Bieber? Ik had in het vorige topic al het idee dat ik in een Justin Bieber discussie was beland...quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bedankt voor het aanraden van Justin (op YouTube), die gast doet het echt fijn.
quote:
quote:
Maar die heet geen Justinquote:
Hey kijk, een straplock.quote:
Mijn ervaring is dat tegenwoordig alle tunerpedalen gewoon goed werken. Van de meest goedkope tot de duurste.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:50 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil na goede ervaringen met en na jarenlange trouwe dienst van mijn Boss TU-2 tunerpedaal de TU-3 gaan halen.
Maar, iemand ervaringen met andere pedalen?
Dat is waar. Maar toch liever een metalen behuizing dan zo'n plastic Behringer dingetje...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat tegenwoordig alle tunerpedalen gewoon goed werken. Van de meest goedkope tot de duurste.
http://www.mainmusic.nl/n(...)0/True%20Bypass.htmlquote:Op vrijdag 20 januari 2012 06:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch liever een metalen behuizing dan zo'n plastic Behringer dingetje...
Moet je geen illegale rotzooi draaien. Komt er niet voor niksquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef Braddie het volgende:
Bah, al mijn gitaarsoftware weg. Xp vond het leuk om te zeggen dat ik windows moet activeren wat dus niet kan... wat houd dat in, ik kom mn pc niet in, niet voorbij dat activatie schermpje, dat word een nieuwe windows install
Heb hem hier liggen gebruik hem eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:59 schreef The_Dean het volgende:
De TU-3 is inderdaad nauwkeuriger dan de voorganger, wat altijd goed is.
Heb tot nu toe altijd stemmingen en intonaties met de TU-2 gedaan, en nooit klachten gehad
hehe na doe hem ook nit weg ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:47 schreef The_Dean het volgende:
Wat moet je er voor hebben? Ruilen tegen mijn TU-2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |