Nou enquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef Omdatappel het volgende:
Dit is geen fucking 9GAG met posts over Facebook en Bohemian Rapsody alles, jeetje.
9GAG, wat een rotzooi is dat ik kom het overal tegen. Hou het lekker op die pauperwebsitequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef Omdatappel het volgende:
Dit is geen fucking 9GAG met posts over Facebook en Bohemian Rapsody alles, jeetje.
But nov ive gone and threw it all awayquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Mama... life had just begun
Niet haten op 9GAG Patjequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
9GAG, wat een rotzooi is dat ik kom het overal tegen. Hou het lekker op die pauperwebsite
Waarom niet, als ik die plaatjes wil zien kan ik toch zelf naar die website gaan? Waarom moet iedereen de plaatjes delen via FOK! of facebook of wat dan ook. De meeste zijn niet eens grappig.quote:
kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:56 schreef arachide. het volgende:
En weer verder
I sometimes wish I'd never been born at all
quote:is this the real life?
Duidelijk te verklaren: 70% van de wereldbevolking heeft blijkbaar wél smaak.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef mc-Piel het volgende:
Kuttopic slotje.
Bohemian rapsody..
Nooit begrepen waarom 70% van de wereldbevolking het zo'n geweldig nummer vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |