben je soms communist?

Fok censuur

woensdag 20 augustus 2003 @ 20:16:38 #34
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_12585402
K vraag het me ook af.....nieuw album komt er volgens mij wel binnenkort aan...zei ie op een intervieuw op de radio. Maja dat is alweer een half jaar geleden......
Die zoute stokjes...
pi_12603414
Heb m'n mening over Extince toch wel wat veranderd toen ik dat
unicefliedje van'm hoorde... Extince
Viva la vita.... Altijd
pi_12604732
jezus, niemand heeft de playstation 3 rap nog gehoord.. neeeee en niemand weet dat die single staat op z'n nieuwe album die binnenkort uitkomt..
pi_12860468
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 14:51 schreef noplayer het volgende:
jezus, niemand heeft de playstation 3 rap nog gehoord.. neeeee en niemand weet dat die single staat op z'n nieuwe album die binnenkort uitkomt..
Drukte van jewelste gaat ie heten toch??

En die singel heb ik al gehoord, die kon je een tijdje gelee downen van zijn site.

pi_14690292
half januari, werktitel 'tweede jeugd'

kan niet wachten

Playstation 3 vond ik 1 van de beste tracks van het jaar

pi_14690343
binnenlandse funk

beste nederlandstalige hiphop album wat er is

pi_16229414
nog een week maar aight

check

Extince - Vooral doorgaan (voor degene die het niet weten --> diss naar Brainpower). Te vinden op http://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=2927 en dan ongeveer de 4e post.

pi_16229495
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:17 schreef oncrea het volgende:
nog een week maar aight

check

Extince - Vooral doorgaan (voor degene die het niet weten --> diss naar Brainpower). Te vinden op http://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=2927 en dan ongeveer de 4e post.

19-01-04 new album
pi_16229958
www.extince.nl doet het niet echt of ligt dat aan mij?
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_16230011
er stond vandeweek nog een 2 pagina lang artikel in de OOR over hem.

Ontopic: Ik denk dat ie in Amsterdam zit.

12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
  dinsdag 13 januari 2004 @ 19:57:18 #44
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_16230586
ben wel benieuwd wat voor album het word, of het veel veranderd is tov vorige albums bijvoorbeeld ook.

een beetje evolutie weetje

pi_16230750
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:
ben wel benieuwd wat voor album het word, of het veel veranderd is tov vorige albums bijvoorbeeld ook.

een beetje evolutie weetje

Aan Playstation 3 te horen is het wel iets anders geworden, maar nog steeds zeer funky!
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:36 schreef DJ_Fritz het volgende:
www.extince.nl doet het niet echt of ligt dat aan mij?
Al weken niet...
  dinsdag 13 januari 2004 @ 20:04:41 #46
34813 Jerommeke.nl
pi_16230790
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:03 schreef MaartenHG het volgende:

[..]

Aan Playstation 3 te horen is het wel anders geworden, maar nog steeds zeer funky!

wat heeft playstation 3 er dan mee te maken? maar ben benieuwd.
pi_16230893
Extince mag van mij wel wegblijven...
pi_16231005
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Extince mag van mij wel wegblijven...
De prins is niet te stoppen
pi_16232948
Hij heeft ook meegewerkt op de laatste cd van La Rouge.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 21:22:07 #50
11923 I.R.Baboon
pi_16233187
Er staat al een review op 3voor12, even zoeken...
  dinsdag 13 januari 2004 @ 21:23:27 #51
11923 I.R.Baboon
pi_16233236
*gevonden:
quote:
De onbetrouwbare, paranoide kant van Peter Kops dreef zijn platenmaatschappij tot wanhoop. Optreden doet hij weinig, een interview met hem regelen gaat soms zeer moeizaam. Is het de onzekerheid, angst, de stress die hem parten speelt? Of wil hij gewoon de interessante superster uithangen. In 'Voorprogramma' de proloog van zijn derde album '2e jeugd' draait Extince met een rappe tong de woorden om. Het is de gebruiksaanwijzing die je moet lezen voordat je met hem wil dealen. Hij wil de beste rapper van Nederland zijn (en is dat ook), maar niet tegen elke prijs. Met 'meer kapsones dan Marco Bakker' haalt hij in '04:30' uit naar de platenmaatschappij: 'Geldwolven huilen dat ik m'n vriendenkring moet ruilen'. Zijn carriere zit vol met spaties om dat hij nooit naar de pijpen danst van grote organisaties. En: 'Als de bovenste verdieping begint te vervelen ga ik meestal met de lift spelen.'

Extince is de cabaretier zonder oudejaarsconference. 'Je weet toch dat ik flexibel op tekst wiebel.' De zuidelijke flow is nog altijd ongenevaard en in ieder nummer schiet je wel in de lach door de woordgrapjes. '2e jeugd' bevat bovendien weer meer vrolijke rijmelarij dan 'Vitamine E'. Daar kwam de opgefokte klootzak (wellicht geinspireerd door Eminem) wat meer naar boven. Hier is weer alle ruimte gereserveerd voor opschepperij, gedis en rokkenjagen. 'Kutklusjes' is een opwindend en humoristisch sexverhaaltje zoals we dat van Extince gewend zijn. 'En ik dacht nog wel dat je verlegen was. Maar niks geen tegengas, je bent zo handig met die regenjas.'

Werd het leeuwendeel van de tracks op Vitamine E nog geproduceerd door Nevertheless, nu zit Phil (Moola) Philippi bij de meeste tracks achter de knoppen en dat is geen vooruitgang. De plaat klinkt wat veiliger, een beetje mals (wellicht was 'old school' de bedoeling), de meeste refreins missen hitpotentie. De beats zijn vaak niet gewaagd aan het verbale vuurwerk van Extince en dat is jammer. De funky beat van 'Tijd' springt er wel uit dankzij de producershandjes van All Star Fresh (King Bee) en de hitsige beat van 'Kutklusjes' past goed bij de opgeklopte inhoud. Absolute uitschieter is echter bonustrack 'Extra Bal'. Daar daagt Moola samen met Marc Sokpoli (Postmen, Track Addicts) de rapper uit voor een jazz fusion hiphop battle.

Wie kan je in Nederland beter dissen als publieksrapper nummer één: de inmiddels door Maxima en Alexander ingelijfde Brainpower natuurlijk. 'Doorgaan' gaat helemaal over hem, of eigenlijk tegen hem: 'Mijn relatie met die andere bekoeld, die andere met die bril, geen flauw idee wie je bedoelt." In Extince-hit Zoete Inval was Brainpower nog gastrapper. Maar de zoete inval werd een zure overval. De klachten van Extince zijn niet mals. Brainpower heeft zichzelf in de uitverkoop gegooid. 'Je lacht mee als een slettebak want dat ben je. Succes hebben is één, er arrogant mee omgaan is iets heel anders...' Altijd goed voor wat media aandacht. Het woord is aan Brainpower.

Extince, hij heeft het nog steeds niet makkelijk. Altijd vechtend, tegen de zure pers, populaire rappers en vooral tegen zichzelf. Schuchter als de pest, nuchterder dan de rest. Gelukkig maar, het levert opnieuw een vermakelijk en sterk album op. Niet het meesterwerk waar we misschien op gehoopt hadden. De nerveuze prins eist op plaat zijn kroon op, maar weet nog steeds niet of hij in het echte leven koning wil zijn. Of is dat uiteindelijk allemaal bullshit en blijkt het leven zo simpel als de Hollandse Meester in 'Tijd' zelf roept: 'Het is net als eb en vloed, rappen moet.'
pi_16234139
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 22:20 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Misschien moet je eens naar zijn teksten luisteren, ok hij zegt het niet zo vaak en overdreven als Def Rhymz maar het komt irritant veel erin voor. Ik denk dat hij nu de teksten van Eminem aan het vertalen is en ermee in het nederlands uitkomt, hoger schat ik hem nog steeds niet in.

laat me raden, je kocht 'm, vond 't cool, maar toen hoorde je dat def p. ruzie had met extince en vond je het ineens het slechtse album ever??
pi_16235332
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wat heeft playstation 3 er dan mee te maken? maar ben benieuwd.
Gozer, zo heet z'n nieuwe track, die al een half jaar geleden te horen was op 3voor12.nl...
pi_16235616
Om maar ff Skate te quoten, dit vind ik van X:
"zelfs contra-expertise wijst uit dat hij dope is".

Edit:
En voor de miereneukers die dit niet vinden kloppen: ga muggen ziften ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Silencio op 13-01-2004 23:15]

don't be shy, learn to fly.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 22:53:37 #55
34813 Jerommeke.nl
pi_16236416
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 22:21 schreef MaartenHG het volgende:

[..]

Gozer, zo heet z'n nieuwe track, die al een half jaar geleden te horen was op 3voor12.nl...

hmm, dat wist ik niet ... zal eens kijken of ie nog steeds daar te vinden is
pi_16236576
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 22:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:

[..]

hmm, dat wist ik niet ... zal eens kijken of ie nog steeds daar te vinden is

Ik weet dat niet, ik had hem toen zelf geripped van de radio.... Ik zou echt niet meer weten welke show dat was/is...
  dinsdag 13 januari 2004 @ 23:00:22 #57
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_16236648
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 22:29 schreef Silencio het volgende:
"zelfs contra-expertises wijzen uit dat hij dope is".
Maar dat maakt niet uit hoor
[edit]"dat ik dope ben" is het zelfs, but nm[/edit]

* timmeeeh stopt Binnenlandse Funk weer eens in de stereo.

Extince is ok!

"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_16240962
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 23:00 schreef timmeeeh het volgende:

Extince is ok!

Hij mag blijven. Maar moet wel met wat vettere beats op de proppen komen. Even naar Opgezwolle luisteren ofzo.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_16241180
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 01:09 schreef RoK het volgende:
Hij mag blijven. Maar moet wel met wat vettere beats op de proppen komen. Even naar Opgezwolle luisteren ofzo.
De beats zijn juist erg goed van Extince. Opgezwolle is ook zeer OK, maar die slaan weer de bekende Nederhop weg in...
pi_16241420
Extince is de koning van de nederhop daar hoeft ie niet eens meer 2e jeugd voor uit te brengen!

en zoals hij al zei "ik zet stoute rappers in de hoek"

Who is more foolish? The fool? or the one that follows it?
  woensdag 14 januari 2004 @ 08:58:32 #61
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_16244561
"hiphop is een vak en extince is de vakman"
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_16244579
Ik heb helemaal niks met hiphop ofzo, maar Extince vind ik echt geweldig! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_16244593
Ik ken de Spraakwater lyrics uit m'n hoofd
I was an atheist until I realized I was God
pi_16244608
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:00 schreef kastanova het volgende:
Ik ken de Spraakwater lyrics uit m'n hoofd
Ik ook! En viervoeters en grootheidswaan en en en!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_16245083
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik ook! En viervoeters en grootheidswaan en en en!

Kaal of kammen
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')