Oh als die codes werken dan heb ik voor de liefhebber als de twee mensen die eerder al vroegen al een code hebben ook nog wel twee codes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:20 schreef Luchtkoker het volgende:
Handige shit. Ik heb zelf echt 10 miljoen miljard van die ¤50 tegoed bonnen van dat soort PC bladen, alleen zijn ze allemaal al maanden verlopenkut.
Als iemand dus een AdWord bon voor me heeft, wil ik hem graag ruilen voor, symbolisch, een hoop verlopen codes (), en eeuwige e-props.
-edit2- Oke, ik heb een coupon gebruikt die 15 september 2011 zou verlopen, maar deze deed het gewoon nog. Ik heb nóg een coupon over, die 01/06/2011 zou verlopen, maar misschien werkt die ook. Eerste die me een DM stuurt mag 'm hebben.
Wanneeer heb je hem aangevraagd? Ik gister aan het eind van de dag en ik heb ook nog niks binnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:34 schreef Xetran het volgende:
Volgensmij doe ik iets fout, nogsteeds geen mail teruggekregen van google met die 50 euro tegoed.
Paar dagen terug al, daarna nog 'ns gedaan met een ander adres maar daarop krijg ik ook niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wanneeer heb je hem aangevraagd? Ik gister aan het eind van de dag en ik heb ook nog niks binnen.
Tevens zit ik inmiddels op 15,75GB.
Ik ben een liefhebberquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh als die codes werken dan heb ik voor de liefhebber als de twee mensen die eerder al vroegen al een code hebben ook nog wel twee codes.
Oh, ik ben ook een liefhebber.. geraak er anders maar niet aan, ik had over je post heen gelezenquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh als die codes werken dan heb ik voor de liefhebber als de twee mensen die eerder al vroegen al een code hebben ook nog wel twee codes.
Nu 1 erbij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef Saninl het volgende:
Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan? Ik heb pas 2 ref. Vanaf vanochtend?
Niet inzien dat wolfrolf in dit topic al aangeeft dat hij een account heeft gevuldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Saninl jij hebt dus al een code? Dan stuur ik één naar Zolder aangezien die de tweede was die geïnteresseerd is, en één naar Wolfrolf.
Ja wel. Wolfrolf heeft mij een DM gestuurd met een goede reden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Niet inzien dat wolfrolf in dit topic al aangeeft dat hij een account heeft gevuld
Ah oke, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja wel. Wolfrolf heeft mij een DM gestuurd met een goede reden.
Ach, het tegoed heb ik d.m.v. gratis coupons en ik heb atm geen andere sites waar het nuttig is traffic op te genereren, dus het is niet alsof ik echt super zorgvuldig met dat budget wil omgaan. Liever snel vullen. Ik had zelf 0.75 CPC en een budget van ¤15 per dag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb met die 0,10CPC echt nog iets van 35 euro te goed maar ben al wel aan mijn limiet. De boel maar stop gezet.
Oh nu zie ik ineens wat er mis gaat bij jou, je hebt je dag budget op 50 cent staanquote:
Dankje. Aangepast.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh nu zie ik ineens wat er mis gaat bij jou, je hebt je dag budget op 50 cent staanmaak daar ff 20¤ van en je zit geramd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |