quote:
You spank me yes?quote:
quote:
Ontzettende mongolquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer weer eten vergeten mee te nemen.. Wtf.. denk er nu ook pas aan
je krijgt nu pas honger?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer weer eten vergeten mee te nemen.. Wtf.. denk er nu ook pas aan
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:26 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik ga even aan spss zitten!
Dag chickies![]()
quote:
quote:
Right. Als je goed terecht komt ja. De vraag is nog maar of je überhaupt een baan kunt vindenquote:Studenten krijgen hun investering terug, aldus Zijlstra. Studenten die een mastergraad hebben behaald verdienen gemiddeld twee keer zoveel als mensen met een diploma uit het mbo en anderhalf keer zoveel als een hbo-bachelor.
4251,19quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn er hier nog nerds in de zaal?
Als de uitkomst van bedrag XXXX + 10% = 4676,31
Wat is dan bedrag XXXX??
Mijn hersenen slaan spontaan op slot van dit gedoe
Want het is niet gewoon 4676,31 - 10% dat geeft een andere uitkomst.
4251,19quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is dan bedrag XXXX??
En anders hebben we het allebei foutquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
4251,19
Als ik het goed doe met mijn wiskunde faalhersenen
4251,19 ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is dan bedrag XXXX??
please doe tell hoe je daar op komt? ik moet dit soort dingen wel vaker uitrekenen en faal elke keerquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
4251,19
Als ik het goed doe met mijn wiskunde faalhersenen
gedeeld door 110 maal 100quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
please doe tell hoe je daar op komt? ik moet dit soort dingen wel vaker uitrekenen en faal elke keer
4676,31 is 110%. Dus delen door 110 en dan keer 100.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
please doe tell hoe je daar op komt? ik moet dit soort dingen wel vaker uitrekenen en faal elke keer
De rekenmethode is: 4676,31 / 110% = XXXXXquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is dan bedrag XXXX??
Goeden zet van Halve Zoolstra.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef BGTes het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)-master-vervalt.html
No problem met getallen enzo, maar zodra dat rot procent tekentje er staat kan ik er niks meer meequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
oh kut, het was 15%
ff kijken of ik het nu zelf kan.
I feel your pain Joysa...
Ik was naar buitenlocaties voor werk maar yaaaaaaayquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Hee Sjaan:
19.01.2012:
Zending afgeleverd bij buren
.
pssst delen door 1,15quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
oh kut, het was 15%
ff kijken of ik het nu zelf kan.
I feel your pain Joysa...
DUH!! Zoooo dom ben ik dan nog net nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
gedeeld door 115 en dan x100 dan
Je blijft blontquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
DUH!! Zoooo dom ben ik dan nog net niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ik 2 volkoren broodjes pindakaas, drie volkoren broodjes appelpeertroep, banaan, ontbijtkoek en 4 koppen thee en twee glazen waterquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn eten so far:
glas sinaasappelsap
pakje crackers omdat brood niet ontdooit was
2boterhammen met sandwichspread
glas ranja
![]()
![]()
![]()
kap es met die suiker dan!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik 2 volkoren broodjes pindakaas, drie volkoren broodjes appelpeertroep, banaan, ontbijtkoek en 4 koppen thee en twee glazen water
Twee bruine boterhammen met pitjestroep met pindakaas. Ftw.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
5 koffie
liter water
4 botterhammen met Slankie komijnensmeerkaas
appel
Bakje tomaatjes
2 mandarijnen
tuurlijk!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Er liggen 2 mandarijntjes op de desk van mijn baas.. Baas is weg en komt morgen pas terug... Die mandarijnen liggen er al een paar dagen.
Zal ik 1 afpakken?
Allebei, care. Zeg je dat ze zijn weggegooid omdat schimmelquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Er liggen 2 mandarijntjes op de desk van mijn baas.. Baas is weg en komt morgen pas terug... Die mandarijnen liggen er al een paar dagen.
Zal ik 1 afpakken?
ik zeg doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Zal ik 1 afpakken?
Datquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Allebei, care. Zeg je dat ze zijn weggegooid omdat schimmel
HOE DE FUCK KAN JIJ GEEN HONGER HEBBEN!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:09 schreef Lindytje het volgende:
1 croissantje
1 boterham met kaas
3 glazen cola light
5 dropjens
10 peuken![]()
Ik denk door de peuken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN JIJ GEEN HONGER HEBBEN!
mijn buik borreltnog 2 uur volhouden tot de nasi
spacegroenten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
vanavond eet ik wokkie!
Met verse groenten space!
peuken moet je niet etenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:09 schreef Lindytje het volgende:
1 croissantje
1 boterham met kaas
3 glazen cola light
5 dropjens
10 peuken![]()
Weet ik niet...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN JIJ GEEN HONGER HEBBEN!
mijn buik borreltnog 2 uur volhouden tot de nasi
oh dat helpt wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet ik niet...
Misschien omdat ik vannacht om half 1 nog een bord mie met babi pangang weg heb zitten werken, ik had honger en stond nog als left-over in de koelkast
zou kunnen jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet ik niet...
Misschien omdat ik vannacht om half 1 nog een bord mie met babi pangang weg heb zitten werken, ik had honger en stond nog als left-over in de koelkast
taugé ga je dood vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tauge, spitskool, prei ende paprika.
En uien en knoflook
Taugéquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tauge, spitskool, prei ende paprika.
En uien en knoflook
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:17 schreef Mss het volgende:
En een stiekeme yay voor mezelf omdat ik vanmorgen voor de tweede keer deze week gesport heb.
AZZZZZZZZZZ!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
Collega's hebben voetbal maar aangezet op ons tvscherm (waar de controle-meldingen binnenkomen)![]()
Weer een chaggo vent vanavondquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:17 schreef Mss het volgende:
En een stiekeme yay voor mezelf omdat ik vanmorgen voor de tweede keer deze week gesport heb.
dat moet je niet stiekem doen, daar moet je mee pronken!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:17 schreef Mss het volgende:
Gaat heen met je AZ.quote:
quote:
quote:
Het gaat nu wel een stuk makkelijker. Sowieso nu het apparaat binnen staat en ik lekker TV kan kijken, maar ik ga nu minder dood dan eerst. Ik ga vanaf maandag de tijd opvoeren!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moet je niet stiekem doen, daar moet je mee pronken!
hoe vaker je het doet hoe beter het gaatquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat nu wel een stuk makkelijker. Sowieso nu het apparaat binnen staat en ik lekker TV kan kijken, maar ik ga nu minder dood dan eerst. Ik ga vanaf maandag de tijd opvoeren!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat nu wel een stuk makkelijker. Sowieso nu het apparaat binnen staat en ik lekker TV kan kijken, maar ik ga nu minder dood dan eerst. Ik ga vanaf maandag de tijd opvoeren!
Mijn ringvinger heb ik er alweer vanaf gepluktquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
nou, de glitterlak heeft het toch minstens 42 uur uitgehouden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
frickquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK MOET EERST NOG NAAR EEN BORREL WANT MIJN NEEFJE MOET ZO NODIG AFSTUDEREN
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK MOET EERST NOG NAAR EEN BORREL WANT MIJN NEEFJE MOET ZO NODIG AFSTUDEREN
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn collega net: Ik vind het zo leuk dat ze die Arena helemaal vol hebben gedaan met kindjes
Ik: Ja met jankende kinderen nu
... iedereen hier is voor ajax
En @ the moment is er een 25jaar jubileum receptie hier op de hoek waar ik een uitnodiging voor gekregen had met allerlei hapjes en drank.quote:Leiblei, B () [16:16]:
En wat stond er op het menu?
Collega [16:23]:
Was erg gezellig
Eerst kleine hapjes met o.a. een gepocheerd kwartelei
en een bouillon
toen zeebaars met groente
daarna een tournedos achtig iets
Leiblei, B () [16:24]:
Oef, dat is wel een heftige lunch. Klinkt wel erg lekker.
Collega [16:25]:
en een klein grand dessert
en koffie met bonbons
en veel wijn
kortom, zeer de moeite waard
had er in een restaurant geen problemen van gemaakt als de rekening 60-70 euri was geweest
we proberen er een traditie van te maken
er zijn al twee 'slachtoffers' die binnenkort een jubileum hebben
yepquote:
RESTECPquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef bleiblei het volgende:
Pffff... Wat ik vandaag afgeslagen heb in het kader van afvallen.
Afgelopen middag ging de afdeling waar ik onder val dineren in het bedrijfsrestaurant en op het menu stond (ff copy paste uit communicator:)
[..]
En @ the moment is er een 25jaar jubileum receptie hier op de hoek waar ik een uitnodiging voor gekregen had met allerlei hapjes en drank.
sup dear?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:36 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuu kan maandag weer naar m'n internisthet is ook nooit goed pffff
En je slaat het allemaal af?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef bleiblei het volgende:
Pffff... Wat ik vandaag afgeslagen heb in het kader van afvallen.
Afgelopen middag ging de afdeling waar ik onder val dineren in het bedrijfsrestaurant en op het menu stond (ff copy paste uit communicator:)
[..]
En @ the moment is er een 25jaar jubileum receptie hier op de hoek waar ik een uitnodiging voor gekregen had met allerlei hapjes en drank.
Goed man!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei en ik hebben ineens discipline gekregen
Ja moet mijn suikers de komende dagen constant checken en alles noteren enzo en dan gaat ze mij vertellen dat ik alles slecht doe en dat zij heel m'n schema om gaat gooienquote:
Oh alweer dat mensquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja moet mijn suikers de komende dagen constant checken en alles noteren enzo en dan gaat ze mij vertellen dat ik alles slecht doe en dat zij heel m'n schema om gaat gooien
Ja, proost!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vond het uberhaupt knap dat je gisteren ook bier hebt afgeslagenJullie zijn echt keigoed bezig man
Wou bijna zeggen 'biertje om het te vieren?' but that's not helping![]()
Watertje dan?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Nou Lin, jij hebt toch ook anderhalve week niks gedronken? Da's toch ook super?
Ja dat was water gisteren in die groenige blikjes!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Nou Lin, jij hebt toch ook anderhalve week niks gedronken? Da's toch ook super?
Jaquote:
tot gister bedoelde ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat was water gisteren in die groenige blikjes!
nee, je begint niet opnieuw, je gaat verder!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:57 schreef Lindytje het volgende:
[..](zeker als je keek naar wat ik eerst wegketste
)
En vandaag begin ik weer opnieuw!
Wilde op wintersport ook niet al te veel los gaan eigenlijk...
To do list van nu en het komende uur:quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
voor iedereen die het nodig heeft
Heb je daar een kusje voor nodig?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
To do list van nu en het komende uur:
poepen - check
douchen
afwassen
stofzuigen
hmmmmmm
na het douchen graag!quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je daar een kusje voor nodig?
YES!! All ze herpies iz gone!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen als je herpesbakkes weg is
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:03 schreef Lindytje het volgende:
En nog een module af, lijken wassen
omnomnomnomquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:27 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een dikke vette warme pijnlijke onderhuidse puist.
oe auw...waar?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:27 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een dikke vette warme pijnlijke onderhuidse puist.
M'n wang. Laatst had ik puist op de bips, ook vervelendquote:
Weet je dat zekerquote:
quote:
Oh nee die van mij zat gewoon netjes op een bilquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
ik heb er ook een keer een gehad precies op m'n kringspier ter grootte van een druifwat een verademing toen dat ding plopte
Moet je echt doen. Is heul niet viesquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik klik op veel... maar pusfilmpjes gaan me toch echt te ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft zijn rugvocht op haar gezichtquote:
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2012 19:02:41 ]
Tofquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
ASK products zijn op wegVandaag vanuit Canada verstuurd
Ben benieuwd
Nein, die gratis lakjes van die webshop die ongevraagd mijn foto had gebruiktquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
Braziliaanse douane-pak lakjes die mirjam ook had besteld?![]()
O ja !!! VETquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nein, die gratis lakjes van die webshop die ongevraagd mijn foto had gebruikt.
JA IK MAG HET TOCH WEL GRAPPIG VINDEN JONGE, MOET JE VECHTEN DAN?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
O JEE IK MAAK EEN FOUT PAS OP DE HELE WERELD VERGAAT
Er lijkt geen eind aan te komen johquote:
Lijkt mij ook, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel een verademing als het er eindelijk uit is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft zijn rugvocht op haar gezicht![]()
Maareh, dit doet toch best wel zeer?
Haha ja dat zal wel moeten, ze zijn tenslotte voor review hequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja !!! VET![]()
Ben benieuwd hoe ze zijn op de swatches die je vast zal maken
Dat moet, om de kamers kapot te makenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Er lijkt geen eind aan te komen joh
[..]
Lijkt mij ook, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel een verademing als het er eindelijk uit is.
Wel nasty dat ze er zo met d'r vinger en schaar in gaat lopen roeren
Kamers?!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat moet, om de kamers kapot te maken
Oeh !quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA IK MAG HET TOCH WEL GRAPPIG VINDEN JONGE, MOET JE VECHTEN DAN?
Oh echt!? Dat lijkt me best vervelend. Niks aan te doen dus?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijnheeft een soort pukkel op zijn gezicht. Die is er bijna voor vast, d'r blijft troep uitkomen
Oh ik dacht puur ter compensatie omdat ze je foto ongewenst hadden gebruikt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dat zal wel moeten, ze zijn tenslotte voor review he.
Misschien wel, maar om met een pukkel naar de huisarts te gaan is ook zo watquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh echt!? Dat lijkt me best vervelend. Niks aan te doen dus?
Mjah ok... Maar hij heeft er verder niet heel veel last van dan ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Misschien wel, maar om met een pukkel naar de huisarts te gaan is ook zo wat
Dermatoloog dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Misschien wel, maar om met een pukkel naar de huisarts te gaan is ook zo wat
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHA die opdracht waar ik een 5.4 voor had? Voor de herkansing had ik een ..... Wait for it...
Fucking 10!!!!
GIJ FUCKING GENIE!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHA die opdracht waar ik een 5.4 voor had? Voor de herkansing had ik een ..... Wait for it...
Fucking 10!!!!
Is ook zo aan de ene kant. Hij heeft er geen last van gelukkig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dermatoloog dan?
En why notHet is iets vervelends en 'iets' niet zoals het hoort. Waarom zou je daar niet mee naar de dokter gaan....
Fucking 10!!!!
Fucking 10!!!!
Dat heb ik gehad op een nog veel genantere plek.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik had ook een keer een megapukkel bij de binnenkant van m'n dijbeen, doen deed ie ook plats en toen heb ik een half uur op de wc gezeten omdat er maar pus en bloed en rotzooi uit kwam
Oh heb ze ook op m'n billen gehad, toen kon ik dus alleen maar op bed liggen enzo, lopen en zitten ging gewoon niet van de pijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik gehad op een nog veel genantere plek.
Zag ik dat ik naar je hebt geluisterd?quote:
Want met de 'like a boss' en 'einz' zullen mensen het wel serieus nemen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zag ik dat ik naar je hebt geluisterd?![]()
![]()
![]()
Het is nu ook leesbaar voor mensen die niet in dit topic komen
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zag ik dat ik naar je hebt geluisterd?![]()
![]()
![]()
Het is nu ook leesbaar voor mensen die niet in dit topic komen
Ik wil heul niet serieus genomen wordenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Want met de 'like a boss' en 'einz' zullen mensen het wel serieus nemen?Ik vond den fok-uitspraken wel tof. Lijken wassen
A boehquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil heul niet serieus genomen worden
Like a boss en EINZ zijn algemene internettaal.
Of weer tot leven gewerkt wordtquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:59 schreef Diconnected het volgende:
Tijd voor Gtst, eens kijken wie er nu weer dood gaat
Thanks lovequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg Debs die combo van Skull&Glossbones![]()
![]()
Fucking 10!!!!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)end_slachtoffer.html
Lang stuk, maar zeker aan het eind wordt het echt lachwekkend![]()
![]()
![]()
quote:
Zolang het voor jou goed voelt en jij er vrede mee hebt; zoals het nu is; moet je het lekker zo blijven doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef Puckzzz het volgende:
Even een kleine update over mijn leed wat Patje heet
Hij is vanavond langs geweest, ik heb zijn koppie geschoren en we hebben wat kunnen praten. Daarna hebben we een lange wandeling gemaakt, want dat deden we vaak. Vaak heb je dan de beste gesprekken
Er is nog steeds geen sprake van weer bij elkaar komen enzo. Maar de deur is ook niet volledig dicht.
Maar weet je? Het voelde gewoon OK. Het moet even zo. Ik maak me geen illusies dat we nog bij elkaar komen, misschien wel....misschien niet. Maar hoe dan ook....ik voel me niet zo gruwelijk verdrietig meer.
Zaterdag komt ie lekker kippeboutjes eten bij me en dan gaat ie ook gewoon weer weg daarna. Ik ben misschien mijn liefde kwijt maar niet mijn maatje.
Ik weet niet of jullie het begrijpen, maar dit is wat het is. En zolang ik er minder verdrietig om ben vind ik het goed....
Als jij je daar goed bij voelt dan is het goed. Jullie hebben zo te horen een speciale band, en het is mooi dat jullie die kunnen voortzetten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef Puckzzz het volgende:
Hij is vanavond langs geweest, ik heb zijn koppie geschoren en we hebben wat kunnen praten. Daarna hebben we een lange wandeling gemaakt, want dat deden we vaak. Vaak heb je dan de beste gesprekken
Er is nog steeds geen sprake van weer bij elkaar komen enzo. Maar de deur is ook niet volledig dicht.
Maar weet je? Het voelde gewoon OK. Het moet even zo. Ik maak me geen illusies dat we nog bij elkaar komen, misschien wel....misschien niet. Maar hoe dan ook....ik voel me niet zo gruwelijk verdrietig meer.
Zaterdag komt ie lekker kippeboutjes eten bij me en dan gaat ie ook gewoon weer weg daarna. Ik ben misschien mijn liefde kwijt maar niet mijn maatje.
Ik weet niet of jullie het begrijpen, maar dit is wat het is. En zolang ik er minder verdrietig om ben vind ik het goed....
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
Dan is het toch gewoon ok, Puckzzz? Niemand kan jou zeggen hoe jij je voelt, moet voelen of whatever. Fijn dat jullie er zo over hebben kunnen praten, toch?
Ik zit er 3 kilo aan te vretencomfort food, I needz it
Weer terug naar hoe het tussen jullie was voor die stempel van 'relatie' erop stond??quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef Puckzzz het volgende:
Dan is het toch gewoon ok, Puckzzz? Niemand kan jou zeggen hoe jij je voelt, moet voelen of whatever. Fijn dat jullie er zo over hebben kunnen praten, toch?
Hai! Ik had nog een foto gemaakt van Lady of the lakequote:Op donderdag 19 januari 2012 21:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]woohoo gefeliciteerd
hi trouwens
Nice!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai! Ik had nog een foto gemaakt van Lady of the lake
[ afbeelding ]
IRL issie wel wat minder paars hoorKomt door de flitsertt. Dit is trouwens bij tl-licht want er was vandaag geen zon
Ik las je status...don't know what to sayquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben aan het hyperen omdat ik sinds mei een blog heb waar ik de 16e van deze maand pas voor het eerst op durfde te posten en vandaag mijn eerste reactie heb gehadquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
En wat een rust hierJe zou denken dat men een leven heeft
![]()
Gek he!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik ben twee uur weg en we zitten nog op dezelfde pagina
Oh hoe kjoetquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben aan het hyperen omdat ik sinds mei een blog heb waar ik de 16e van deze maand pas voor het eerst op durfde te posten en vandaag mijn eerste reactie heb gehad
Priehiem!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh hoe kjoet
Koetchiekoetchie *knijpt in wangetjes phihihi*![]()
quote:
www.beaubeauty.wordpress.comquote:
Angels & Demons is dan ook echt een KUTTE verfilming hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
Een film is echt altijd maar half zo goed als je het boek hebt gelezen... Daarom durf ik lotr en harry potter boeken niet te lezen
Da vinci code vond ik wel 'meevallen' maar ik had wel het idee dat ik de film makkelijk kon volgen omdát ik het boek heb gelezen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Angels & Demons is dan ook echt een KUTTE verfilming hoor.
En idd, ik ben een avondje weg en we zitten nog in hetzelfde topic. Wat is deze?
I'll protect youquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Da vinci code vond ik wel 'meevallen' maar ik had wel het idee dat ik de film makkelijk kon volgen omdát ik het boek heb gelezen...
Maar dezen is niet zo tof nee...
EN DIE KUT MUZIEK MAAKT ME KEIBANG JONGEUH !!
Pehehe en dan wil ik een avondje horror kijken met jullie ladies; ik ga doodsangsten doorstaan dan
Ik hide mij heel de avond achter de bank.. al wiegend... met vrolijken muziek in mijn orenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I'll protect you(tot ik het zelf te eng vind, then you're on your own
)
Toen ik was begonnen werden het er meer en meer, ik heb maar niet alles opgesomd want dan was het veel te lang gewordenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef Mss het volgende:
Unf, je blog! Je kijkt goeden series (behalve GTST). Maar de Winchester broertjes zijn HEET.
Gingen we ook al weer aziatische horror kijken? Dan zit er doorgaans geen muziek bijquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hide mij heel de avond achter de bank.. al wiegend... met vrolijken muziek in mijn oren
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb je ff gebookmarked UFT, ik gooi je vandeweek ff in mijn lijstje op mijn eigen blogen trots op jezelf zijn mag wel dan ja
En thnx meiden, jullie zijn liefraar hoe je soms zomaar ineens opnieuw die klap in je bek kan krijgen, vanuit het niets.. Dus ik heb net zoveel chocolade gegeten dat ik nu misselijk ben en de hele tijd hele zoete oprispingen heb
Lijnen FTW
Eigenlijk de PA's maar dat kan er ook wel bij, maken we er gewoon een marathon vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gingen we ook al weer aziatische horror kijken? Dan zit er doorgaans geen muziek bij
Ja, die is echt heet. Die serie heeft echt alles wat ik zoek. Horror, goeie humor, goeie muziek en hete mannen. Seizoen 5 is echt episch. Daarna werd het echt heel kut en ben ik halverwege seizoen 6 gestopt met bijhouden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik was begonnen werden het er meer en meer, ik heb maar niet alles opgesomd want dan was het veel te lang gewordenMaar de Winchesters zijn
Vooral Dean
Ik vind zware thrillers al doodeng...quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gingen we ook al weer aziatische horror kijken? Dan zit er doorgaans geen muziek bij
Ik dus ook! Maar wil het toch nog een keertje allemaal zienquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, die is echt heet. Die serie heeft echt alles wat ik zoek. Horror, goeie humor, goeie muziek en hete mannen. Seizoen 5 is echt episch. Daarna werd het echt heel kut en ben ik halverwege seizoen 6 gestopt met bijhouden.
Kun je je die ene aflevering voor de geest halen waarbij ze konden pokeren met ene Patrick om levensjaren? Die was ook lekker.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:50 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb vanmiddag besloten dat ik mijn laatste her maar gewoon eens ga halen, like a boss
Dus ik ben braaf aan het werk aan SPSS vanaf 4u, met een pauze tussendoor voor eten en WIDM
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:50 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb vanmiddag besloten dat ik mijn laatste her maar gewoon eens ga halen, like a boss
Dus ik ben braaf aan het werk aan SPSS vanaf 4u, met een pauze tussendoor voor eten en WIDM
Ja!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dus ook! Maar wil het toch nog een keertje allemaal zien
En JA![]()
[ afbeelding ]
Wat ik ook episch vond is dat Dean Eye of the tiger ging playbacken
Morgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Goed zo wijffie! Wanneer heb je die her?
Zet 'm op liefjequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Morgen
Maar ik moet en zal alle stof doorwerken, ook al betekent dat geen slaap. Dan slaap ik morgen na de her wel
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja!. En de vele verwijzingen naar rockmuziek
.
En the horsemen in vette wagens. Dean zijn wagen. En de EPISCHE ontknoping van seizoen 5.
Ik ook, weer lekker bij seizoen 1 beginnenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik zin om te kijken, maar ik heb heul dingen te doen
Oeh das dichtbij. Hou de moed erin! Als je zonder echt te leren 5en haalt, komt het nu echt wel goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Morgen
Maar ik moet en zal alle stof doorwerken, ook al betekent dat geen slaap. Dan slaap ik morgen na de her wel
Duck and cover!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
Oeh...de antimaterie gaat ontploffen!!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook, weer lekker bij seizoen 1 beginnen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Duck and cover!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn die deze smiley zou postenquote:
Oh ik vond je niet vervelend hoor, ik moest lollerenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn die deze smiley zou posten![]()
Maar ik word ook met de minuut vervelender. Ik ga mijn ds maar pakken ofzo, ciao!
Euhm, ik ben bekend onder de initialen AL, waarbij ht duidelijk moge zijn dat dat niet mijn echte naam isquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Austin Powers aan het kijken![]()
En al de gehele film bezig met was opvouwen.
Ook zoiets in de categorie: Moet ik misschien vaker doen
(afgelopen weken schone kleding direct uit de wasmand gehaald, lijken wassen)
Hey Trix heb ik jou eigenlijk op gezichtsboek?
Ik zag het eigenlijk te laat jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
UNT goeden tetten op die foto op je blog![]()
Oeh en ik ben erachter dat WF tetten accepteert als woord
Ik snap hetquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm, ik ben bekend onder de initialen AL, waarbij ht duidelijk moge zijn dat dat niet mijn echte naam ismaar ik dacht van wel, maarja
sinds ik geen enkele vorm van geheugen heb draaien op het moment is dat niet erg betrouwbaar
UFT, ik baal vooral van mezelf even..
Dat ! Langdon zat toch ook in die helicopter ofzo.. (al tijd geleden dat ik boek heb gelezenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
jonge in het boek was da heel anders
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap hetMaar ik vind je nog steeds lief
Kut dat moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Austin Powers aan het kijken![]()
En al de gehele film bezig met was opvouwen.
Ook zoiets in de categorie: Moet ik misschien vaker doen
(afgelopen weken schone kleding direct uit de wasmand gehaald, lijken wassen)
Hey Trix heb ik jou eigenlijk op gezichtsboek?
Ik heb EINZ ZWEI DREI op dvd. Ik wil de rest ook nog eensquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik heb zelfs een seizoen gedeeltelijk op dvd, weet alleen niet meer welke
eigenlijk wil ik ze best wel allemaal op dvd. Dan kijk je toch sneller.
Ik had je nog nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm, ik ben bekend onder de initialen AL, waarbij ht duidelijk moge zijn dat dat niet mijn echte naam ismaar ik dacht van wel, maarja
sinds ik geen enkele vorm van geheugen heb draaien op het moment is dat niet erg betrouwbaar
UFT, ik baal vooral van mezelf even..
DOE HET NIET!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag het eigenlijk te laat jaEn ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn
Maar ik denk dat ik ze er zo maar afknip, wil niet als een vunz overkomen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |