hou opquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je had hier bij kunnen zijn heh.
omdat het kanquote:
13th stream.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:10 schreef Exterminator het volgende:
Is er ergens 'n sopcast aanwezig?
waar zit jequote:
1 | http://www8.livetv.ru/webplayer2.php?t=megom&c=ajax45&lang=de&eid=102815&lid=27279&ci=52&si=1 |
ohquote:
Duif.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:12 schreef byah het volgende:
Wie is die rechtsbuiten bij ajax eigenlijk? Finidi George?
Die lopen nu rond op de scholen, die leeg zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:13 schreef Rickazio het volgende:
Is er ook een vak vol met mensen van de onderwijsinspectie?
Zoals bij Grun toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
normaal is het altijd doodstil indd
quote:
Nee mang, dit is educatief omdat er een rondleiding bijzatquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:13 schreef Rickazio het volgende:
Is er ook een vak vol met mensen van de onderwijsinspectie?
In heel Groningen wonen nog niet eens genoeg mensen om een stadion te vullen man.quote:
Ja zijn er tering veelquote:
WTF?! _!!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In heel Groningen wonen nog niet eens genoeg mensen om een stadion te vullen man.
Of genoeg mensen waarvan de ouders niet broer-zus zijn dan.
dudequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als jij het brengt, schaars gekleed.
Je TV heeft vast slechte hoge tonenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik schakel net in
Wat een kabaalEcht tof!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In heel Groningen wonen nog niet eens genoeg mensen om een stadion te vullen man.
Of genoeg mensen waarvan de ouders niet broer-zus zijn dan.
Jullie waren erg stil toen jullie thuis compleet vernederd werden door onsquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jullie maakte veel lawaai bij de 1-4 van Ajax toen ja.
2-2quote:
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 19-01-2012 om 15:14:59Wegwezen! Terug naar Duivendrecht! #ajaaz reageer retweet
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor. Als hij mij had aangesproken was ik al in onderbroekje komen aanrennen.
Enoh doet het niet slechtquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Er spelen drie negers bij Ajax, en het zijn gelijk de 3 zwakste schakels. Beetje jammer
Koert weerquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:16 schreef Muto het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 19-01-2012 om 15:14:59Wegwezen! Terug naar Duivendrecht! #ajaaz reageer retweet
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:16 schreef Rickazio het volgende:
Partij Martijn vindt dit de wedstrijd van het seizoen
Jonguh, dat is een mental image die ik absoluut niet wil.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor. Als hij mij had aangesproken was ik al in onderbroekje komen aanrennen.
Dat is echt verschrikkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leuk hoor dit. Veel beter dan een wedstrijd in leeg stadion
Beter laten ze Peter Beense optreden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen ze zo in de rust Koos Alberts even het veld op rollen om die duiven weg te jagen.
Of Duivenmeneer. Die doet ff drie keer Hoe Hoe Hoe en hij hosselt ze allemaal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen ze zo in de rust Koos Alberts even het veld op rollen om die duiven weg te jagen.
Aha.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:18 schreef Groninger. het volgende:
nou lampen kunnen aan hier. donker opeens en keiharde regen of hagel
God ja, dat heb ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:18 schreef Groninger. het volgende:
nou lampen kunnen aan hier. donker opeens en keiharde regen of hagel
veronica 11 uur denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:19 schreef TheGOAT het volgende:
Wordt vanavond ergens een samenvatting uitgezonden?
Ik snap sowieso niet waar het idee vandaan komt dat Ligeon V/d Wiel zo ff kan vervangen. Hij kan het gemis ook niet bepaald compenseren met fysieke krachtquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Er spelen drie negers bij Ajax, en het zijn gelijk de 3 zwakste schakels. Beetje jammer
ja dat denk ik dan ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
God ja, dat heb ik ookZit ook in dezelfde stad als jij als ik je username mag geloven.
Die had ik ook gelijk gegoogled, via 'ladies and gentleman, what you're about to witness is no illusion.'quote:
Betekent dat dat Hansie Hansie ook ergens in het stadion zit? Die heeft een geestelijke leeftijd van minstens 17, dus eigenlijk mag dat niet.quote:
Deze moet je gewoon kennen.. Tempahquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die had ik ook gelijk gegoogled, via 'ladies and gentleman, what you're about to witness is no illusion.'
Mag je wel wat meer opkomen voor je lokale clubquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
God ja, dat heb ik ookZit ook in dezelfde stad als jij als ik je username mag geloven.
Zal wel een goed debuut hebben gehad, dan ben je bij ajax al de nieuwe Litmanen of Cruijff etc.. dan heb je het al gemaaktquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waar het idee vandaan komt dat Ligeon V/d Wiel zo ff kan vervangen. Hij kan het gemis ook niet bepaald compenseren met fysieke kracht
Ik ken echt een shitload muziek (namen ook) maar van dit nummer kende ik de naam niet meerquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze moet je gewoon kennen.. Tempah
Negermuziekquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze moet je gewoon kennen.. Tempah
Alleen omdat ik in Groningen ben gaan studeren, betekent nog niet dat ik automatisch opeens voor FC Groningen wordt of wel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Mag je wel wat meer opkomen voor je lokale club
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen omdat ik in Groningen ben gaan studeren, betekent nog niet dat ik automatisch opeens voor FC Groningen wordt of wel?
maar het is wel de mooiste clubquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen omdat ik in Groningen ben gaan studeren, betekent nog niet dat ik automatisch opeens voor FC Groningen wordt of wel?
Zie mij al gaan bij willem 2quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken echt een shitload muziek (namen ook) maar van dit nummer kende ik de naam niet meer
Voor De Jong inderdaad. Hij maakt alleen intikkertjes daar waar Lodeiro al zijn doelpunten uit combinaties heeft gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Tempahklinkt al kut die naam, stukje geluisterd.. is kut.. ga echte muziek luisteren.
Tupac?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Tempahklinkt al kut die naam, stukje geluisterd.. is kut.. ga echte muziek luisteren.
Waarom zou je in godsnaam vrijwillig naar FC grunn gaan kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Mag je wel wat meer opkomen voor je lokale club
Hoe hij praatquote:
Ga jij jezelf lekker fappen op K3, dan luisteren Ajacied4lif en ik ekte bazenmuziekquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
niet iedereen houdt van 3fmquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is wat anders.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam vrijwillig naar FC grunn gaan kijkenStelletje boeren op een weiland.
VOor de mocro.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor De Jong inderdaad. Hij maakt alleen intikkertjes daar waar Lodeiro al zijn doelpunten uit combinaties heeft gemaakt.
dat is Ajax.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef Groninger. het volgende:
[..]
[..]
maar het is wel de mooiste club
Jaren 70/80.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor De Jong inderdaad. Hij maakt alleen intikkertjes daar waar Lodeiro al zijn doelpunten uit combinaties heeft gemaakt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam vrijwillig naar FC grunn gaan kijkenStelletje boeren op een weiland.
kempi?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaren 70/80.
Maar als je neger muziek wil luisteren is er heel wat beters ja dan Tempah of Usher en Lil Wayne...
quote:
Dat soort gedachte mag ik niet meer uitspreken van Ajacied4quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef Smoofie het volgende:
Kijk dat jailbait toch op de tribune
Usher is geen rap, ook een baasquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaren 70/80.
Maar als je neger muziek wil luisteren is er heel wat beters ja dan Tempah of Usher en Lil Wayne...
Nee, ik bedoel dat de muziek een beetje verschillend is.quote:
soul muziekquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaren 70/80.
Kloptquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de muziek een beetje verschillend is.
Ah ben jij er zo eenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Usher is geen rap, ook een baas
Ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KloptHedendaagse rap vs vroegere rap.
Dan kies ik voor het tweede
kempiquote:
was niet serieus hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
KRS one, Lord Finesse, Masta ace, The Roots.
Een kennert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha nee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah ben jij er zo een.. zeker ook een SYTYCD kijkert.
jij hebt smaakquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je geeft het belangrijkste argument eigenlijk nu zelf al.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik dacht alquote:
Ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja of helemaal geen rap natuurlijk.
Tenacious D en bazen Blues Brothers natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Rap is pauper.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Tupac, Dr Dre, KRS![]()
Ohja, Lange Frans, Ali B..
Wat een bagger, luister jij naar die troep?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Tupac, Dr Dre, KRS![]()
Ohja, Lange Frans, Ali B..
Tegen alle andere clubs? Groningen is alle andere clubs?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je geeft het belangrijkste argument eigenlijk nu zelf al.
Jullie arrogante denigrerende houding tegenover alle andere clubs
Tupac, Dr Dre en KRS troep noemen..quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wat een bagger, luister jij naar die troep?
Tenacious D is wel baas,quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tenacious D en bazen Blues Brothers natuurlijk![]()
Tribute.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tenacious D en bazen Blues Brothers natuurlijk![]()
Het is ook troep.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tupac, Dr Dre en KRS troep noemen..
Deze man
Enige rap wat goed is is Gangsta paradise.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wat een bagger, luister jij naar die troep?
geen slechte nr iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen.. hoeveel moeten er nog gaan
Ik vind Akon - Ghetto met Ali B dan wel stiekem leuk![]()
www.mocro-shop.marquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is die jas van Perez tekoop trouwens? Die was echt wel mooi
echte bazen nr!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Enige rap wat goed is is Gangsta paradise.
Ga nou niet naïef doen jongen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tegen alle andere clubs? Groningen is alle andere clubs?
Gevalletje wie de bal kaatst kan 'm terugverwachten. Ik vind jou gewoon een mongool, buiten dat heb ik niks tegen FCG
Amish paradise is ook goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Enige rap wat goed is is Gangsta paradise.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Vergeten we de beste rapper ooit
MC Martin a.k.a Smoofie.
In "tha hood" heb ik onder dwang moeten rappen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Vergeten we de beste rapper ooit
MC Martin a.k.a Smoofie.
Vond je youtube filmpjes wel vet man, box!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In "tha hood" heb ik onder dwang moeten rappen.
Ik heb ook niks tegen FCG, ik doe nu alleen alsof omdat jij dan zo gefrustreerd wordtquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ga nou niet naïef doen jongen.
Buiten het dat je niks tegen FCG hebt? Beetje tegenstrijdig met wat je net zei.
ps: Maakt me geen fuck uit wat je van mij vindt.
Ja, te veel lekkere wijven op de achtergrond, wilde andere mensen niet jaloers maken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vond je youtube filmpjes wel vet man, box!
jammer dat je ze hebt weggehaald.
Trek het je niet aan ik vind je wel een lieve jongen. Jij support tenminste je lokale club.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ga nou niet naïef doen jongen.
Buiten dat je niks tegen FCG hebt? Beetje tegenstrijdig met wat je net zei.
ps: Maakt me geen fuck uit wat je van mij vindt.
quote:
Dat album is echt fucking slecht. STEEN MOET HARDERRRRRRRR,quote:
het was een grapjequote:
goed ideequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zullen we nu weer over voetbal praten ipv rap?
De pedovereniging bleek ook geen dreiging mee te brengen, en is daarom ook toegelaten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze commentator geniet iets teveel van al die kinderen om hem heen al de gehele wedstrijd. Een beetje verdacht in deze tijden vol schandalen.
Duitse rap daarentegenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
Nederlandsdat is geen taal om je in uit te drukken dus rap is dan al waardeloos..
Ze hebben ook rapcursussen voor de spelers uit de hoooddd, daarom zit davidse er.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Leren die jongens nou in de jeugd om te voetballen of om te dansen?
Nog nooit geluisterd.. sowieso Duits vind ik niet tof qua muziek, Franse rap is tering hyper.. hebben vaak wel goede beats.quote:
ewa, beter swa.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze hebben ook rapcursussen voor de spelers uit de hoooddd, daarom zit davidse er.
Steen is het met je oneensquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
Nederlandsdat is geen taal om je in uit te drukken dus rap is dan al waardeloos..
Duitse rap is ook goed (sommigen dan).quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit geluisterd.. sowieso Duits vind ik niet tof qua muziek, Franse rap is tering hyper.. hebben vaak wel goede beats.
neymar heeft een beter nummerquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dat niemand over v.d. Wiel en zijn rap is begonnen eigenlijknu weer ontopic
Van der Wiel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Daar doelde ik ook op met m'n rapcursussen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is geen rap, maar crap.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
Enige Nederlandse rap dat tof is is natuurlijk Def Rhymz
hij is een baasquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
Het is de B tot de A tot de B-E-L wil je rolle over straatquote:
Heyhey en Extince dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
Glashelder!quote:
Echt he, die gast is zó hard.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Op Nederlands gebied is er sowieso niks dat maar in de buurt komt van Steen, punt, nu weer over de wedstrijd.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt he, die gast is zó hard.
Geef me een mic gore fucking kanker steenpuist
Ik spit er op, fock m'n witte kop
Knijp het uit in je gezicht en roggel een schriftje vol
krijg de pus-pis en kots-kanker
zuig mn pik maar op pokke kinder bom
pus puisten joch putten drugbulten
Pullep spuitend rond. Druk en lang
fuck de kanker, de kanker, kanker
ben te druk met drugs en drank, kanker
en ik krijg een geiriteerde huid en kop van al die kut rappertjes, kanker, kouwe kanker kersemis, bakken erwtenspit,
Fock je teksten bitch rappers zijn homofiele faggetjes
behalve de fucking stijn-steen! Já! Kanker!!
Prop de pleuris vlieg en de tering vieze kanker gonorroe lever kanker in een rijmschemaaaaaa
en spit je fockin beat-bak vol dope schijtstijl
Vreet maar op bitch ik kijk wel! Krijg de kankeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr.
Wij gaan hard.. wij gaan lekker, ja we doen het allemaal!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
kanker dit en dat ..
hard man.
whats up G'squote:
quote:
Verder doen negers ook niksquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
Negerts moeten stand up comedy doen, en sommige rap.. verder niks
quote:
Inzetten dan.. op 3.9quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
AZ is echt 3 klasses beter, bijna schrijnend (en leuk) om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |