quote:
Waar moet ik die van kennen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vindt je? Ik vind het altijd een beetje natte wind
[ afbeelding ]
Hoe'st nou?quote:
Ik doe niet aan reclamesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van de Mac/PC reclames [ afbeelding ]
Vind zonder t godtje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vindt je? Ik vind het altijd een beetje natte wind
[ afbeelding ]
Moe, maar voldaan.quote:
Ja, beide erg slecht toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind zonder t godtje.
En ja, hij speelt nu ook in Dia Hard IV en speelde he's not that in to you.
Ohja die bedoelde ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind zonder t godtje.
En ja, hij speelt nu ook in Dia Hard IV en speelde he's not that in to you.
Dat is het ookquote:
Geniaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:55 schreef Tegan het volgende:
http://www.techzine.nl/ni(...)romotieplatform.html.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:55 schreef Tegan het volgende:
http://www.techzine.nl/ni(...)romotieplatform.html.
Ik wilde al op je facebook zetten dat hij minder moet drinken en afvallen. Allebei probate middeltjes tegen snurken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Hai! ik kom lekker soggen
ik heb vannacht op de bank geslapen
vriendje was echt te dronken en snurkte zooo hard
ik hield het gewoon niet uit
welk hotel had je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Best leuk dat Disney, was alleen echt niet te spreken over het zogenaamd enorm luxueuze hotel. Waar de balkondeur niet open kon en een 2-persoonskamer met 2 twijfelaars verkocht werd als 4-persoonskamer![]()
En ik zit al helemaal vol vanavond.
Sowieso blijft iemand slapen in Utrecht, en er voegt zich iemand bij de groep later die alleen in de auto zit. Dus echt megaveel terugwegplekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
ooh is dat vanavond?
Pann is wel vet cool
je weet nu al dat iemand gaat scoren en dus niet mee terug hoeft?
Het had een nautisch thema, naam al weer vergetenquote:
nice!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sowieso blijft iemand slapen in Utrecht, en er voegt zich iemand bij de groep later die alleen in de auto zit. Dus echt megaveel terugwegplek. Dus we kunnen allemaal scoren ^^^.
oh die ken ik niet denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het had een nautisch thema, naam al weer vergeten
Neh, wat moet ik nou met een Utrechter. Die kan ik niet booty callenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nice!!
jij plannen om te scoren?
eentje met een auto of ov welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh, wat moet ik nou met een Utrechter. Die kan ik niet booty callen.
Owja. True. Zal ze eerst eens vragen of ze in de auto springen als ik ze midden in de nacht bel voor we nummers uitwisselenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eentje met een auto of ov wel
zo ver weg is utrecht natuurlijk ook niet
een naar pann komen ze meestal van overal
Owja, die van mij woonde gewoon dichtbij dus leek het me zo onhandig om ver weg te wonenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb heel leuke booty call's gehad die wel wat verder weg woonde
nooit echt onpraktisch geweest hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |