Ja vriend van mij drumt nou tijdje en een keyboard speler gaan we jammenquote:
Hey, die is wel cool!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.mainmusic.nl/n(...)0/True%20Bypass.html
Die had ik altijd
Ja, ook al aan gedacht. En net zo duur als een TU-3. Veel goede dingen ook over gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:38 schreef Svyatagor het volgende:
Of de Polytune van TC Electronic, kun je al je snaren in één keer aanslaan en stemmen.
[ afbeelding ]
Vet ding, wel 'duur'.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:18 schreef Zorro het volgende:
Sonic Research ST-200 Turbo Tuner, beter is er niet
Een bas hoort zwart te zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Spelvout het volgende:
klik of klik ?
Heb al een natuurlijke akoestische van Yamaha, zou er mooi bij passen, maar zilver is ook niet verkeerdIk heb trouwens besloten om voorlopig nog maar geen amp te halen. Zolang het nergens naar klinkt speel ik wel via m'n koptelefoon
Wederom: Ook daarvoor geldt, niet teveel achter elkaar doen. Ik speel nu al een behoorlijke tijd gitaar, maar ik heb er ook nog regelmatig last van en dan stop ik meteen en zie ik de volgende dag wel weer hoe dat dan gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik word er echt zo moe van dat ik steeds m'n vingers kapotspeel. Alle vingertopjes van m'n linkerhand zitten weer onder de blaren.
Ja klopt, uit ervaring weet ik wel dat stug doorspelen niet echt helptquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Wederom: Ook daarvoor geldt, niet teveel achter elkaar doen. Ik speel nu al een behoorlijke tijd gitaar, maar ik heb er ook nog regelmatig last van en dan stop ik meteen en zie ik de volgende dag wel weer hoe dat dan gaat
Nou ja, ik ben dan ook een mietjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja klopt, uit ervaring weet ik wel dat stug doorspelen niet echt helpt.
Je had een Marshall 9200 of zo toch? Zijn die dingen nog zo zwaar?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:00 schreef Cynic het volgende:
Vanmiddag eens even gekeken naar mogelijkheden om een lichter rack te bouwen. Rocktron heeft een 2x150 (of 1x 300) watt solid state eindtrap. Die weegt 3,5 kilo (en is 1 unit hoog). Da's misschien best een alternatief voor mijn buizeneindtrap van 30 kilo end 3 rackunits... Als het geluid nou ook een beetje okay is.
Ik druk dan gewoon door over het algemeen. Na een weekje is het over het algemeen wel weer over. Maar het is niet dat dat het beste is waarschijnlijk. Wat ik ook nog wel eens wil doen dat als het heel erg is gewoon even een dagje niet spelen. kan lastig zijn op het moment dat je wilt spelen maar dat overleef je wel denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dan ook een mietje
Ik vind het vooral vervelend dat, als ik dan doorga, ik de volgende dag niet lekker kan spelen
Fixedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:08 schreef BoerBert het volgende:
Dinsdag misschien eens een Epi Dot testenkopen.
Ja, ik heb gisteren ook doorgedrukt en kan vandaag helemaal niet spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik druk dan gewoon door over het algemeen. Na een weekje is het over het algemeen wel weer over. Maar het is niet dat dat het beste is waarschijnlijk. Wat ik ook nog wel eens wil doen dat als het heel erg is gewoon even een dagje niet spelen. kan lastig zijn op het moment dat je wilt spelen maar dat overleef je wel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |