DM?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nope. Het is mij gelukt. Er is voor zover ik weet ééntje die het toelaat, maar dan moet je wel een identiteit frauderen/faken.
Het is nog gelukt ook.. zal ik de linkjes hier plaatsen? Of is dat problematisch om de 1 of andere reden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nope. Het is mij gelukt. Er is voor zover ik weet ééntje die het toelaat, maar dan moet je wel een identiteit frauderen/faken.
Probleem van hier neerzetten is dat Google het dan direct indexeert en vervolgens het hele internet de manier kent. Er is veel vraag naar .edu adressen... ik ben zelf al twee avonden aan het googlen geweest voor een manier.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is nog gelukt ook.. zal ik de linkjes hier plaatsen? Of is dat problematisch om de 1 of andere reden?
Ik DM het. Maar dan niet allemaal vragen gaan stellen. Ik weet het namelijk nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:14 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Probleem van hier neerzetten is dat Google het dan direct indexeert en vervolgens het hele internet de manier kent. Er is veel vraag naar .edu adressen... ik ben zelf al twee avonden aan het googlen geweest voor een manier.
Mijn uni account is verlopen afgelopen najaar
Maar als je wilt... zou je het me kunnen DM'en?![]()
De max is als je door je poen heen bentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:17 schreef Zolder het volgende:
Bedankt Boem-dikkie voor je code!
Nog geen 1,5 uur geleden een campagne aangemaakt, inmiddels al 7 mensen hebben er gebruik van gemaakt! Wat is de max eigenlijk?
same herequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:14 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Probleem van hier neerzetten is dat Google het dan direct indexeert en vervolgens het hele internet de manier kent. Er is veel vraag naar .edu adressen... ik ben zelf al twee avonden aan het googlen geweest voor een manier.
Mijn uni account is verlopen afgelopen najaar
Maar als je wilt... zou je het me kunnen DM'en?![]()
Daar heb ik nog een twitter accoutn voor gemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
geen idee of het al bekend was hier, maar deze kwam ik tegen:
https://www.dropbox.com/free
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef mschol het volgende:
* mschol wacht op een coupon code voor google adwords
You're welcome.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:17 schreef Zolder het volgende:
Bedankt Boem-dikkie voor je code!
Nog geen 1,5 uur geleden een campagne aangemaakt, inmiddels al 7 mensen hebben er gebruik van gemaakt! Wat is de max eigenlijk?
Zal morgen even kijken of ik nog oudere exemplaren van de Webdesigner kan vinden. Als codes die tot november 2011 'geldig' waren het ook nog doen, doen nog oudere codes het misschien ook nog wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef mschol het volgende:
same here, of iemand die nog tegoed overheeft en mij in een campange kan gooien..
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef mschol het volgende:
same here, of iemand die nog tegoed overheeft en mij in een campange kan gooien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |