Wat leerde je van je ex vriend/vriendin?
Ik trap af met het volgende:
In het begin was ik erg depri toen het uit was. Maar daarna kreeg ik meer zelfrespect dan ik ooit daarvoor had, iets dat ik daarvoor volgens mij behoorlijk mistte. Daarnaast werd ik zelfverzekerder, kreeg ook meer vertrouwen in mezelf, in mijn kunnen. Ik ben haar daar erg dankbaar voor. Ik geniet nu veel meer van mijn leven, aangezien ik nu iemand ben.
En ook: waar mijn grenzen liggen, wat ik wel wil en wat ik niet wil in het leven. Hoe je gebakken macaroni maakt. Hoe je een pc in elkaar zet. En nog wel duizend andere leuke, fijne, mooie, moeilijke, ontroerende, onzinnige, idiote, belangrijke dingen.
quote:Da's pas iets waar je iets aan hebt!
Op dinsdag 16 juli 2002 23:17 schreef Mokke het volgende:
In het begin was ik erg depri toen het uit was. Maar daarna kreeg ik meer zelfrespect dan ik ooit daarvoor had, iets dat ik daarvoor volgens mij behoorlijk mistte. Daarnaast werd ik zelfverzekerder, kreeg ook meer vertrouwen in mezelf, in mijn kunnen. Ik ben haar daar erg dankbaar voor. Ik geniet nu veel meer van mijn leven, aangezien ik nu iemand ben.
Ik heb ooit eens geleerd dat ik meer over mijn gevoelens moest praten,.. maar ik ben erachter gekomen dat ik dat al lang deed, maar dat zij dit nooit opgemerkt heeft.
Wat heb ik dan geleerd? Nou,.. dat ik niet altijd iets aan moet nemen als ik nieteens weet óf ik daar wat aan heb. Dat deed ik voorheen wel.
Zelfverzekerdheid is dus effe vet gestegen.
quote:Helaas denkt ze dat ik niets meer met haar te maken wil hebben en reageert ze heel afstandelijk als ik zeg dat dat absolute onzin is. Ze zegt het ooit van mij opgevangen te hebben, maar ik kan me niet herinneren zoiets ooit gezegd te hebben. Helaas....
Op dinsdag 16 juli 2002 23:23 schreef Peewee het volgende:[..]
Da's pas iets waar je iets aan hebt!
Zie je haar nog wel eens,.. en heb je haar dat al verteld?
Ze weet het wel, ik heb het haar ooit gezegd. Ze reageerde alleen met die afstandelijkheid die jouw blijdschap meteen de grond in kan boren. Al jouw dankbaarheid plotseling gericht aan niemand....
Misschien leest ze dit nog eens.
Een vriendschap duurt over het algemeen veel langer en zij zijn de gene die je helpen als je in de put zit omdat het uit is.
1.Dat het heel moeilijk inzien is of er nog aan je relatie te werken valt, of dat je moet accepteren dat je simpelweg niet bij elkaar past.
2. Dat veel vrouwen bitcherig kunnen zijn, maar ook wel weer heel erg lief.
3. Dat je soms niet ziet dat iemand het heel erg goed bedoeld, maar jij het ziet als een aanval.
4. Je elkaars minpunten en verschillen wat meer moet accepteren zonder je direct te verdedigen of verantwoorden.
Dussssss....
Andersom heb ik d'r leren autorijden, dus die zal nu wel met gemak een rijbewijs hebben behaald.
(foei Crouton)
Ik zie de wereld alleen nu in zwart-wit, waar vroeger kleuren waren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |