abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:17:39 #1
13254 Mokke
 Thom Yorke
pi_5042776
Ik zag zo'n topic staan in seksualiteit, maar erg serieus was die niet. Deze wel.

Wat leerde je van je ex vriend/vriendin?

Ik trap af met het volgende:
In het begin was ik erg depri toen het uit was. Maar daarna kreeg ik meer zelfrespect dan ik ooit daarvoor had, iets dat ik daarvoor volgens mij behoorlijk mistte. Daarnaast werd ik zelfverzekerder, kreeg ook meer vertrouwen in mezelf, in mijn kunnen. Ik ben haar daar erg dankbaar voor. Ik geniet nu veel meer van mijn leven, aangezien ik nu iemand ben.

It's easy to be miserable. Being happier is tougher- and cooler
pi_5042830
hmm,
ik denk dat ik het verschil leerde van verliefd zijn en nóg meer verliefd zijn (houden van)
Meeste ex-en waren een soort opvliegen, dat wat ik nu heb is gewoon geweldig!
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:21:55 #3
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_5042845
Dat mensen keihard in je gezicht kunnen liegen over vreemdgaan en dat je soms een hele hoop meer in een relatie moet geven dan dat je er voor terugkrijgt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_5042849
ik heb niet echt iets waarvan ik zou kunnen zeggen dat ik het heb geleerd van mijn ex. Maar ik hoop wel dat zij nu heeft geleerd om zichzelf niet zo naar beneden te halen en alles zo negatief te zien.
Rotterdam is de wereldstad
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:22:50 #5
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5042858
Hoe het vooral niet moet.

En ook: waar mijn grenzen liggen, wat ik wel wil en wat ik niet wil in het leven. Hoe je gebakken macaroni maakt. Hoe je een pc in elkaar zet. En nog wel duizend andere leuke, fijne, mooie, moeilijke, ontroerende, onzinnige, idiote, belangrijke dingen.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:23:34 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_5042867
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:17 schreef Mokke het volgende:
In het begin was ik erg depri toen het uit was. Maar daarna kreeg ik meer zelfrespect dan ik ooit daarvoor had, iets dat ik daarvoor volgens mij behoorlijk mistte. Daarnaast werd ik zelfverzekerder, kreeg ook meer vertrouwen in mezelf, in mijn kunnen. Ik ben haar daar erg dankbaar voor. Ik geniet nu veel meer van mijn leven, aangezien ik nu iemand ben.
Da's pas iets waar je iets aan hebt!
Zie je haar nog wel eens,.. en heb je haar dat al verteld?

Ik heb ooit eens geleerd dat ik meer over mijn gevoelens moest praten,.. maar ik ben erachter gekomen dat ik dat al lang deed, maar dat zij dit nooit opgemerkt heeft.
Wat heb ik dan geleerd? Nou,.. dat ik niet altijd iets aan moet nemen als ik nieteens weet óf ik daar wat aan heb. Dat deed ik voorheen wel.
Zelfverzekerdheid is dus effe vet gestegen.

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:26:33 #7
13254 Mokke
 Thom Yorke
pi_5042911
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:23 schreef Peewee het volgende:

[..]

Da's pas iets waar je iets aan hebt!
Zie je haar nog wel eens,.. en heb je haar dat al verteld?

Helaas denkt ze dat ik niets meer met haar te maken wil hebben en reageert ze heel afstandelijk als ik zeg dat dat absolute onzin is. Ze zegt het ooit van mij opgevangen te hebben, maar ik kan me niet herinneren zoiets ooit gezegd te hebben. Helaas....

Ze weet het wel, ik heb het haar ooit gezegd. Ze reageerde alleen met die afstandelijkheid die jouw blijdschap meteen de grond in kan boren. Al jouw dankbaarheid plotseling gericht aan niemand....

Misschien leest ze dit nog eens.

It's easy to be miserable. Being happier is tougher- and cooler
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:42:48 #8
30777 snokky
Sono corridoro
pi_5043161
Dat vrienden belangrijker zijn dan een relatie!

Een vriendschap duurt over het algemeen veel langer en zij zijn de gene die je helpen als je in de put zit omdat het uit is.

Come si dice questo in italiano?
pi_5043258
Mooi topic. Ze heeft me veel geleerd. Dat is het mooie van
een totale tegenpool als vriendin. Maar wat toch het mooiste was, was het leren van wat het is om helemaal stapelgek van iemand te zijn. Uiteindelijk mocht het niet zo zijn. Maar ja, je kan niet alles hebben en dr is nog altijd hoop.
Quis, quod, ui, quibus auxiliis, cur, quomodo, quando?
pi_5043471
Dat sommige mensen oppervlakkig zijn, liever vluchten dan praten en dat je de enige die je 100% kan vertrouwen jezelf is.
  woensdag 17 juli 2002 @ 00:03:12 #11
4605 KingShakur
back.... really...
pi_5043501
ik leerde in ieder geval dat ik zeker niet zoals zij met mensen zou omgaan, maar met respect
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  woensdag 17 juli 2002 @ 00:04:47 #12
17205 Profesor
I have a dream!
pi_5043533
Dat schoonheid niet alles zegt..

1e Ex was een Heks!

Sindsdien heb ik alleen maar gedrochten met een fijn karakter...
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_5043620
Duidelijker in wat ik wel en niet wil, mijn grenzen verleggen, het leven soms simpeler zien. Ik ben er zelfstandiger en "harder" van geworden.
Ook weet ik nu redelijk wat van het heelal en sterrenstelsels, lichttheorie e.d. (mijn laatste echte ex is natuurkundige). Ja, mijn interesse daarin is wel gewekt.
Ehm... verder. Ben er zelfverzekerder van geworden en hou meer rekening met mezelf. En kan nu ook Hongaars koken
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  woensdag 17 juli 2002 @ 00:14:43 #14
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_5043705
ik heb dingen geleerd van haar die je in volgende relatie beter kunt vermijden of ander kunt doen. dat scheelt al een hoop.
World domination is my middle name.
  woensdag 17 juli 2002 @ 01:19:16 #15
30805 SoM
What's the matter man?
pi_5044771
Wat leerde ik van mn ex? Dat ik mezelf niet meer totaal moest kwijtraken in een relatie, maar dus mezelf moet blijven. En dat lukt tegenwoordig heel goed
pi_5045075
Wat ik geleerd heb van mijn ex:

1.Dat het heel moeilijk inzien is of er nog aan je relatie te werken valt, of dat je moet accepteren dat je simpelweg niet bij elkaar past.

2. Dat veel vrouwen bitcherig kunnen zijn, maar ook wel weer heel erg lief.

3. Dat je soms niet ziet dat iemand het heel erg goed bedoeld, maar jij het ziet als een aanval.

4. Je elkaars minpunten en verschillen wat meer moet accepteren zonder je direct te verdedigen of verantwoorden.

Dussssss....

woensdag 17 juli 2002 @ 01:42:27 #17
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5045100
Hoe ik niet moest zijn maar wel daartoe werd 'gedwongen' of werd gezien. Het was een dure les.
En wat assertiever zijn, maar mijn persoonlijkheid en door de opvoeding meegekregen achtergrond leent zich niet zo echt daarvoor.

Andersom heb ik d'r leren autorijden, dus die zal nu wel met gemak een rijbewijs hebben behaald.
(foei Crouton)

The Internets, I needs it..
pi_5045497
Hoe gelukkig ik mijzelf mag prijzen ! (ik had alles wat zij niet had) Mijn waardering voor de gewone dingen des leven is zeker vergroot.
Verder heeft het me een stukje zelfkennis bijgebracht. Ik houd ervan de oppositie te zijn binnen een discussie, ondanks dat ik een andere mening kan zijn toegedaan. Vaak komt dit de relatie niet ten goede.
Ik weet nu beter dan ooit tevoren wat ik wil.
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
  woensdag 17 juli 2002 @ 02:38:42 #19
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_5045622
Dat mijn vorige (en NU weer huidige) vriendin veeel relaxter, makkelijker en liever was Alleen jammer dat ik dat pas na dik een jaar leerde!!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_5045777
Dat ik mijn smoel moest houden tijdens de sex..
Neuj
pi_5046625
Wat 'houden van' voor mij betekend...
  woensdag 17 juli 2002 @ 09:00:50 #22
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_5046641
Dat het leven fantastisch is, en wanneer dingen samen
niet meer zo gaan zoals als het was, het leven toch ook
mooi is...

Ik zie de wereld alleen nu in zwart-wit, waar vroeger kleuren waren

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_5046705
Wat ik geleerd heb van mijn ex is wanneer ik mijn mond moet houden.....ik heb geleerd beter na te denken over hoe ik dingen breng...omdat dat een groot verschil uit kan maken..
pi_5046718
Dat ik niet te direct/bot moet zijn. En 2 keer na moet denken voordat ik iets zeg.
  woensdag 17 juli 2002 @ 09:20:09 #25
17075 extreme
-wannahave-
pi_5046722
dat dingen altijd achteraf toch meer de moeite waard zijn om voor te vechten dan je op het moment zelf beseft...
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')