Maakt Fame ook wireless dingen?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:42 schreef KaMo het volgende:
Mensen, ik heb nog een m-audio fast track en een wireless setje liggen van fame.
Iemand interesse?
Niet meer, kon ze niet meer vinden.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maakt Fame ook wireless dingen?
linkje?
Ben wel geinteresseerd in die fast trackquote:Op maandag 23 januari 2012 09:42 schreef KaMo het volgende:
Mensen, ik heb nog een m-audio fast track en een wireless setje liggen van fame.
Iemand interesse?
Wat heeft slash te zeggen over G'n'R, dat is toch axl's pakkie an.quote:
Ik zit nog te twijfelen of ik wireless moet gaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niet meer, kon ze niet meer vinden.
Destijds iets van 120/150 voor betaald. Leuk ding, maar gebruik het te weinig en wil eigenlijk wat geld opbrengen met het verkopen van spul wat ik niet meer gebruik.
kdenk dat hij er ook nog wel wat over te zeggen heeftquote:Op maandag 23 januari 2012 10:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat heeft slash te zeggen over G'n'R, dat is toch axl's pakkie an.
De gewone, met doos en alles.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:07 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ben wel geinteresseerd in die fast trackMot da koste? (Oh, en welke is het precies?)
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik wireless moet gaan.
Heb je wat meer specs?
de versterker?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:15 schreef The_Dean het volgende:
Stefanhaan. Mocht je je Fender kwijt willen, pm dan even je prijs. Heb wel interesse.
Jawohl.quote:
Das de mkii? Ziet er goed uit... 50 incl? (Zie hem op internet vanaf 65)quote:Op maandag 23 januari 2012 11:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
De gewone, met doos en alles.
[ afbeelding ]
50 euro ofzo?
Yep MKII, heb ik thuis ook staanquote:Op maandag 23 januari 2012 11:54 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Das de mkii? Ziet er goed uit... 50 incl? (Zie hem op internet vanaf 65)
Ligt het aan mij of doet je foto van de specs het niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
De gewone, met doos en alles.
[ afbeelding ]
50 euro ofzo?
[..]
[ afbeelding ]
Specs (fototje uit de manual)
http://cl.ly/3Y151w0v3O3N0s2c3Q1J
Gezien. Zal er ff over nadenken, even uitvogelen hoe dat uitkomtquote:
50 incl is goed, waar woon je, eventueel kan ik wel op een station meeten? (Ik zit in Breda)quote:Op maandag 23 januari 2012 11:54 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Das de mkii? Ziet er goed uit... 50 incl? (Zie hem op internet vanaf 65)
Hey, zie het nu ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of doet je foto van de specs het niet?
Hmmmm, woon zelf in Utrecht dus Utrecht CS zou evt kunnen... Zit alleen met die ellende van een fulltime baan en teveel hobbies (lees ook 3 a 4 avonden in de week volgeplanned) dus afspreken kan wat lastig worden...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:46 schreef KaMo het volgende:
[..]
50 incl is goed, waar woon je, eventueel kan ik wel op een station meeten? (Ik zit in Breda)
[..]
Hey, zie het nu ook.
This should do the trick.
http://i42.tinypic.com/10z00gp.jpg
Tone op 5:31quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |